Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4096 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nicky 22-01-2023

Duidelijke beschrijving online en handige instructiefilmpjes van het artikel.

Andre 22-01-2023

Perfect een bureaustoel kunnen uitkiezen in de webshop en reeds de volgende dag geleverd. Goed verpakt, makkelijk in elkaar te zetten en super afgeleverd. Kortom TOP!

Ries van Zuidam 22-01-2023

snelle en goede en snelle levering goede producten .we zijn er erg blij mee. was machine en koffie zet apparaat.

LindaR 22-01-2023

Duidelijke uitleg op de website. Eenvoudig diverse apparaten met elkaar vergelijken.
Snelle service.

Maaike 22-01-2023

Snelle, duurzame levering. Makkelijke retournering (behalve dat het verzendlabel zelf nog geprint moet worden).

Henk 22-01-2023

de snelle en vooral vriendelijke afhandeling van een bestelling.
milieuvriendelijk s,avonds om 18:00 besteld de volgende dag om 10:30 binnen door weer en wind op de fiets.
Coolblue is onze favoriete winkel onlin.

Daniel 21-01-2023

Als er een probleem is met iets dat ik gekocht had kon ik het altijd retourneren. De bezorgtijden zijn snel en de prijzen zijn redelijk

Rvdp 21-01-2023

Coolblue is een winkel met een uitgebreid aanbod, een heel overzichtelijke website met een intuïtieve interface, en de klantenservice is feilloos. De website heeft een uitgebreide filterfunctie om je te helpen zelf tot een keuze te komen, verder zijn er reviews van zowel klanten als specialisten te vinden, en als je toch nog hulp wil bij je keuze, kun je terecht bij servicemedewerkers die altijd kundig en vriendelijk zijn.

De levering is snel, communicatie duidelijk en wanneer iets niet helemaal naar wens is, kun je je producten altijd retourneren, óf het wordt op een andere manier opgelost (bijvoorbeeld bij missende onderdelen).

Ten slotte zijn de fysieke winkels ook een meerwaarde. Vaak kun je producten reserveren en direct ophalen bij een winkel, en wanneer er iets defect is, kun je altijd bij een Coolblue-winkel langsgaan zodat ze kijken wat er mis mee is.

Ingrid Brouwer 21-01-2023

Alles goed geregeld! Vooral dat het bezorgd werd met de bakfiets.
Aardig meisje. Ondanks het vieze weer.

Mark 21-01-2023

Ik had een Sony WH-1000XM5 Zwart 2e kans besteld en betaald.
Zelfs na het bestellen stonden er nog meer 2e kans van diezelfde koptelefoon beschikbaar op Coolblue.
Volgende ochtend is het geld opeens terug gestort en na telefonische navraag krijg ik krijg ijskoud te horen dat ik pech heb, door een vertraging in hun systeem blijven de 2e kans online staan ook als ze al verkocht zijn.
De oplossing die Coolblue bood is dat ik dan maar een nieuwe koop voor de nieuwprijs.
En een tegemoetkoming -omdat het bij hun fout gaat- was niet bespreekbaar.

Zeer slecht!
Goldwing1973 30-01-2023

Beste Anton Meijer,

Ja, de reactiesnelheid is niet bijster hoog bij Coolblue, maar ze hebben mij een passende oplossing geboden waar ik me zeer in kan vinden.
Blijft erg jammer hoe de medewerker het in 1e instantie aan de telefoon probeerde af te doen als "pech gehad", maar de klachten afdeling heeft na het sturen van screenshots (die ik gelukkig gemaakt had van de bestelling met daarop tijd en datum) toegegeven dat het een fout van hun was en dus prima opgelost.

Officiele reactie van Coolblue 22-01-2023

Beste Mark,

Dankjewel voor het schrijven van deze review. We betreuren ten zeerste wat er gebeurd is en hoe wij hiermee zijn omgegaan. Zou je deze uitleg en het ordernummer van je bestelling door kunnen geven via geenglimlach@coolblue.nl? Dan bieden we je graag een gepaste oplossing.

Coolblue

Goldwing1973 24-01-2023

Direct na de reactie van Coolblue heb ik een mail gestuurd naar ze met de verzochte informatie.
Tot op heden nog geen reactie en vraag me serieus af of ze het wel menen wat ze in hun reactie schrijven.

Mark

Anton Meijer 31-01-2023

Dankjewel Mark voor je antwoord. Fijn dat ze alsnog een passende oplossing hebben geboden. Geeft mij in ieder geval nog een heel klein beetje hoop.

Anton Meijer 30-01-2023

Ben erg benieuwd of Coolblue nog gereageerd heeft of dat je tot nu toe nog altijd niets gehoord hebt.
Zit zelf ook te wachten op reactie nadat ik mijn “verhaal “ naar dat geenglimlach adres heb gestuurd.

Henk Croes 21-01-2023

Het verbaast me elke keer als ik daar iets bestel hoe snel en correct alles geregeld is. was ik argwanend voor de techniek van tegenwoordig, ben ik nu helemaal om
vragen en advies en behulpzaam staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf
mocht er toch iets zijn, service is goed (heb het van horen zeggen heb er zelf nog geen ervaring mee)
Zijn ook een paar keer in de winkels geweest en heb daar de zelfde ervaring

Bri 21-01-2023

Super en betrouwbaar. Vanwege.mijn amputatie kan ik niet naar de voordeur. Dus toen de bezorger belde kon ik aangeven dat hij achterom moest gaan heeft hij mijn verjaardagscadeau keurig neergezet. Super service toch!

T 21-01-2023

Coolblue is makkelijk en snel om bij te bestellen. de service is goed en ik heb nog geen klachten gehad.

Els 20-01-2023

Snelle bezorging per fiets, was goedkoper dan elders! Hier in dorp niet te koop. Dank
( ging om stofzuigeronderdeel!)

joeBee 20-01-2023

Zeer slechte ervaring.
Ik had mijn zoon vorig jaar een laptop gegeven voor zijn verjaardag, voor zijn school.
Vorige week ging de oplader stuk.
Oplader is zeer belangrijk, als de batterij op is kan je de laptop niet meer gebruiken.
Coolblue een e-mail gestuurd en valt nog in de garantie echter. Alleen als je de oplader inclusief de laptop eerst retour stuurt naar niet-zo-cool-blue.
Dit is echt een absurde eis. Mijn zoon heeft de laptop dagelijks nodig voor zijn school en de oplader is onafhankelijk van de laptop. Je kunt met de oplader alleen testen op elke andere laptop met dezelfde aansluiting en constateren of hij defect is.
Belachelijk slechte 'service' en totaal geen begrip van de 'klantenservice' Ik zal sowieso nooit meer iets bij echt-niet-cool-blue kopen en raad het eenieder ten zeerste af.
Officiele reactie van Coolblue 22-01-2023

Beste Joebee,

Vervelend dat de oplader van de laptop van je zoon nu defect is. Goed dat je hierover contact met ons hebt opgenomen.

Ik kan me goed voorstellen dat het geen doen is om ook de laptop mee terug te sturen, als alleen de oplader defect is. Onze leverancier kan een losse oplader helaas niet in behandeling nemen onder de garantie. Hiervoor dient inderdaad de laptop mee te komen.

Logisch dat dit niet de service is die je verwacht had. Mocht je willen, dan gaan we graag voor je na of wij je toch nog op een andere manier kunnen helpen.

Graag zien wij in dat geval het ordernumer van de bestelling of retournummer tegemoet samen met de samenvatting van je klacht, in een bericht naar geenglimlach@coolblue.nl.

Coolblue

Diana 20-01-2023

Al eerder via Cool Blue besteld. Makkelijk bestellen, duidelijk over de levertijd en vriendelijke bezorgers. Ik ben tevreden!

JanH 20-01-2023

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering. Ook de levering met de bol fiets is natuurlijk fantastisch.

Lisanne Vissers 20-01-2023

Betrouwbare winkel waar goede kwaliteit gegarandeerd is en vertrouwen ook. Alles werd snel en goed afgehandeld en geleverd. En heel erg blij met het product!

Patrick Zuidam 20-01-2023

Maandag gebeld ivm een hoofdtelefoon die niet meer werkte. Ik zat nog net binnen de garantie van 2 jaar. Top geholpen en meteen een retour verzend label gehad en dezelfde dag opgestuurd. Dinsdagmorgen afgeleverd bij coolblue, binnen het uur daarna kreeg ik het volledige tegoed op mijn account gestort met onbeperkte geldigheid. De hoofdtelefoon was namelijk niet te repareren. Dinsdag direkt een nieuwe besteld die vervolgens alweer de volgende dag werd afgeleverd. Alles dus supersnel en adequaat opgelost! Topservice!!

Jan 20-01-2023

Prima webshop. Duidelijk en overzichtelijk. Het is heel makkelijk om iets te bestellen. Levering was snel en keurig op de aangekondigde tijd.

menno 20-01-2023

goede service, vriendelijke bezorging en een uitstekende mogelijkheid om te vergelijken

Marielle 20-01-2023

Coolblue levert snelle en goede service. De website is ook heel overzichtelijk. Ik had een coolblue tegoedbon en kon deze makkelijk invoeren bij het bestellen..
Daarna werd ik fantastisch op de hoogte gehouden van mijn bestelling en waar ie was. De volgende dag had ik mijn bestelling al door de brievenbus gekregen!

Kees Verbunt 20-01-2023

Website geeft ondersteuning bij keuze laptop. Goede telefonische support bij probleem met gebruik toetsenbord (moest daarvoor wel vrij lang in de wacht staan).

Joep 20-01-2023

Wasmachine gekocht, keurig bezorgd door 2 aardige gasten, aangesloten, proefprogramma gedraaid en pas vertrokken nadat alles OK werkte. Oude wasmachine weer meegenomen. Top

Kristian versluis 20-01-2023

Echt top bedrijf
Werd vriendelijk ontvangen in Den Bosch
En ik kreeg de perfecte informatie welke dashcam ik moest kopen
Kreeg niet gelijk de duurste keuze maar gewoon gelijk de beste
Echt een aanrader om hier je spullen te kopen!!!