Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nina 30-12-2022

Vandaag besteld is ook daadwerkelijk morgen geleverd. Top! Alleen maar positieve ervaringen gehad met Coolblue.

Robert 30-12-2022

Ik had snel een printer nodig en heb er daarom een bij Coolblue besteld. Dit omdat ik zeker weet dat ik hem dan ook de volgende dag heb en mijn probleem snel is opgelost. Wat ik erg waardeer is dat ik daarna nog mails krijg met uitleg over de printer als ik daar behoefte aan heb.

Je did 30-12-2022

Klantvriendelijke bezorgers, duidelijke communicatie via mail en sms. Kon alleen niet de status van de bestelling zien omdat ik bestelde had zonder een account. Ook niet toen ik vervolgens een account had aan gemaakt.

Smit 30-12-2022

Tweedekans bestelling incompleet geleverd. Valse beloften over het toesturen van een nieuw en vervangend product; nooit geleverd. 2 weken na de aangegeven levertermijn maar weer eens gebeld. Tot mijn grote verbazing bleek dat Coolblue mijn geld hadden vastgezet als shop tegoed waarmee ik zelf een nieuw product kon aanschaffen???!!! Dit was niet de afspraak! Ik zou een nieuw product toegestuurd krijgen, dit bent u zelfs wettelijk verplicht! Ik houd niet van dit soort praktijken en heb de bestelling geannuleerd. Helaas moet ik nu ook nog 10 dagen wachten op mijn geld. Jammer Coolblue, uw service is niet meer wat het geweest is, bah bah!
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemorgen,

Zojuist hebben wij al een reactie gegeven op jouw review op een andere review pagina. Het lijkt ons daarom niet nodig om nogmaals deze review in behandeling te nemen.

Het is inmiddels opgelost!

Coolblue

Piet 30-12-2022

Snelle en duidelijke service. Perongeluk besteld op mn oude adres, met 1 belletje geweizigd naar het juiste adres. Super goede service en personeel met kennis van zaken. Top toko ;-)

Reinie 30-12-2022

Een prima winkel, de site, de verpakking, de verzending, de snelle ontvangst meestal, en op tijd het bericht als er onverhoopt een vertraging is ontstaan; alles klopt. Niet iedere webwinkel heeft de zaken zo goed voor elkaar. Ik ben er blij mee!

Britt Kraaijenvanger 30-12-2022

Duidelijke omschrijving wat het product inhoud. Goede weergave van kwaliteiten; de plus en minpunten. In de winkel werd er goede hulp aangeboden bij onduidelijkheden of advies.

Eddy en Angelina 30-12-2022

Snel geholpen in W.C. Alexandrium, Koffie machine ook op voorraad dus gelijk meegenomen.

Larissa 30-12-2022

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd, tweede kans producten super goed, zeer klantvriendelijk allemaal. Als het niet hoeft, bestel ik nooit ergens anders.

M 30-12-2022

Allereerst een snelle bezorging, top!!
Daarnaast is de site er goed in het zoeken naar door jou gewenste oplossingen en bieden ze suggesties voor accessoires. Er zijn relatief veel Reviews bij de producten en dat is ook erg fijn. Kortom een prettige site en winkel om je electronica te kopen. De prijs is niet altijd laagste, maar de service maakt veel goed!!

Jeroen 30-12-2022

Altijd voorradig wat ik zoek. Daarnaast is alles snel in huis. Vertrouwd bedrijf.

Nida 30-12-2022

Ik vind de service super goed! Altijd op tijd levering!
Ik ben altijd blij met mijn aankopen.

Arie 30-12-2022

Goede site en heel leuke aanbiedingen vooral de tweede kansjes zijn aantrekkelijk.

Peter 30-12-2022

Altijd ruime keuze aan assortiment en snelle levering (volgende dag geleverd).

Joni Miguel 30-12-2022

Gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk, goeie communicatie en adviseren en denken mee met de aankoop.

Eva 30-12-2022

Coolblue is een ontzettend goede webshop. De levering is altijd volgend afspraak en de klantenservice is top. Ook als er iets mis is met het artikel doet Coolblue er alles aan om het op te lossen. Ga zo door!

Marcel 30-12-2022

Top service, e-mails ontvangen bij bezorg updates en tips & instructies over het aangeschafte product.

handige harry 30-12-2022

netjes afgeleverd , tot op heden doet de compressor het goed .
ik heb nog geen garantie geval gehad ,dus daar geen ervaring mee .

Carl 30-12-2022

Coolblue is de beste ik bestel bijna altijd bij Coolblue omdat je echt als klant geholpen word De service is perfekt

Kloosterman 30-12-2022

Levering van laptop verliep zeer snel en duidelijke communicatie tijdens transport proces. Binnen 24 uur afgeleverd met een fietskoerier zoals verwacht.

Rut 30-12-2022

Snelle levering. Degelijk product. Jammer dat je vingerafdrukken erop staan als je hem naar een andere kamer brengt en geen Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.

Zeer teleurgestelde klant 30-12-2022

De snel verdwenen glimlach.
28/12 Fitbit besteld en betaald. Helaas niet terug te vinden in account. Na 48 minuten aan de telefoon een aardige dame die verled dat er een storing is en niets doorgekomen is. Ik kan geld terugontvangen of ze plaatst nieuwe order. Gekozen voor het laatste.
Nu keurige bevestiging met lever Datum 29 dec. Helaas niets ontvangen. Bevestiging nog eens goed gelezen en zie dat er bij betaling opstaat niet voldaan. vandaag weer gebeld.
Na 82 minuten contact. Hele verhaal gedaan inclusief bankgegevens afschrijving 28/12 om 15.24.
Medewerker gaat het navragen. Na 9 minuten.
De vraag is het geld teruggestort NEE.
Ja dan kunnen we nu niets doen ainistratiemoet het uitzoeken.
Ik zie wel dat u 15.24 order heeft geplaatst. Ja dat is ook mijn betaalmoment. Wanneer kan ik bestelling verwachten. Moeten we uitzoeken duurt 10 dagen.
Kunt uhorloge niet sturen en mij als klant vertrouwen dat ikbetali g heb gedaan. Gaat om bedrag van 69 euro. En kan zo betalingsbewijs sturen.
Nee dat vertrouwen kan ik niet geven. Administratieve moet dit uitzoeken
Order geannuleerd met de wetenschap dat uitzoeken of betaling binnen is 10 dagen duurt en dan nog 5 dagen voor terugstorting. En dat terwijl de storing aan de zijde van Coolblue zit.
Als klant vielik me niet serieus genomen en ben zwaar teleurgesteld is de midkrnni g van vertrouwen terwijl ik betali gsbewijs kan overleggen.
Zo onklantvriendelijk dit
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe. Sorry voor het ongemak.

We zien direct dat de betaling van de Fitbit al op 30-12-2022 naar je is teruggestort. Er is bij ons maar 1x een betaling binnengekomen en hebben wij deze ook 1x terug betaald.

We willen je daarom vragen rond die datum op je rekening te kijken. De betaling van de eerste bestelling is netjes terug overgemaakt.

Coolblue

Martin 30-12-2022

Top website, supersnelle levering. Helaas werkte de machine niet. Daar kan Coolblue niets aan doen, machine kwam nieuw uit de doos. Coolblue gebeld, super vriendelijk en adequaat geholpen. Volgende dag al vervanging binnen, geld van de eerste machine binnen 5 dagen teruggestort. Kijk, zo kan het en zo zou het ook moeten. Pluimpje voor Katharina van Coolblue die mij zo goed hielp.

Lindsay 30-12-2022

Duidelijke info, makkelijk vergelijken en mijn product goedkoper dan bij andere webshops.

Winkeldier 30-12-2022

Altijd mooie uitleg op de website van hun producten met voor en nadelen van het product. fijn ook dat je altijd de reviews van andere gebruikers daarnaast kan zetten om ook hun mening te horen. Daarnaast, tot nu toealtijd op tijd geleverd