Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4129 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sylvia 17-12-2022

De ene dag product besteld en de volgende dag geleverd. Het product werkt prima en is in zeer goede staat afgeleverd.
Ik ben er heel blij mee.

Jo 17-12-2022

Accuboor af laten leveren in een winkel in Almere van Cool Blue. Netjes geholpen en op op omruil garantie van 30 dagen gewezen.

D. de Wijngaert 17-12-2022

Cool Blue had veel eerder dan andere bruin en witgoed bedrijven de service dat de artikelen op de plaats werden gezet en werden geinstalleerd. Ik heb bij een andere landelijke keten wel eens een order voor een wasmachine, droger, fornuis en ijskast in de winkel af laten ketsen, omdat de chauffeur de droger niet op de wasmachine wilde zetten bij mijn toen 70 jarige moeder.
Cool Blue vraagt pas na en niet voorafgaand aan een retournering en uitsluitend uit interesse waarom iets wordt terug gebracht.
Heel goedkope artikelen in combinatie van het hoofdartikel hoeven dan niet eens te worden geretourneerd.

Tim 17-12-2022

Heel makkelijk besteld. Ik kreeg bericht dat de bezorging een dag later zou plaatsvinden maar dat is helemaal prima.

Johann 17-12-2022

Ik koop al jaren bij Coolblue altijd zeer tevreden over de snelle en altijd zeer vriendelijke afhandeling
Overzichtelijke webshop met leuke videos en advies
En ook in de winkel altijd zeer vriendelijk en opgewekt personeel altijd een plezier om te winkelen

Johan H. 17-12-2022

Na een bestelling van een navigatie duurde het lang voordat het pakketje binnen kwam. Na contact gehad te hebben met Coolblue wilden zij zelfs het pakketje eerder laten brengen. Goed geholpen en service is supergoed.

Lau 17-12-2022

Ik koop al jaren elektronica bij Coolblue en ben altijd blij geweest met de service. De laatste jaren vind ik het wel wat duurder geworden, vind ik soms het assortiment wat klein en zijn de producten vaak van de duurdere categorie. Desalniettemin ben ik altijd tevreden met mijn aankopen bij Coolblue. Mijn bestelling werd snel geleverd en ik vind het goed dat ze op de fiets komen.

Marlies 17-12-2022

Goede, vriendelijke en snelle service. Daarnaast is de Samsung Jet 70 helemaal top. Duidelijke en goede uitleg in de winkel gekregen.

Mariam 17-12-2022

Snelle levering en product zoals omschreven. Zeer tevreden over de aankoop.

Onno Verschuur 17-12-2022

Supersnelle levering door supergemotiveerde bezorgers. Oude apparaat gelijk meegenomen

Ton 17-12-2022

Ik ben super geholpen in de winkel van Coolblue in Utrecht
Goed advies gehad

Bouponsioen 17-12-2022

Koelkast besteld (2de keus als nieuw. Opnieuw verpakt) keurig op tijd geleverd. Bij het uitpakken zag ik aan de achterkant een verbogen rooster en aan de kopsekant van de deur een flinke deuk zitten.
Klantenservice gebeld die mij €50,00 kado wilde geven. Hebben we niet gedaan. Koelkast wordt vanavond opgehaald en het geld terug gestort.

Maarten 17-12-2022

Goed assortiment, snelle levering en geen probleem als het niet is wat je dacht dat het zou zijn

Famke Schuurmans 17-12-2022

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik daar meerdere keren wat heb gekocht en het iedere keer weer top was geregeld. Zowel in de winkel als online! Nette klantenservice en goede hulp. En met bezorging altijd netjes op tijd én de volgende dag bezorgd en dan ook nog zonder kosten.

Peter 16-12-2022

Makkelijk te bestellen tegen een mooie prijs tov de concurrenten

Min punt is de verzending met post NL. Vertraging is niet erg maar post NL geeft pas einde dag aan helaas niet gehaald en dat 3 dagen achter elkaar.

Alex 16-12-2022

Gewoon perfect. Hele goede overzichtelijke site. Snelle en perfecte levering.
Goede service
Alles gewoon top !!!

Michiel 16-12-2022

Bosch wasdroger laten bezorgen en installeren. Alles op tijd, volgens afspraak, vriendelijk, snel. Top!

Joris 16-12-2022

Makkelijk te bestellen. Klantvriendelijke site. Snelle levering. Maar de zending zelf was niet veilig verpakt.

Jo 16-12-2022

3 maal niet werkende laptop gekregen. Toen naar de winkel verwezen. Oplossing? Bijna 500,- bijbetalen voor een vergelijkbare laptop. Maar dan krijg ik wel 20 euro korting. Ik kan mijn 12 jarige zoon zo voor de 4e keer in 2 weken vertellen dat er geen nieuwe laptop voor hem is. Heel erg bedankt Coolblue. Alles voor een traan.

Jos 16-12-2022

Ruim assortiment, heldere website, en concurrerende prijzen. Betrouwbare webshop met prima service.

Antoine 16-12-2022

Op zoek naar een monitor (Ultrawide, bij voorkeur met KVM en Ethernet aansluiting). Snel gevonden, helaas niet in een winkel in de buurt beschikbaar, maar gelukkig 'vandaag bestelt, morgen in huis'. Keurige communicatie mbt aflevertijd. De bezorging verliep in dit geval via PostNL. Bezorgtijd aan moeten passen, ging zonder problemen en hierover kreeg ik direct een update (van zowel PostNL als Coolblue) Op de bezorgdag nog updates over een exactere tijd. Helemaal prima!

SSD 1 Tb 16-12-2022

Duidelijke beschrijving van producten en mogelijkheden. Top garantie door toegankelijkheid met de fysieke winkels

Tiny Verbrugge-Lange 16-12-2022

Ik vindt de apparatuur wat ik nodig heb.
En de snelle bezorging is Top.
En het product uitstekend.

Blij ei 16-12-2022

Het bestellen gaat eenvoudig. De levering zoals beloofd. De bezorger.... ) hoefde in dit geval, de oven slechts over de drempel te tillen, maar hij vroeg of hij hem even in de keuken zou zetten. Wat een lieverd. Tegelijk nog even de tip om het verpakkingsmateriaal te bewaren met het oog op eventueel ruilen.
Oude oven zonder pardon meegenomen.
Allemaal fijn.

JH 16-12-2022

Duidelijke informatie op de website, makkelijk producten vergelijken en uiteindelijk een snelle levering. Top!