Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T 06-12-2021

Fijne webshop. Ik had een product gekocht in de ochtend en kwam er in de middag achter dat die ineens in prijs is verlaagd. Via messenger contact gezocht en in de avond al geld terug gestort.

M. Kagenaar 06-12-2021

De bezorging van mijn pakketje was geweldig. Zou willen dat elk bedrijf het zo deed. Mijn bestelling was er snel en de website van CoolBlue is overzichtelijk en werkt makkelijk. Topbedrijf!!!

D Bronsema 05-12-2021

Werd keurig in de woonkamer afgeleverd. Ik woon in een apartment zonder lift. De voorwaardes werden benoemd door de bezorger en daarnaast waren ze precies om de afgesproken tijd bij mij thuis. Erg fijne ervaring!

Elvin 05-12-2021

Online shoppen is makkelijk, snel maar in deze tijden soms ook bittere noodzaak! Coolblue zorgt er keer op keer voor dat “normale leveringen” een ongewone positiviteit opleveren. Origineel en klantgericht met oog voor kwaliteit, een voorbeeld voor velen.

Iloon 05-12-2021

Keurig weer geholpen door Coolblue!! Stofzuiger gekocht op black friday, duurde wat langer als gewend maar dat kan gebeuren, maar omdat de status op inpakken bleef staan, toch maar even gebeld. Kon het ophalen in dichtstbijzijnde winkel (via de telefoon alles geregeld door Coolblue) en zonder naar gevraagd een voucher gekregen voor het ongemak! Heb er al veel besteld en altijd super goed geholpen!!! Veelal de goedkoopste, maar altijd een top service !!!

Eelco 05-12-2021

Het was makkelijk om te zoeken naar het artikel wat ík wilde, bestellen net zo makkelijk.
Zoals je van coolblue mag verwachten werd de Apple TV keurig de volgende dag bezorgd.

Peter 05-12-2021

mooi assortiment tegen concurrerende prijzen goede logistiek en extra service with a smile

Paul 05-12-2021

Tweede kans laptop gekocht en zo voor een erg scherpe prijs een technisch prima product gekregen.

Sanne 05-12-2021

We hebben een droger besteld bij Coolblue. We konden fijn zelf de dag aangeven dat we hem bezorgd wilde hebben. De nacht daarvoor kreeg ik bericht met een tijdsblok van een uur en een kwartier voor aankomst zouden ze bellen. Ze belde al een half uur voor hun komst, om te vertellen dat ze een paar minuten later waren. Heel fijn om zo op de hoogte gehouden te worden. Aan de deur kreeg ik nog de keuze of ik de droger in de verpakking wilde of eruit. De verpakking nemen ze dus netjes mee, zodat je thuis geen rommel hebt!

Peter 05-12-2021

Op de website is alles makkelijk te vinden en er is uitgebreide productinformatie. Ook de verdere afhandeling van het bestelproces loopt eenvoudig. Vervolgens wordt je netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Het tijdvak van de levering is betrekkelijk klein (1 uur) en ca 10 minuten van te voren wordt je gebeld door de bezorger. De bestelling wordt netjes binnen gebracht en je krijgt nog een aantal adviezen van de (zeer vriendelijke) bezorger. Ik heb al meerdere artikelen bij cool blue besteld en ben nooit teleurgesteld.

Kasper 05-12-2021

Super goede service! Bijna altijd de volgende dag thuis en mijn defecte vr headset de volgende dag meteen vervangen binnen de garantie met zelfs een nieuwere model.

Tim 05-12-2021

In de aanbieding een uitstekende televisie gekocht, die door de vriendelijke en stipte bezorgingdienst de dag erna thuis werd gebracht.

Ton van Buren 05-12-2021

het aanbod is groot en de prijs is goed, bij eventuele vragen word je goed geholpen

Dinges 05-12-2021

Goede service, aardige mensen. Snelle levering. Fijn dat er ook met fietsen bezorgd wordt.

Morad 05-12-2021

Jullie zijn vriendelijk, accuraat en betrouwbaar. Dit zijn voor mij de belangrijkste eigenschappen voor een goede webshop.

Chris 05-12-2021

Ik zocht een nieuwe lens voor mijn camera. Bij Coolblue vond ik een z. g. 2e keus product, dat eigenlijk nieuw is omdat alleen de verpakking open is geweest.Stond ook eerlijk vermeld op hun site, klopt dus precies wat ze vertellen. Eigenlijk dus een nieuwe lens met een goede korting en de volgende dag al per fietskoerier geleverd. Top van Coolblue.

H.R. 05-12-2021

Ontstekend goed met ruim assortiment. Mijn gekochte producten waren elders uitverkocht al maanden en ik heb ze hier kunnen vinden

Floris 05-12-2021

Goed assortiment. Zeer snelle levering ondanks de feestdagen! Goeie klantvriendelijke klantenservice voor vragen/advies.

Yvonne 05-12-2021

Had een klacht en werd keurig te woord gestaan met meerdere oplossingen waaruit ik kon kiezen. Achteraf bleek de klacht en het niet functioneren een stekkertje te zijn wat ik niet goed verbonden had. Meteen weer gebeld en de oplossing waar ik voor gekozen had werd meteen geannuleerd met een bedankje dat ik ook dit nog even doorgaf. Ik voelde me als mens behandeld en niet als nummer

Bart 05-12-2021

Goed assortiment en zeer goede bezorging. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. In het kort; aflevering bestelde producten volgende dag binnen. Over retourneren wordt niet ingewikkeld gedaan. Zoals het hoort!

Mir 05-12-2021

Site was makkelijk te bedienen en ik kon ook vergelijken van producten wat het overzichtelijk maakte en hielp om keuze te maken. Volgende dag geleverd, ben zeer tevreden over het product!

Sjaak 05-12-2021

Wat ons betreft altijd correct en snelle levering eender welke dag, veel keuze, de prijs mag dan niet altijd de goedkoopste zijn maar aftersales is uitstekend wat wij ervaren hebben.

Dirk Boogaarts 05-12-2021

Ik had mijn nieuwe Samsung S21 de volgende dag al direct binnen. Alles in perfecte staat aangekomen, super blij met CoolBlue!

Desiree 05-12-2021

Fijne winkel, goede service. Website is gebruiksvriendelijk en supersnelle duurzame levering. met de bakfiets! Top!

Nothappy 05-12-2021

We ordered a fridge that was advertised with next day delivery. After the order was placed we were informed that the fridge wasn’t available and that it would be delivered a week later. Fast forward a month later, we have had 3 delivery days scheduled, have cleared out the fridge 3 times and have stayed at home all day and the fridge had not been delivered still. Everytime we receive a call from the delivery people that they werent able to pick up the fridge because it isn’t there. The fridge is either available or it is not, it is that simple. It takes an hour to get a hold of coolblue’s customer service and sometimes when you finally get through they just seem to hang up. When we do speak with them their answer is always ‘we guarantee that the fridge will be delivered.’ I will never purchase with them again.