Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JJUT 12-02-2023

de nieuwe winkel is ruim van opzet en verkopers zijn niet zo opdringerig, en desgevraagd vakkundig advies.

Wil 12-02-2023

Ik vind coolblue een fijne shop, met een snelle levering. Ook krijg je een duidelijk overzicht van wanneer je je pakket ontvangt. Item wordt verstuurd in een duurzame en recyclebare verpakking. Top!

Henk 12-02-2023

Ruime keus en snel bezorgd en de service is bij coolblue een sterk punt waar je niet omheen kunt.

Elisabeth 12-02-2023

De duidelijke omschrijving op de site. Na telefonisch contact met jullie servicedesk was ik helemaal blij. De dame op de helpdesk hielp mij met de boeking. En de goede afspraak over de bezorging.
De bezorger was stipt op tijd. Omdat ik invalide ben was ik zeer content over de manier waarop de sportloopband werd gebracht.
Netjes in de hal gezet , keurig verzorgt.

Remco 12-02-2023

De bestelling van mijn nieuwe tv verliep soepel door de overzichtelijke website. Op dag van de leveren belde de bezorger een kwartier van te voren om te melden dat hij er bijna was. De tv is netjes afgeleverd. Goede service.

Stef Heesbeen 12-02-2023

We hebben een mat met rol gekocht voor oefeningen op de grond in huis. Mooie kwaliteit en snel in huis, perfect.

Susanne 12-02-2023

Snelle levering met een klein tijdvak waardoor je niet op het pakketje hoeft zitten wachten. Ideaal!

M 12-02-2023

Heb een paar oortjes in de avond besteld, netjes de volgende ochtend al in huis en ze doen het goed.

Rob 12-02-2023

heel snel geregeld en geleverd! Wel een beetje grote doos voor een klein pakje! Cool Blue: dat kan beter en daarom geen '10'

Rolf 12-02-2023

Goeie heldere website; eenvoudig bestelproces; direct relevante (lever)informatie; geen extra verpakking; met de bakfiets bezorgd en aandacht voor onnodige gebruik van materiaal, papier

Rob 12-02-2023

Ik bestel regelmatig spullen bij Coolblue. Recentelijk bleek een door mij gewenste monitor op voorraad te zijn in de Coolblue winkel in mijn woonplaats. Toen ik deze ging ophalen werd ik zeer warm ontvangen. Alom vriendelijke gezichten en perfecte service. Proficiat Coolblue dat het jullie wél gelukt is om jullie winkelpersoneel goed op te voeden. Daar kan menig retailer nog een puntje aan zuigen. Verder een geweldige website en snelle en correcte leveringen.

Ina Kooiman 12-02-2023

De service is altijd uitstekend en de prijs is ook nooit de hoogste.
Fijn om bij jullie te winkelen, zowel onle als in de winkel.

Agnes 12-02-2023

Goede webshop, duidelijk, makkelijk om producten te vergelijken. Service en bezorging is top. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Heel fijn.

Frank 12-02-2023

Ik heb de aankoop digitaal vastgelegd en dezelfde dag in het filiaal tilburg opgehaald. Hartelijke ontvangst en ik kreeg duidelijke uitleg over de opties en werking van mijn aankoop. De gehele duur was zo kort dat ik zelfs van de aangeboden drank geen gebruik heb gemaakt. Dat scheelt wel parkeerkosten. Nu hopen dat de huidige tandenborstel ook bijna 23 jaar mee gaat zoals de vorige

Mickivandervoet 12-02-2023

Ik ben heel erg blij met de snelle levering van jullie en de prijs van het artikel dat ik heb gekocht

Mirjam 12-02-2023

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering en super installatie! Altijd ontzettend aardig en meedenkend personeel!

Jochem 12-02-2023

Ps5 game gekocht. Netjes geleverd op de releasedag en een stuk goedkoper dan de meestal andere webshops.

Tom Fekkes 12-02-2023

Zoals altijd is de verzending bij Coolblue prima geregeld. De helpservice heb ik nooit nodig gehad. Verder is het apparaat wat ik heb gekocht precies datgene wat ik verwachtte. Overigens "Coolblue's keuze". En na ontvangst begrijpelijk, dus een betrouwbaar advies.

Karen 11-02-2023

Mooie vergelijking mogelijk op de site, goede toelichting, veel reviews. En snelle levering met product zoals verwacht/beschreven.

Boom 11-02-2023

De site van coolblue is overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden. Ook de bezorging is goed en je bent vrijwel altijd verzekerd dat het product de volgende dag al in huis is

Se. 11-02-2023

Ik vind coolblue by far de beste winkel om producten aan te schaffen want ze zijn goed qua service en uitstekende prijzen voor goede kwaliteit apparaten

Marga 11-02-2023

bestelling doen ging simpel en daarna werd ik van iedere bezorgstap op de hoogte gehouden. alles klopte

Eric 11-02-2023

Veel keuze en ze geven goed informatie bij de opties die een product heeft.

Irene 11-02-2023

Geweldige leuke bezorgers, toch eventjes meer services als gemiddeld. Vervolgens na aanleiding van een prijsverschil een waanzinnig dienstverlening van coolbleu! Niets meer van lof voor dit fijne bedrijf.

Hamid 11-02-2023

Bestelling wordt tijdig en keurig afgeleverd. Even niet te leveren, dan krijg je later een e-mail.