Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Andrea 06-06-2021

Heel vriendelijke bezorgers. Goed product. Klein beetje schade, en daardoor lagere prijs betaald (twee kans product), heel prettig! Heel snelle bezorging, ook op zondag. Top. En correct kwartiertje van tevoren een belletje dat de bezorgers er aan kwamen.

Tess 06-06-2021

Fijne overzichtelijke site met ruim aanbod. Goede bezorgservice met vriendelijke en behulpzame bezorgers

Michiel 06-06-2021

Klasse bedrijf, vriendelijk en vrolijk. Snel, eerlijk. Het gaat nooit fout.

Jakko 06-06-2021

Er was wat chaos na de drop van de ps5. Perfect opgelost door Coolblue en de klantenservice. Goede communicatie en keurig geleverd.

Marieke 06-06-2021

Een leuke aankoopbeleving die duurt tot het moment dat het product bij je thuis wordt afgeleverd, in dit geval tot op de minuut nauwkeurig. Ik hoop dat 'alles voor een glimlach' ook geldt voor de medewerkers van Coolblue 😉. Degene die mijn bestelling kwam brengen was in ieder geval erg aardig. Het geleverde product was in goede staat en wordt met veel plezier gebruikt.

Linda 06-06-2021

Dit is echt voor het eerst dat ik een website een 10 geef. Ik denk dat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering. Maar ik heb het deze keer niet kunnen ontdekken.... Ik was verbaast dat het gebruik van meerdere cadeaubonnen zo makkelijk ging, zelf toen ik zelf onwijs zat te stunten met VVV bonnen omzetten en zo. En ik heb erg moeten lachen om jullie "nazorg" na het afronden van mijn bestelling. Bezorging was razend snel, artikel goed en veilig verpakt. Dus gewoon super tevreden. Ga zo door!

Noecy 06-06-2021

Elke x weer verbluffen ze me, door een zeer goede service, levering aan de deur per fiets, van heeel erg vriendelijke bezorgers, die ook nog even tijd hebben voor een praatje, waar zie ik dat verder nog in de stressige bezorgers wereld…
Dan erbij nog wat verkeerd besteld, terugsturen en dan daarna weer snel iets anders…te gekko gewoon.

EM 06-06-2021

Altijd alles in orde bij Coolblue. Wij bestellen er heel graag. Alles snel in huis.

Debbie 06-06-2021

Goede website met eerlijke vergelijkingen en de beste service als iets niet bevaltbof defect is! Ik haal hier alles :)

Jos 06-06-2021

Ik bestelde hem laat in de avond en de volgende ochtend was het meteen in de winkel! Aardige medewerkers.

HAJ 06-06-2021

Alles wat jullie doen vanaf het begin van de bestelling tot wij thuis krijgen was top top top👍

Newtownetto 06-06-2021

Deze beoordeling gaat met name over Coolblue en (nog niet) over de Princess Black Edition citruspers omdat het gebruik daarvan nog te kort is.
Keuze is ruim en mede op basis van de reviews voor deze Princess Black Edition citruspers gekozen. Bestelling afgerond en betaald. Onmiddellijk mail ontvangen met orderbevestiging en snel daarna mail dat pakket verzonden was.
Inderdaad kwam de volgende dag het produkt d.w.z. binnen 24 uur na bestelling. Keurig verpakt.

L Vriesema 06-06-2021

TV gekocht stipt op tijd geleverd netjes door de twee bezorgers geinstaleerd en uitgelegd de side is goed en duidelijk

John 06-06-2021

Keurig bezorgd en de wasmachine op zijn plek gezet. Er werd alleen vooraf niet gebeld, zoals wel werd toegezegd.

Sjors 06-06-2021

Prettige manier van communiceren, heldere product omschrijvingen, scherpe prijs en gedetailleerde technische specificaties. Alles wat ik zoek in een webwinkel.

Rere 06-06-2021

Ik ben hartstikke blij dat het product wat ik heb aangeschaft voor mij werd voorgesteld, ik ben echt super blij met het product en het kwam ook binnen no time binnen. Hartstikke fijn!

AdV 05-06-2021

Coolblue levert ook op zondag! Zaterdag een espressoapparaat besteld, zondag geleverd! Helemaal top!

Roos.h 05-06-2021

Green egg besteld en 2x kapot geleverd. Nu niet meer leverbaar in gewenste maat. Slechte service. Zou hier zeker niet je kamado bbq bestellen.

H. de Vries 05-06-2021

Snelle levering en goede suggesties op de website n.a.v. eerdere aankopen. Meteen het goede model!

Cilia 05-06-2021

Ik kies voor coolbleu omdat tot nu toe de gekochte producten nooit tegenvielen en ze komen op de fiets!

J. van Velzen 05-06-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen: vriendelijk en begrijpend online shop wil je iets extra’s weten dan kan je makkelijk contact opnemen met de klantenservice ,goed en snelle levering.

H.Postema 05-06-2021

U houdt zich keurig aan de afspraak en nu is het afwachten of de smartphone ook een succes is: alles met een glimlach!

wilfred stijger 05-06-2021

Absolute fijne afwerking van de procedure bij alle bestellingen die wij hebben gedaan tot nu toe.
Ook terugleveringen zijn eenvoudig te doen

Martijn 05-06-2021

Het blijft verbazen hoe goed alles voor elkaar is bij de koudblauwen. Dikke vette 10 voor alles van bestellen tot levering👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Alexander 05-06-2021

De theorie is prachtig, de uitvoering minder. De snelheid van het verwerken, het proces waarop je op de hoogte wordt gehouden en de duidelijke informatie zijn heel goed. Ik kon de order nog dezelfde dag plaatsen én ontvangen voor €5,- meer.
Echter, bleek dat niet het geval. Ik had netjes voor 12.00 's middags besteld en dan zou de order tussen 18:00 en 22:00 geleverd worden. Ik kreeg echter rond 21:30 het nieuws dat het niet meer lukte. Wel werd netjes het bericht gestuurd dat ik mijn €5,- extra terug kreeg, maar het pakketje werd pas de volgende dag (ook pas weer in de avond) bezorgd!