Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anneke 05-02-2023

Snelle levering, duidelijke informatie, mogelijkheid om dingen te kunnen vergelijken.

Arend Jan 04-02-2023

De website is erg overzichtelijk en duidelijke reviews.
Wat een snelle bezorging. Na één nachtje slapen werd mijn product al door een zeer vriendelijke en vrolijke bezorgen aan de deur afgeleverd.

Syl 04-02-2023

Over jullie niets te klagen, maar de bezorging is waardeloos, waardoor ik nu nog steeds geen printer in huis heb, die ik bij jullie bestelde ivm de belofte dat ik hem de dag erna in huis zou hebben. Hier baal ik nogal van!

Beste Syl,

Logisch dat je baalt van de vertraging. Wij balen er ook ontzettend van!

We hopen dat je inmiddels al hebt kunnen printen met je nieuwe printer. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder zodat je toch snel aan de slag kan met je nieuwe aankoop.

Hopelijk heb je hem al in huis en bevalt hij goed!

Sigmar 04-02-2023

Na ala heel wat besteld te hebben via de website onlangs maar eens de Coolblue app geïnstalleerd. Moet zeggen een prima app. Alles is lekker makkelijk en snel te vinden. Ook je vorige bestellingen en je gegevens zijn makkelijk in te zien en indien nodig te wijzigen. Groot pluspunt van Coolblue is dat ze.doen wat ze beloven. Heb nog nooit iets gekregen dat te laat is of niet aan onze verwachtingen voldeed.
Enige verbeterpunt is volgens mij dat als je een product op (bijvoorbeeld pag 5) bekijkt en je op pijltje terug klikt je dan automatisch weer op pagina 1 uitkomt....

Brinky 04-02-2023

Mijn eerste ervaring met Coolblue (!) was meteen een zeer goede: het aangeboden product was ook voorradig als retour product, wat weer scheelde in prijs. En daarbij een prima aflevering!

Karel 04-02-2023

Voor 23 uur besteld volgende dag om 11 uur pakje in huis.
JBL draadloze koptelefoon gekocht.
Beschrijving goed en de prijs was 10 euro minder dan overige aanbieders.

Hetm 04-02-2023

Makkelijk te bestellen goede site.
Snelle levering.
Spontane bezorger en keurig op de fiets.

Willem 04-02-2023

Ik was op zoek vond het bij cool wat ik wilde hebben ,bij andere niet gevonden. Ik blij. Besteld en geheel volgens mijn verwachtingen gekregen (gekocht ). En gekregen, op de juiste plaats ,op de juiste tijd. Ik ben er blij mee .goede prijs .

Ricardo 04-02-2023

Heb altijd alleen maar goede ervaringen met Coolblue. De website is duidelijk en overzichtelijk, personeel in de winkels hebben kennis en zijn klantvriendelijk, en de klantenservice, mocht je ze nodig hebben, is ook erg goed. Mijn go to webshop voor elektronica.

Gertrud 04-02-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik een refurbished iPhone eerst in de winkel wilde bekijken. De beschrijving klopte en ik ben er tevreden mee.

Jasper 04-02-2023

De website is erg overzichtelijk. Er wordt goed meegedacht aan overige producten welke van toepassing kunnen zijn en de productinformatie is in overvloed aanwezig. Daarnaast was de bezorginformatie helder en werd er op een leuke, speelse manier gecommuniceerd. Tot slot een fietsbezorging, wat ook nog eens beter is voor de planeet.

Vincent 04-02-2023

Schade door eigen schuld en toch top geholpen door Coolblue. Soepele klantenservice die meedenkt in oplossingen. Omdat reparatie niet mogelijk bleek snel een mooie 2e kans product besteld dat snel geleverd werd

VT 04-02-2023

Altijd fijn hoe snel het wordt bezorgd en dat je ook nog 15 minuten ervoor een bericht krijgt.
Daarbij kreeg ik een mail met tips voor het gebruik van hetgeen ik had aangeschaft. Top service!

Wim 04-02-2023

Geven exact door wanneer en hoe je het bestelde product kan ontvangen. En maken dit ook volkomen waar!

Jani 04-02-2023

Goede website en makkelijk bestellen.
Volledige informatie van het product.
Snelle, goed verpakte en keurige levering.
Bezorgers niets anders dan helemaal prima.

Jeanette 04-02-2023

Ik vind de website duidelijk. Verder ben ik dol op de 2e kans producten.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Jens de Vries 04-02-2023

Wat een drama bij Coolblue en PostNL. De telefonische bereikbaarheid van Coolblue is soms zeer slecht. Je hangt al snel 15 tot 20 minuten aan de lijn, zonder een medewerker te hebben gesproken. Daarnaast had ik afgelopen maandag twee Samsung Galaxy S22 telefoons besteld, echter zijn deze door PostNL kwijtgeraakt. Ik wacht u al een dikke week op mijn telefoons, het is nu inmiddels een dikke week later en ik heb nog steeds mijn Samsung Galaxy S22 telefoons nog niet in huis. Ik hoor zowel niks van Coolblue als van PostNL en moet er continue zelf achteraan bellen. PostNL kan niets doen en verwijst me naar CoolBlue.

Vind het hopeloos en je hebt er veel drukte en geregel om. Ik ben zeer ontevreden!!!

Goedemiddag Jens,

Wat jammer om te horen dat jouw bestelling niet vlekkeloos is verlopen. Je wil natuurlijk snel met je bestelling aan de slag.

Wij hebben procedures om je in gevallen als deze toch snel aan een oplossing te helpen. De oplossing die we je kunnen bieden, hangt af van de situatie. We willen je daarom aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Als deze telefonisch druk zijn, zijn we ook goed bereikbaar per email of Whatsapp.

Hopelijk kun je toch snel van jouw bestelling genieten!

Rm 04-02-2023

Heldere website, on line bestelling, fijne service bij afhalen en ook toen pas betalen..betrouwbaar

Kaoutar 04-02-2023

Ik zou een 10 willen geven, maar helaas waren niet alle kleuren beschikbaar. Ik heb bij meerdere webshops gekeken naar het product dat ik heb gekocht en de reviews gelezen. Bij Coolblue vond ik het een goede weergave van verschillende meningen. Tussen de verschillende webshops heb ik ook gekeken wat de prijs was van het product en dat was €100 goedkoper bij Coolblue dan een andere grote webshop. Als je vragen hebt kun je gebruik maken ban de online chatfunctie. En na aanschaf van het product krijg je e-mails met handige tips om alles uit je product te halen.
Ik ben nooit teleurgesteld geweest bij Coolblue!

Sinds 23 november 2022 ingeleverd!! 04-02-2023

nog even geduld ( al 2,5 maand)
Op 23 november 2022 mijn (toen half jaar oude) laptop bij Coolblue in Groningen ingeleverd. Dit omdat er een luidspreker stuk was. Op 13 januari 2023 werd hij retour bezorgt. Helaas had iemand hem laten vallen waardoor het scherm scheef staat en een hoek gewoon gebroken is. Kortom hij is gelijk weer retour gegaan naar Coolblue. Deze heeft hem weer aangeboden bij de "reparateur". Ik heb de laptop nodig voor mijn werk. Meermaals om een oplossing gevraagd in de vorm van een andere laptop, zodat ik mijn werk weer fatsoenlijk kan hervatten. Enig wat ik te horen krijg "het kan nog wel een paar weken duren". Dit terwijl ik er bij hen ook een verzekering bij afgesloten heb! Ik kan mijn nieuw aangeschafte laptop van € 2250,- dus al 2,5 maand niet gebruiken! Dank je wel Coolblue.

Goedemiddag,

Wat ontzettend balen dat je jouw laptop al zo lang hebt moeten missen. Natuurlijk extra zuur als je hem hard nodig hebt.

We zien dat er al via een ander kanaal is gereageerd op je klacht. We hebben om extra informatie gevraagd om je verder te kunnen helpen. We zien de extra informatie graag tegemoet.

Hopelijk kun je snel weer met jouw laptop aan het werk!

Geraerts 03-02-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik mijn artikel dat ik was aan het zoeken goed op de website kon vinden. Er was een duidelijke omschrijving van het artikel op een keurige verzorgde website. Bovendien was het ook een aantrekkelijke prijs.

Joost 03-02-2023

Binnen 24 uur geleverd na bestelling ideaal, aangezien ik het telefoon hoesje per direct nodig had. Ook voor het eerst een eigen merk van Coolblue (BlueBuilt) besteld erg goeie kwaliteit voor een mooie prijs.

Anoniem 03-02-2023

Fijne service en snelle levering! Voor ons nieuwe huis zijn we Philips Hue aan het aanschaffen en Coolblue heeft een ruim assortiment!

Johan de Weijer 03-02-2023

Als vaste klant van Coolblue ook deze keer weer niet teleurgesteld. Naast dat mijn nieuwe Apple Watch SE precies volgens afspraak binnen kwam kreeg ik ook een e-mail van Coolblue met bruikbare tips en een e-mail met installatie instructies voor mijn nieuwe aanwinst. Alles keurig verzorgt op een manier zoals je het als online-koper graag hebt. Dus blijft alleen een 10 over.

Marella 03-02-2023

Goede duidelijke site en onze droger werd snel en keurig binnen het aangegeven tijdsvak geleverd.
Heel fijn was het berichtje 30 min voor de bezorger arriveerde.
We zijn heel tevreden over coolblue!