Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Robbie 04-10-2021

Goede, overzichtelijke shop met goede zoekfuncties. Product beschrijvingen zijn goed en beknopt (geen grote lappen tekst).
Snelle levering met uitstekende communicatie (mail en SMS met redelijk exacte aflever data en tijdstip).
Product kwam overeen met wat op de webpagina werd beloofd.
Zeer goede webwinkel (geef trouwens nooit een 10, dus 9 is bij mijn hoogst haalbare).

Kevin 04-10-2021

Fijne snelle levering

Cijfer 9 er is altijd ruimte voor verbetering,
Maar erg content met hoe fijn het is om te bestellen en dus de snelle levering

Maarten 04-10-2021

Uitstekende service gehad van de klantenservice, er is altijd heldere communicatie over de levering en levertijden en als er wat mis gaat staan ze altijd klaar om te helpen. Ik heb persoonlijk alleen maar goede ervaringen gehad met CoolBlue.

Sarah 04-10-2021

Coolblue heeft producten op voorraad snelle en goede bezorging. Geen poespas in de app en het kopen van producten gaan snel en makkelijk. Daarnaast geeft Coolblue goede info in de app waar je wat aan hebt bv. of een product geschikt is voor video editing en dergelijke

Richard 04-10-2021

Scherpe prijzen en komen hun afspraken aangaande bezorging na.
Dat zie je elders wel eens anders.

Velzing 04-10-2021

Snelheid , duidelijkheid en goede service. Heb dij diverse andere aanbieders geprobeerd zonder succes.
Bij Cool blue wel.

wilHgk 04-10-2021

Zeer behulpzame mensen, nemen alle tijd voor je om dingen uit te leggen en te laten zien.
Mocht het toch niet goed zijn, kun je het retourneren en iets anders uitzoeken of geld terugkrijgen.
Kortom zeer goede service!

Toon Binneveld 04-10-2021

Coolblue beloofde zondaglevering. Ik thuisgebeleven voor ontvangen bestelling. Om 11.00 u een bericht dat de bezorger onderweg is, om 15.45u een bericht dat de bezorger vertraging heeft en om 18.30u een bericht dat bezorgen niet gelukt is. Weer totale leugens van PostNL en mij zondag naar de klote vanwege voor niets wachten. Het zou coolblue sieren als niet van die loze beloften zouden doen die ze niet nakomen. Dit is de tweede keer dat er geen zondaglevering plaats heeft gevonden bij mij. Beide keren ging het zoals beschreven. Ik vermoed datPostNLgewoon niet kan leveren wat ze beloven en dus maar actief de klant voor de gek houden met fictieve berichtjes over de bezorger. Het is schandalig en ik geloof ook niets maar van de zogenaamde "service"van coolblue. Allemaal schone schijn voor het incasseren van hoge prijzen.

Bart 04-10-2021

Coolblue blijft een super we shop. Ook nu weer goed geholpen bij advies voor de keuze van de juiste NAS.
Bestellen daarna verloopt soepel, en de levering zoals ik gewend ben weer supersnel.

Mona den Boer-van Dam 04-10-2021

Via ons bedrijf is er een account om bij Coolblue te bestellen.
Inmiddels al wat spullen besteld en het valt me op dat dit heel snel en zeer snel geleverd. Mijn ervaringen met Coolblue zijn dus goed.

Bert 04-10-2021

Handige site duidelijke uitleg. Minder keuze stress met coolblue keuze.
Daarna handige filmpjes toegestuurd met de basics.

Enigste minpunt is met kiezen van je product dat de extra's ook gelijk in je winkelwagen worden geplaatst

Japie 04-10-2021

Net als de voorgaande keren, snelle en prima bezorging . Verder goede keuzehulp op de website.

M Knetsch 03-10-2021

In één woord: goed!
De juiste info op de site, makkelijk bestellen en op ge gewenste dag bezorgd!

Annie 03-10-2021

Shop top, gebruiksvriendelijkheid prima als altijd, snelheid: stipt op tijd!

Mir 03-10-2021

Heldere website, behulpzaam bij het maken van keuzes en het allermooiste: bezorging per fiets. Dat vind ik echt super!

Mieke 03-10-2021

Nu al een paar artikelen besteld. In de winkel zijn de medewerkers altijd vriendelijk, behulpzaam en niet te vergeten kundig. Komen hun afspraken altijd na en geven een kwartier voordat ze er zijn een seintje. Erg fijn.

Pelle Nagelkerke 03-10-2021

Het was goedkoper dan andere winkels, het kwam optijd binnen en ze lieten weten wanneer ze kwamen. Ook kreeg ik wat gratis in het spel dat ik bestelde. Het ging dus allemaal erg goed en het was fijn!

Quinten Alderliesten 03-10-2021

Ik bestel redelijk vaak dingen op Coolblue. Ik heb 1x een probleem gehad. Toen deed een microfoon het niet. Ik heb hem kosteloos kunnen omruilen voor eentje die het wel deed. Alle andere bestellingen deden het wel. Ze leveren ook heel snel meestal binnen 36 uur. De website ziet er verzorgd uit. Ook is het fijn dat ze overal duidelijke informatie bij hebben. En een goede klantenservice hebben. De medewerkers zijn aardig.

G 03-10-2021

Eigenlijk de beste winkel in Nederland om al je gadgets/elektronica te kopen. Overzichtelijke websites met toelichtingsfilmpjes. Service is altijd goed. Verder altijd goede updates over levering.

Aram 03-10-2021

Ik vindt het heel snel en hele goede kwaliteit en de website is een aanrader

Debby P 03-10-2021

Goede specificatie's bij de produkten , veel keus, soms teveel ;) snel en netjes afgehandeld, ook de bezorgers heel behulpzaam.
Mijn volgende bestelling zal zeker weer bij Coolbleu zijn.

Voorzitter 03-10-2021

Ten eerste is de site zeer cognitief en duidelijk. je vindt wat je zoekt, vooral met de suggesties die voorgesteld worden. Het is net als google. Altijd gratis verzending en je krijgt altijd een betrouwbaar gevoel met de service die wordt aangeboden.

Mark 03-10-2021

Heel veel spullen direct op te halen in de winkel. Ook veel mensen met kennis van zaken. Garantie voordelen als klant zijn aantrekkelijk omdat ze weten hoe ze het woord sevice moeten toepassen. Altijd tevreden geweest over hun klanten service.

? 03-10-2021

Net als in het verleden weer tot in de puntjes geregeld het product voldeed aan alle verwachtingen.Ook de bezorgers waren zeer behulpzaam en aardig
kort samengevat het toppie.

? 03-10-2021

Net als in het verleden was alles weer tot in de puntjes gereld.
Zeer aardige en attente bezorgers kort samen gevat