Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Miranda 21-06-2021

Coolblue is een super winkel. Eerst heen geweest voor advies. De grilplaat, die ik wilde hebben was uitverkocht. Medewerker heeft er voor gezorgd, dat ik een mail zou krijgen als die weer op voorraad zou zijn. Amper een week later al een mail. Nu via de webshop van Coolblue besteld en na 2 dagen in huis. Apparaat voldoet aan de wensen.

AP 21-06-2021

Snelle levering de dag na de bestelling via postnl. Duidelijke gebruiksvriendelijke website. Goed verpakt, maar de doos had kleiner gekund, die was ca 4x zo groot als het pakketje zelf.

Jenke de Vries 21-06-2021

Vriendelijk en vakbekwaam personeel,
Wasmachine bezorgd en aangesloten, kreeg goede uitleg over de machine .

Albert 20-06-2021

Via via vernam ik dat ik het benodigde apparaat bij Coolblue kon krijgen. Meteen via de site het apparaat zeer snel kunnen bestellen. Snel het overzicht met duidelijke informatie om het apparaat te kunnen bestellen, De mogelijkheid om een keuze van levering te kunnen geven en duidelijk en gerichte informatie omtrent de levering.

L 20-06-2021

proffestionele hulp aan de telefoon. Goede website, betaling alles duidelijk etc.

Heideroosje 20-06-2021

Makkelijke en overzichtelijke webshop.
Eenvoudige zoekfunctie.
Snel gevonden waarnaar ik op zoek was.
Prima prijzen.
Zeer snelle verzending!
Alleen kan de verzenddoos een stuk kleiner.

Max 20-06-2021

Coolblue doet echt alles om haar klanten tevreden te krijgen en te houden! Zelfs voor het geringe klantcontact met een webshop krijgt Coolblue het voor elkaar om binding te krijgen met haar klanten. Ik ben fan!

Brouwer 20-06-2021

Snel, overzichtelijk en leuke Marketing daar wordt je toch vrolijk van. Op de bezorgfiets is het Vaderdag cadeautje op tijd bij ons bezorgd.

M. Verbakel 20-06-2021

Duidelijke website.
Top service, wat levering en garantie betreft!
Rechtstreeks contact met het filiaal zodat deze snel
Kunnen schakelen.
Deze service vindt je nergens anders,
ook niet bij bekende websites.
Ik kan Coolblue bij iedereen aanbevelen 😊

Maarten 20-06-2021

Bijna altijd alles beschikbaar, wel altijd net iets duurder dan ergens anders maar dat maken ze goed met beschikbaar aanbod en snelle levering.

thuis koper 20-06-2021

tot op heden alles mooi op tijd geleverd.
ook een keer een probleem gehad is correct opgelost

M 20-06-2021

Snelle bezorging en vakkundig onze nieuwe wasmachine aangesloten. De heren hebben het apparaat naar het zolder getild en het oude weer mee naar beneden genomen. Klein krasje op de muur achter gelaten, maar dat is detail.

Johan 20-06-2021

Ik ben al jaren klant en nog nooit zijn mijn verwachtingen beschaamd. De productinformatie is grandioos. Menige webshop kan een voorbeeld nemen aan de geleverde informatie, bestelling en levering.

Rob 20-06-2021

Al geruime poos bestel ik bij Coolblue. Scherpe prijzen voor wie er op let, maar vooral snelle, flexibele levering. Eenvoudige bestelproces.

Hans 20-06-2021

Alles wat ik tot nu toe heb besteld werd op tijd, en in goede staat afgeleverd.

Claudia 20-06-2021

Ik vind de service van coolblue erg fijn ik had voordat ik de aankoop online heb gedaan nog even advies gevraagd bij de klantenservice omdat ik iets als verrassing voor mijn man wilde kopen. Goed advies gekregen en als er iets is is de garantie altijd erg netjes en snel geregeld.

Richard ssd schijf probleem 20-06-2021

Goede service ik had een probleem met instaleren ssd schijf helemaal op gelost dank zij inzet coolbleu toppy .

niels van egmond 20-06-2021

ik heb gekregen (geleverd aan huis) een tv met zeer enthousiaste uitleg van de gang van zaken.
daar wordt je ook al blij van, erg leuk. bedankt......

Tom 20-06-2021

Zeer hulpvaardige website, duidelijke communicatie tijdens aankoopproces. Maar vooral onderscheidend in het geven van gebruikerstips.

Alwin Mijnheer 20-06-2021

Het was allemaal top in orde, op de website waren de producten goed te vinden. De bezorging was gratis en snel, dus helemaal top!

Sam 20-06-2021

Afgelopen week bij coolblue een bestelling geplaatst, deze was de volgende dag al binnen. Snelle service! Daarnaast ben ik goed geholpen door de medewerkers door het beantwoorden van mijn vragen heb ik het juiste product kunnen aanschaffen, waar ik wederom erg blij mee ben! Ook complimenten naar de website, deze is duidelijk en overzichtelijk en je kunt apparatuur met elkaar vergelijken. Al met al raad ik coolblue zeker aan!

Hans 20-06-2021

super duidelijke site waar je kunt vergelijken en je duidelijke uitleg krijgt. bezorging was netjes op tijd, oude apparaat en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. De wasmachine van Samsung werkt perfect en we hopen dat ook deze (net als onze vorige) weer zo'n 15jaar meegaat.

Ferdien 20-06-2021

Makelijk te bestellen. Duidelijk informatie over het artikel en snelle levering.

Frank 20-06-2021

Samsung SSD harddisk gekocht. De volgende dag al geleverd en werkt inmiddels naar volle tevredenheid. De goede uitleg op de site van Coolblue zelfs met een instructiefilm maakte het clonen van de software en de inbouw in de laptop super eenvoudig. Top Coolblue!

J.wilbers 20-06-2021

Alles kunnen vinden op de site. Bestelling lag de volgende dag netjes klaar. Super goed geholpen door jongedame.