Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Femke 22-08-2021

Altijd prima productinformatie, makkelijk kiezen, snel en makkelijk bestelproces, zelfde of volgende dag al in huis. Retourneren of ruilen is een fluitje van een cent.

Esther 22-08-2021

Mijn PC, deed het niet meer, startte wel op, geen beeld. Ik kon, en wilde deze dus niet zo opsturen, want, geen beeld, geen idee wat te doen. En de PC valt nog in de garantie. Dus met de PC in de auto toog ik naar de dichtstbijzijnde vestiging, Arnhem. 45 minuten rijden verderop.
Nog uithijgend van het sjouwen met het toch wel zware ding van de parkeerplaats naar de klantenservice, heeft Maurice van de klantenservice de oplossing al bedacht; ram geheugen eruit, ram geheugen erin. (Dûh, had ik dat zélf niet kunnen verzinnen). Het werkt. Geweldig, computer niet kwijt, probleem binnen 5 minuten opgelost. Dus dansend weer naar huis. Ohja, het was op een zondag...

Gert 22-08-2021

Coolblue is kwaliteit, al jaren! Staan altijd voor je klaar, denken mee, doen hun best, altijd opgewekt en behulpzaam.
Als er eens iets mis gaat wordt het direct opgelost.

Marco 22-08-2021

Ik heb bij CoolBlue een 2e kans MacBook Pro aangeschaft. Van tevoren was duidelijk dat er kleine beschadigingen zouden zijn aan de oplader/adapter. Eerlijk gezegd zijn ze alleen zichtbaar als je heel goed kijkt.
De levering was zoals aangekondigd de volgende dag al. Duidelijk een zeer prettige ervaring met deze (web)shop.

Saskia 22-08-2021

Vriendelijke bezorgers. Snelle levering. Veel keuze van apparaten. Duidelijke uitleg.

Willem 22-08-2021

Duidelijke webshop met een prima prijs kwaliteit verhouding. Er wordt daarnaast een goede omschrijving gegeven van het product. Mijn levering was niet helemaal compleet echter nadat ik contact had genomen middels de mail werd e.a. snel opgepakt. Ik ga er van uit dat hetgeen wat ontbreekt snel wordt nageleverd.

Chantal 22-08-2021

Besteld via internet en besloten om het in Utrecht dezelfde dag op te halen. Bij het filiaal aangekomen, super vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die direct bij binnenkomst op ons af kwam. Nummer gekregen voor het ophalen en een kop koffie, die we nog niet ophadden voordat we alles al in onze handen en betaald hadden. Super vriendelijke en snelle service.

Peter 22-08-2021

Naast de makkelijke website met goede omschrijving en informatie over het product dat je wilt hebben is de informatie over de levering perfect

Nathalie 22-08-2021

Een hele scherpe prijs en 's avonds besteld en de volgende ochtend al in huis.

Jan Boon 22-08-2021

Goede website met breed assortiment. Eerlijke prijzen, vergeleken met andere aanbieders.
Snelle levering (dus voldoende voorraad!)
Perfecte aftersales service en eventueel garantie (uit ervaring meegemaakt!)

Arthur 22-08-2021

Laagste prijs voor 5TB HD. Om 23.00 uur besteld en helaas pas na 2 dagen geleverd. Niet na de op de site beloofde 1 dag.
Verder alles ok en netjes verpakt.

Sophia 22-08-2021

Makkelijk zoeken en makkelijk te bestellen en hele snelle en correcte levering

Ien 22-08-2021

ik heb een tablet, hoesje en geheugenkaart gekocht, Ik ben er erg tevreden mee. Alleen zou ik de verzending liever anders zien. het zat allemaal in 1 ruime doos zonder opvulling waardoor het van de ene kant naar de andere kant rammelde. Was dit een vergissing of verpakt coolblue altijd zo.

Jacques 22-08-2021

Goede keuze, goed advies en nette prijzen. Daarnaast vlot en keurig verpakt ontvangen.

Joëlle 21-08-2021

Altijd snelle bezorging, juiste bestelling en vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden over CoolBlue.

Jaap 21-08-2021

Perfecte service en aflevering , oude apparaat netjes meegenomen toppers 👍🏼

Rien 21-08-2021

De webshop is perfect en razendsnel. Daarnaast kan je altijd voor vragen langs in de winkel. Mijn ervaring is dat men zeer deskundig is en alle tijd voor je nemen om je goed te informeren.

Dit keer een Lenovo laptop gekocht. Op de site kon ik precies lezen waar deze laptop geschikt voor is zodat je geen product koopt dat over of onder gekwalificeerd is. Deze eerlijkheid waardeer ik in hoge mate.

Patrick 21-08-2021

Laptop besteld volgende dag in huis, is de laptop spontaan in de aanbieding 40 euro goedkoper.
1 kort belletje met de servicedesk en wordt gelijk voorgesteld om het verschil weer terug te boeken, kijk dat is service!

Anne 21-08-2021

Wat ik vooral heel erg duurzaam van Coolblue vind is dat er met een bakfiets bezorgd wordt. Maar helaas mijn stofzuiger werd via PostNL bezorgd! Wat een tegenvaller.

Wesley 21-08-2021

Goedkope prijzen voor gloednieuwe televisies, snelle service en levering, vriendelijke en behulpzame bezorgers van Coolblue.

Ron 21-08-2021

Wilde graag een schuurmachine, en betalen met VVV bonnen. Die moeten worden omgezet online. Echter, dat kan tot maximaal €50,- terwijl ik een bon heb van €100,-. Klantenservice van Coolblue gebeld of ik in de winkel wel met VVV bonnen kan betalen. Half uur in de wacht met de mededeling dat ik de eerstvolgende klant ben vanwege een storing, maar dat kon de pret niet drukken. Nou, in de winkel met VVV bonnen betalen kon volgens de medewerker. Apparaat besteld en laten bezorgen bij de winkel in Almere.
De volgende dag vol goede moed van mijn vakantieadres op weg naar de winkel in mijn woonplaats. Teleurstelling 1: de verpakking zag er uit of de plaatselijke voetbalclub met de doos had getraind op penalty schieten. Geen verzegeling ook. Doos open gemaakt, apparaat zat onder het stof; naar mijn mening al mee geklust. Ik bestel géén tweede keus maar een nieuw apparaat toch?
Teleurstelling 2: Ik kan helemaal niet betalen met VVV bonnen. Die kan de winkel voor mij omzetten, maar dan moet ik eerst even een uur uit mijn neus graven voor ik er over kan beschikken. Waarbij het probleem van maximaal €50,- blijft bestaan. Ik doe niet voor niets moeite om deze dag over de machine te kunnen beschikken, toch?
Conclusie: kwart tank benzine verspild, niet te spreken over de tijd die ik kwijt ben en de parkeergarage die ik mocht betalen. Geen schuurmachine en een illusie armer. Ik was jaren een tevreden klant, maar nu zwaar pissed-off!

Anneke 21-08-2021

Zoals ik al van Coolblue gewend ben, was de informatie over het artikel duidelijk, was de prijs goed en de bezorging snel en netjes. Tot nu toe nooit een negatieve ervaring.

Felix 21-08-2021

Fijne site, duidelijk.
Bestelling kwam keurig volgens afspraak en puntgaaf.

Willink 21-08-2021

Soepel bestel proces. Snel geleverd en zeer vriendelijk eigen bezorg personeel. Top service.

Bert 20-08-2021

Snelle nette levering klimaatneutraal per fiets, waarbij goede tijdsindicatie werd gegeven