Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bjorn 22-05-2022

Super service, snelle levering.
Ook retourneren kan kosteloos indien nodig, ideaal!
Groot aanbod met veel reviews wat handig kan zijn bij je keuze.

Gerard 22-05-2022

Overzichtelijk, duidelijk, eenvoudig te bestellen, makkelijk betalen, diverse bezorg of afhaal mogelijkheden. Gewoon helder.

Rob 22-05-2022

Hele prettige webwinkel. Helder en overzichtelijk. Duidelijk wat je koopt. Zeer snelle levering inclusief plaatsing door heel prettig personeel.

Josry 22-05-2022

Tijdige levering en een vriendelijke snelle klantenservice. Adres moest gewijzigd worden via de e-mail. Binnen 10 minuten had ik een positieve reactie terug.

Inge 22-05-2022

Goede service, snelle levering en net een stapje extra ten opzichte van andere partijen.

Pleun Driessen 22-05-2022

De levering is snel, de producten zijn goed, en de service ook. Mocht er iets misgaan, dan kan je altijd rekenen op jullie werknemers

Jos 22-05-2022

Snelle en keurige levering van de door ons bestelde Iwatch, in prima staat en keurig verpakt

Nuan 22-05-2022

Altijd snelle en heel erg milieuvriendelijke levering, geweldige customerservice bij problemen.

Piedro 22-05-2022

De service de consistentie en de wil om te blijven verbeteren is niet iets wat veel bedrijven allemaal doen. Coolblue al wen aantal jaren en het eigenlijk altijd buitengewoon goed. .... en dat is niet gewoon. 9 want perfectie bestaat niet, en dat weten zij zelf ook anders wordt je niet zo groot als zij zijn.

VincentRdam 22-05-2022

Prima omschrijving, foto's en levering van product. Uiterst klantvriendelijk.

Brigitte 22-05-2022

Ben super blij met deze aanschaf. Had bestelde de volgende dag al in huis,
dankzij PostNL. Precies op die tijd die zij aangegeven hadden. Daar kun je
wat mee. Chapeau !

Wilma 22-05-2022

Altijd goede en snelle levering. Het enige waar ik wat moeite mee heb is dat de artikelen vaak in een veel te grote doos zitten.

Francisco Stuit 22-05-2022

Snelle levering, keurig verpakt. Dat is standaard. Ook als het tegen zit word het keurig opgelost. Eerst ter reparatie aangeboden. Vervolgens kwam men erachter dat reparatie niet meer mogelijk was. Tijdens dit proces constant duidelijk op de hoogte gehouden. Vervolgens mijn geld terug gekregen in Cool Blue tegoed. Nieuwe besteld en de volgende dag in huis. Prima bedrijf!

Marcel Bastiaanssen 22-05-2022

Correcte levering. Je wordt op tijd op hoogte gebracht over het tijdstip van de afspraak. De jongens die de machine gebracht hebben, waren deskundig, goeie tips en vrolijk in de omgang. Kortom: we zijn erg tevreden over de geleverde service

Jelko van der Hoek 22-05-2022

Wij zijn heel blij met onze Weber bbq. Wij hebben deze aangeschaft voor onze 25 jarige trouwdag. De reden van onze aanschaf is dat het 40 euro goedkoper was dan bij de winkel. We hebben het over hetzelfde product en type nummer. Goede handleiding erbij voor de montage en snelle en onbeschadigde levering. Je kunt goed de levering volgen en we hebben in het verleden al vaker iets bij Coolblue besteld altijd keurig geleverd. Dus we kunnen Coolblue bij iedereen aanbevelen en vooral op de acties letten.

Corry ten Brummelhuis 22-05-2022

Voor deze shop gekozen door mond op mond reclame .
Vond de site heel overzichtelijk en het keuze programma maakte de keuze gemakkelijk .
De bezorgers waren toppie . Echt met een glimlach .

Leo Flaton 22-05-2022

Snelle en goede levering van het produkt met een goede omschrijving.
Na het bestellen werd het na 1 dag bezorgd

Linda 22-05-2022

Ik bestelde bij Coolblue omdat ik weet dat ze daar snel leveren en de goedkoopste prijs hebben.

Frits 22-05-2022

Prima mensen, goede en snelle services.
Zeer aan te raden.

Snel en goed afgehandeld en zeer tevreden met het product.
Ik had het binnen de 16 uur in huis.

Sema 22-05-2022

Fijn dat op de website veel informatieve filmpjes zijn over de producten, vergelijkingen maar ook bijv hoe je het kan installeren. Snelle en vriendelijke bezorging!

Jacq 22-05-2022

Echt een aanrader. Samsonite koffers gekocht 23:45 en de volgende dag al geleverd. Wat TOP zeg! Ga het zeker vaker gebruiken. Super eerste ervaring!

Jop de Jong 21-05-2022

Super snelle levering, fijne communicatie over goederen die defect zijn en een glimlach bij de bezorging, wat wil je nog meer?!

Hans 21-05-2022

De bezorging was vriendelijk, prima op tijd, geduldig en kwam op de fiets. Dus heel milieuvriendelijk.
De site was informatief, duidelijk en vol humor.
Wat wil je nog meer?
Aks het even kan doe ik mijn volgende bestelling weer bij Coolblue.

Peter 21-05-2022

Leuke aanbieding, prima Tomtom voor een redelijke prijs. Snelle levering. Jammer van gezeur over aantal karakters.

marijke 21-05-2022

prima overzicht en prima levering. Heel snel en het apparaat werkt super!! ben dik tevreden