Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harold 27-05-2022

alles wat jullie doen en zeker dat stapje extra maakt het dat ik terugkeer en niet eens ga vergelijken.
inmiddels 3 kinderen die ook coolbleu minded zijn
vooral doorgaan met de juiste service

CFY 27-05-2022

Klantvriendelijk duidelijke uitleg over het product. prijstechnisch zeer aantrekkelijk. Snelle levering!

Edmund 27-05-2022

Bestelling verloopt vlot en men houdt je goed op de hoogte van het proces gedurende de bestelling.

Robert 27-05-2022

Laat op de avond besteld en toch de volgende dag al in huis. Meestal duurt het in dat soort gevallen toch wel een dag langer voor je het in huis hebt. Dus dikke plus voor Coolblue dat ze dit logistiek voor elkaar krijgen (al meerdere keren meegemaakt overigens).

Anoniem 27-05-2022

Coolblue zorgt voor een snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding en is ook heel betrouwbaar. Helaas is de koptelefoon die ik heb besteld kapot, maar dit was makkelijk op te lossen en de site is daarin ook super duidelijk!

kyara 27-05-2022

makkelijk zoeken en te bestellen. snel geleverd en heel aangekomen. En mooie prijs.......

Sandro 27-05-2022

Makkelijk bestellen en veel info om goede keus en vergelijking te maken.

Order is niet compleet geleverd helaas, maar contact met service medewerkers is correct en meewerkend.
Hopen dat dit snel opgelost word.

Tot nog toe altijd goed en snel geholpen

CarelV 27-05-2022

Duidelijke uitleg over het product, alsmede een overzicht met mogelijke alternatieven aangeboden.
De prijs is gunstiger ten opzichte van collega bedrijven.
Levering op zondag conform afspraak.

Moedrie 27-05-2022

Heb op de site een tablet besteld kreeg gelijk bericht wanneer het bezorgd werd en alles is prima en netjes op tijd door een vriendelijke jonge dame met de bakfiets bezorg ben er superblij mee

Influencix 27-05-2022

Duidelijk en goede keuze adviezen.
Eerlijke voorraad opgave.
Goed bereikbare klantenservice.

P. 27-05-2022

Gebruiksvriendelijke website. Fijn dat er een keuze hulp is.
‘S avonds besteld en de volgende dag in huis.

Jules 27-05-2022

Bandje gekocht voor mijn smartwatch via tweedekans. De beschrijving klopte en ik werd netjes op de hoogte gehouden van de bestelling. Dus een 10 waard voor mij

Rick 27-05-2022

Duidelijke webshop, goede uitleg bij verschillende selectiemgelijkheden. Eenvoudige betaling en de bezorging is transparant.

Slijptol 27-05-2022

Na aankoop van een tweede keus, hetzelfde product nieuw in een winkel gevonden met een aanzienlijk lagere prijs ca 40euro. Telefonisch contact gehad maar Coolblue doet niet aan laagste prijs garantie. Oplossing product retourneren, maar aangezien ik het apparaat nodig had was dat geen optie.
Nu blijkt de tweede keus ook nog niet compleet te zijn en er zal contact opgenomen worden met de leverancier of ze het onderdeel nog na kunnen leveren. Maar zoals gezegd ik had het apparaat nodig en retouneren is nu zeker geen optie meer.
Jammer want Coolblue zegt dat ze soms iets duurder zijn in verband met hun "goede" service.
Beter bij Bol.com bestellen de volgende keer.
Officiele reactie van Coolblue 27-05-2022

Beste Slijptol,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review. Af en toe kan het weleens voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Wij hopen bij een volgende bestelling wel weer de goedkoopste te zijn of je te kunnen overtuigen door onze goede service. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Eduard 27-05-2022

Mooi op tijd geleverd, goede service. Pakket heel goed verpakt en juiste gebruiksaanwijzing heel duidelijk.

Hendrik Lassche 27-05-2022

Zoals altijd absoluut fantastisch.
Iets besteld met nog 0 reviews, maar dat doet er bij Coolblue niet toe; je krijgt altijd wat je besteld hebt.

Erg fijn.

Aehry 27-05-2022

Website is heel bugged op sommige browsers in ieder geval, bijvoorbeeld Google Chrome. Tweedekans product wordt niet schoongemaakt, dus oortjes zijn met oorsmeer verzonden naar de tweede koper. Voor de rest wel snelle levering en overzichtelijke app.

Wendy Nieuwenhuyze 27-05-2022

Je kan makkelijk producten vinden en vergelijken zodat je in 1 overzicht ziet wat je nodig hebt en of het product aan je wensen voldoet. De levering is ook perfect. Ik kon nauwkeurig het product volgen tot de minuut. Heel erg blij met mijn nieuwe product.

Dirkfritz 27-05-2022

Verkopen zonder dat je het gevoel hebt dat ze je iets aansmeren, meedenken, kennis delen, en vooral behulpzaam.
Door de kennis van de verkopen ben ik thuis gekomen met een mooi product en een tevreden gevoel

Anoush 27-05-2022

Heel veel keuze, en bijzonder snelle levering. We zijn blij met onze zwarte koelkast. Er werd keurig op tijd gebeld wannneer ze zouden aankomen. Nog mooier zou zijn als ze de verpakking zouden meenemen en die bijvoorbeeld zouden recyclen..dan was het perfect, dus dat geef ik graag als tip nog mee.

Eveline 27-05-2022

Goede duidelijke voorlichting op de site. Met filmpje, wat vooral hielp om het aan te willen schaffen én om in gebruik te nemen. Ik hoefde daardoor de dikke gebruiksaanwijzing van de koptelefoon met noise reduction niet meer te lezen. Snelle service bovendien. Uitstekend product voor aantrekkelijke prijs.

Sietse 27-05-2022

Foto’s waren goed en duidelijk.
Omschrijving was helder.
Service is altijd snel bij Coolblue en klopte in de opgegeven tijd.

Maarten 26-05-2022

Duidelijke productinformatie. Prettig ogende website. Snelle levering met duidelijke leveringsinfo.

Irene 26-05-2022

Goede prijs, snelle verzending, geen gedoe.
Kwaliteit van producten tot service! Daar houbik van.

Birgitta Dekkers 26-05-2022

Absolute winnaar uitgebreide site , qua service , vriendelijke klantvriendelijke benadering en afhandeling van zaken !
Heel blij met cool blue!