Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Kim 23-07-2021

Supersnelle service! S’avonds besteld volgende middag in huis!! Werden heel veel fijne kopjes koffie!!

Andre de Jong 23-07-2021

Het apparaat was niet op voorraad. Netjes een mail gehad dat het apparaat beschikbaar was en de volgende dag in huis. Daarnaast netjes bezorgd op de juiste tijd volgens de track en trace.

Sieben Vannuffelen 23-07-2021

Nog nooit problemen gehad met coolblue ! Snelle levering en problemen worden altijd opgelost.

Atilla 23-07-2021

Heb een wasdroger gekocht. De website is erg handig. Met een paar klikken kan je nl heel snel meerdere producten met elkaar vergelijken.

Wel jammer dat op locatie in Amsterdam zuid er enkel 1 wasdroger aanwezig was. Soms wil je producten toch van dichtbij zien.

Voor de rest was het personeel super vriendelijk en de bezorging ging ook feilloos.

John K. Somati 23-07-2021

Coolblue is "De" GO-TO winkel voor al uw hardware aankopen. Niet tevreden met product, omruilen geen probleem. Service en klachten afhandeling heel goed georganiseerd en geen domme vragen bij aankoop bij "welke energie maatschappij" je zit !? Dat laten we maar aan die "rooie" over.

Dirk 23-07-2021

Fijne en vooral overzichtelijke webshop, goede service en goede info video’s die je helpen je keuze te maken. Lekker top en op sommige vlakken de tijd vooruit!

Sandro 23-07-2021

Snelle levering, fijne service. Indien producten retour moeten of defect zijn, een goede snelle afhandeling. Kortom, zeer tevreden!

Erik Schipper 23-07-2021

Duidelijke shop, overzichtelijk en eenvoudig is datgene te vinden wat ik nodig heb

Floor 23-07-2021

De website is heel duidelijk en makkelijk om producten te vergelijken. De prijs was prima en de levering snel, top!

Mike 23-07-2021

Uitstekende levering en snelheid van bezorging. Bezorgers altijd vriendelijk of het nou via PostNL is of via de fietsbezorgers. Producten in uitstekende staat geleverd en erg blij mee. Kortom niks om op aan te merken, ga zo door CoolBlue!

J 23-07-2021

Uitstekende service, product was de volgende dag thuis terwijl de sonos website pas 2 maanden later kon leveren.

Rob 23-07-2021

Ik ben altijd tevreden met het assortiment en vooral de service van Coolblue. Elk product wat ook op Coolblue te koop is, koop ik daar. Ondanks het soms iets duurder is! De service van Coolblue is gigantisch goed en ik ben elke keer weer blij met mijn product. Zonder zorgen kan im het gebruiken en om hulp vragen bij de klantenservice die weten waar ze het over hebben. Een tijd geleden was er een product, in mijn ogen, niet op orde en Coolblue deed nergens moeilijk over. Terugsturen en geld terug was de afspraak, zonder weerwoord. Fantastisch! Service is top en vooral daarom blijf ik keer op keer bestellen bij deze topzaak. Daarbij is de levering ook erg snel. ‘S avonds rond 11 uur een drone besteld, de volgende dag om HALF 9, ja je leest het goed HALF 9 binnen! Echt werelds.

Anna 23-07-2021

Via de website kan je een goede keuze maken. Snelle levering. Je weet op de dag van bezorging op welke tijd ze komen. En je wordt gebeld als ze onderweg zijn.
Coolblue heeft een goede service en garantieregeling! Wij zijn heel tevreden!

Mcardle 23-07-2021

Vriendelijke bezorger, precies de procedure als in e-mail staat. Uitstekend !

lydia 23-07-2021

Duidelijke omschrijving bij producten, hulp bij keuze mogelijkheden, makkelijk proces voor bestelling. Enige minpunt zijn de accesoires die er standaard bij worden geselecteerd.

W van Baggem 22-07-2021

Ruime keuze en goede productinformatie. Het vergelijken van verschillende apparaten is ook erg handig. De service is top en de verzending altijd snel en netjes.

E. Pieters 22-07-2021

Zéér slechte service! Ze maken hun beloftes niet waar. Ik heb zaterdag een vriezer besteld en de deal was dat hij maandag zou worden bezorgd. Nu is het donderdag en ik heb inmiddels drie emails ontvangen met een standaard tekst waarin wordt gezegd dat de levering van het pakket is vertraagd. De track & trace code geeft aan dat de bezorgtijd onbekend is. De vriezer is al wel volledig betaald 😡.

Alan 22-07-2021

Coolblue levert altijd een leuk pakketje af op tijd en met de beste service. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar service mag iets kosten. Zeer tevreden klant!

Nicole 22-07-2021

Prettige website met nuttige informatie. Servicegericht. Een cool blue winkel in de buurt. Korte leveringstijd. Super klantvriendelijke bezorging. Al snel weet je in welk uur het product wordt bezorgd, je wordt daarnaast ook nog eens 15 minuten voor bezorging gebeld. Aardig personeel en vriendelijke toon in de mails. Ik ben fan!

Christian Bybjerg 22-07-2021

Delivery time is was perfect, and the customer service answered competently and fast. Returns process was also great. Love coolblue!

Jan Meer 22-07-2021

De site is duidelijk. De levering stipt op tijd. Het product is precies wat ik nodig had. De handleiding bij de telefoonset is wat te ingewikkeld voor een 81-jarige. Al die Engelse termen kan ik niet goed volgen, maar het eindresultaat voldoet na twee dagen studeren aan de verwachtingen. Opa kan weer bellen!!!!

Geertje 22-07-2021

Prima adviezen en reviews, waardoor je snel ziet welk apparaat het beste past bij jou. Fijn dus! Levering was prima (behalve dat de postbode moeite heeft met adresnummers te lezen, haha).

Freek Verhagen 22-07-2021

Super service! Alles prima geleverd en optijd gebeld dat de bezorger eraan komt!

Ilse 22-07-2021

Snelle levering, klimaatverantwoorde levering en verpakking. Goede klantenservice, ruim assortiment.

Romeo 22-07-2021

Goede actie prijs voor mijn tv, snelle levering goed nagekomen tijdafspraak.