Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Christa 24-10-2021

Snelle levering en altijd vriendelijke bezorgers! Bezorger kwam zelfs mijn pakket naar boven brengen, ondanks dat het niet zwaar was.

Danny 24-10-2021

Heb de Oral-B tandenborstel aangeschaft na dat de sonicare stuk was gegaan. Was nog garantie, snelle en goede service

Daniëlle 24-10-2021

snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding beeldscherm was makkelijk te installeren.

Ricardo 24-10-2021

Ruime keus tegen een concurrerende prijs. Website prettig in het gebruik. Goede informatie omtrent bezorging. Pakket onbeschadigd snel ontvangen

Rudy 24-10-2021

De thuiswerkwinkel van het bedrijf waar ik werk. Orienteren op de site. In de winkel in Haarlem even bekeken of de mobiele telefoon aan mijn verwachtingen voldeed. Thuis besteld en de volgende dag werd het mobieltje en accessoires op de fiets thuisbezorgd.

David 24-10-2021

Coolblue is geweldig!
Ik gebruik Coolblue al een aantal jaar en it never disappoints. Ik heb vorige week een computer behuizing gekocht en het was zo als altijd de volgende werkdag binnen.

Niels 23-10-2021

Coolblue is echt een geweldig bedrijf. Hun klantenservice (die je op tig manieren kunt bereiken) is adequaat, hun prijzen scherp en hun missie, alles voor een glimlach, zie je overal in terug. Vriendelijke bezorgers. Ik kan niks negatiefs noemen over Coolblue.

Maaike 23-10-2021

Dinsdagmiddag had ik een nieuwe telefoon besteld en woensdag ochtend kwam hij al binnen! Ook kreeg ik snel een mail om het pakketje te volgen.
Er worden ook andere producten aangeboden die bij de telefoon passen! Zoals screenprotectors, hoesjes, draadloze oplader, oortjes etc.. Dit is heel fijn, want soms ben je bij een nieuw product echt aan het zoeken naar wat er allemaal bij hoort!

Alles bij elkaar was het echt een goede service!

Pedro 23-10-2021

Alleen al de goede website is nog maar de start van de lol om ‘bij Coolblue te winkelen’! Daarna komt de goede en snelle afhandeling er als positief punt bij! En als laatste, de lol van het open maken en uitpakken- ook dat is goed geregeld! Cool; het winkelen bij Coolblue!

PdeJ 23-10-2021

Een nachtmerrie. Ik heb nu mijn tegoed bon opgemaakt en koop hierna nooit meer iets bij Coolblue. Wat een waardeloos bedrijf waar iedereen langs elkaar heen werkt. Wat ben ik blij dat ik van dit bedrijf verlos ben.

Arthur 23-10-2021

Altijd super tevreden met de goede service. Duidelijke en overzichtelijke webshop die je zowel via het web als via de app kan benaderen.

BS 23-10-2021

Duidelijke omschrijving op de website en mooi om te zien of het op voorraad is in de winkel dichtbij. Afhalen neemt wel wat tijd in beslag.

Inktpatronen 23-10-2021

Heel snel geleverd heel blij mee en de betaling ook heel goed gegaan een aanrader

Jay Ramtahalsing 23-10-2021

Geweldige site, geweldige klantenservice, geweldige bezorging. Ik kan het niet anders verwoorden dan perfect

Jan 23-10-2021

Snel geleverd, tegen een goede prijs. Ondanks dat het een 'tweedekans' product was, was het product nog heel netjes en niet te merken dat het eerder gebruikt was.

Pierre 23-10-2021

Website is uitermate gemakkelijk, product eenvoudig te vinden, productbeschrijving is volledig.

Elsbeth 23-10-2021

Ik vind de website van Coolblue echt heerlijk overzichtelijk, doelgericht en super snel. De levering van mijn bestellingen gaan altijd heel snel en zorgvuldig. Deze keer had ik s' avonds laat besteld, en stond er s' morgens rond 9:30 uur al een fietskoerier (!) in de regen op de stoep om mijn bestelling af te leveren! Ik vind het echt ronduit geweldig, altijd fijn om bij jullie te bestellen!!

Jan Pero 23-10-2021

We hebben recentelijk een nieuwe koffiemachine gekocht. Toen vergeten de oude in te leveren. Eergisteren kwam de Coolblue fietskoerier inktpatronen brengen en vroeg of we nog lege batterijen of oude apparatuur retour wilden geven. Toen alsnog de oude koffiemachine meegegeven. Ik heb de fietskoerier een compliment gegeven voor de service. Daar kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen!

Nancy 23-10-2021

Ik heb meermaals geprobeerd via de klantenservice telefonisch contact op te nemen.Ingesproken waarvoor ik bel. 1e keer waren er 2 wachtenden voor me en na 26 min.waren er nog steeds 2 wachtenden voor me....natuurlijk opgehangen. De 2e keer waren er "meerdere wachrenden" voor me. Dat kunnen er dus 2 zijn maar ook 30. Na 10 min.opgehangen want meerdere was nog niet vervangen door een aantal. Ik vrees dat ik nu nog aan de tel.gewacht had als ik niet had opgehangen. Die glimlach bij jullie service is echt wel verdwenen, Coolblue. Waardeloos dat jullie niet te bereiken zijn.

Cor2905x 23-10-2021

Online de samsung buds besteld. Snelle levering, goed product en een leuke mail van coolblue met tips voor het gebruik van de oortjes. Super fijn!

henri32 23-10-2021

Ik heb de LG GBP61DSPGC mogen testen. Ik heb informatie bij coolbleu opgevraagd. En werd heel netjes geholpen. Duidelijke informatie geven ze over het apparaat. Hierdoor maak je wel een keuze erin.

Maria 22-10-2021

Prima keuze cool blue, precies wat ze beloofde vandaag besteld morgen in huis. Perfect

Hilly 22-10-2021

Goede communicatie, snelle levering, goed en mooi verpakt, product was precies zoals het hoorde, perfect

Jan 22-10-2021

Goed contact gehad met coolblue over de aanschaf van router. Deze functioneerde niet in het buitenland en heb hier veel mailverkeer over gehad, tot volle tevredenheid maar router werkt nog niet.

H.v.d.B 22-10-2021

Goede en snelle levering. Kwartier van te voren wordt je geïnformeerd over de levering.