Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Floris 11-10-2021

Al jaren klant bij Coolblue om de goede service. Als een andere winkel goedkoper is, ga ik alsnog liever naar Coolblue omdat ik weet dat ik goed geholpen word en er niet moeilijk gedaan wordt over garantie, reparaties en retouren.

Gerrit Jansen 11-10-2021

Ik ben zeer blij met mijn aankoop goede service en vriendelijke chauffeurs ze kwamen keurig op tijd en hebben mijn vriezer die ik gekocht hebt keurig in de gang geplaats waar ik hem wilde hebben. Werkt zeer goed mijn vriezer.
Al met al ben ik zeer tevreden over coolblue.

Gijsbers 10-10-2021

Laptop, naar wens gekocht. Op basis van de vragenlijst op coolblue bij deze laptop uitgekomen.

jan 10-10-2021

geleverd volgens afspraak en toezegging en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

Joris 10-10-2021

Groot aanbod, meestal goede prijs, snel geleverd, handige reviews en keuzehulp, kortom, prettige (online) winkel.

Silvia 10-10-2021

Makkelijk online te bestellen. Super dat ze een eigen bezorgservice hebben. Spullen binnen 2 dagen geleverd

Bert 10-10-2021

Andere leveranciers hebben het product niet op voorraad, Coolblue wel en ook nog goedkoper.
Jammer dat de levering niet op tijd was, maar het is verder allemaal goed gekomen
Zeer goed werkend apparaat.

gia 10-10-2021

Volgens belofte uitgevoerd, goede communicatie, levering en plaatsing en betaling. Prima service.

Robert 10-10-2021

Ik heb 2 uur voor de deur gezeten en krijg dan bericht dat ik er niet was en ze het bij de buren hebben gebracht. Ik haat leugenaars. Dus een nare ervaring voor mij. Heeft dus geen enkel nut om er voor thuis te blijven en rekening met de bezorger te houden. bah

N. Haneveer 10-10-2021

Ik zie altijd veel reclames van Coolblue, via het werk bestellen wij ook regelmatig dat gaat altijd goed. Je moet wel altijd vooraf betalen, zelf vind ik dat niet zo fijn omdat ik altijd bang dat ze geen spullen leveren terwijl je wel betaald heb. Maar bij Coolblue gaat dit hartstikke goed!

Lars 10-10-2021

Ik vind het een goede webshop omdat je heel veel verschillende dingen kunt kopen, goede indeling van de webshop en het heel betrouwbaar is. Ik heb als 15 jarige jongen voor het eerst een headset besteld bij jullie voor het gamen. Ik ga zeker in de toekomst nog meer bij jullie bestellen.

Guus Schrijn 10-10-2021

Snelle aflevering / komt afspraken na / luchtvochtigheidsmeter wekt uitstekend.

SamsungLiefhebber 09-10-2021

Pas op met Coolblue, berichtgeving omtrent inruilacties e.d. komt en verschijnt, ik wilde een oude telefoon inruilen voor een onlangs aangeschafte samsung s21 ultra, EUR 100,- terug, een actie die loopt via Samsung, maar ben op dag 31 de winkel ingelopen. Helaas meneer.. ja ik was een dag te laat, maar was niet happy.. Servicepunt Arnhem moet sowieso worden bekeken, moest lang (30 min) wachten terwijl ik medewerkers zag staan niksen.

tla 09-10-2021

Snelle levering en zeer vriendelijke medewerkers. Enige minpunt: prijs voor ‘installatie’ hoog voor wat ze daadwerkelijk doen (stekker in stopcontact steken).

SRB 09-10-2021

Altijd goede productbeschrijving en kritische blik op het getoonde product met plus- en minpunten. Goede voorraad en snelle levering. Helpdesk goed bereikbaar en vriendelijk geholpen.

Yvonne 09-10-2021

Goede keuze mogelijkheden. Zeer prettige klantenservice, weten waar ze het over hebben en denken in oplossingen.

Henk 09-10-2021

Over het algemeen zeer snelle levering en een prima website.

Helaas zijn de productreviews niet betrouwbaar omdat ze kritische reviews verwijderen. Mijn in nette woorden beschreven review bij een gebrekkig product werd verwijderd. Na contact hierover geeft Coolblue aan dat ze achteraf nooit kunnen zien waarom iets verwijderd werd maar ik mag het altijd nog een keer proberen. Dat verklaart meteen waarom bijna alle producten bij Coolblue zo hoog scoren. Neem het dus met een korrel zout...

Verder laat de klantenservice te wensen over. Kreeg defect product geleverd. Na contact moest deze eerst retour en bij Coolblue verwerkt alvorens ze vervanging gingen opsturen. Beetje jammer dat je als klant die al 10+ jaar daar koopt niet wat meer vertrouwen krijgt en daardoor alsnog een week zonder je product zit door hun fout.

Goedkoop zijn ze zeker niet, goede service was vooral vroeger zo. Daarom bestel ik tegenwoordig vaak elders.

Sven 09-10-2021

Vorig jaar een laptop gekocht, helaas door waterschade kapot gegaan, maar snel weer aan een nieuwe laptop geholpen die beter was dan de vorige! 10/10

Cool Blue mijn nummer 1 09-10-2021

Het is altijd fijn om bij Cool Blue een bestelling te plaatsen. De afhandeling is professioneel, correct en uiterst snel. Toppie!!!

De Wous 09-10-2021

Coolblue heeft goede garantie voorwaarden waarbij mijn airco van 7 maanden werd ingeruild voor een nieuwe toen deze defect was. Het ophalen werd ook geregeld tot aan de deur.

Verdere gekocht producten waar redelijk de laagste prijs en werken naar alle tevredenheid.
Groot aanbod waardoor alles op één plek gekocht kan worden.

MIRA 08-10-2021

Een zeer professionele en snelle benadering van orderafhandeling. Ik raad het zeker aan.

Heleen Gijsberts 08-10-2021

Super snelle levering en goed ingepakt zodat het koffieapparaat onbeschadigd aan kwam . Met daarnaast een pakket van koffie cups die ons binnen een half uurtje een heerlijke kop koffie liet maken .. Heerlijk

Gerda 08-10-2021

Goede online hulp bij het maken van de keuze. En als je persoonlijke hulp wilt, krijg je ook nog gewoon echte mensen met kennis van zaken aan de lijn.

R Hemelsoet 08-10-2021

Voor Cool blue gekozen omdat de shop overzichtelijk is, er een ruim aanbod is van producten en bestellen gaat zeer eenvoudig

Jaap Lelie 08-10-2021

Top uitermate snelle levering, zeker als het op voorraad is. Makkelijk retourneren als het toch niet niet is wat je zoekt, en hoge kwaliteit producten. Top dus.