Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Lilian 08-03-2022

Ontzettend vriendelijk en deskundig personeel. Denken mee, luisteren goed, nemen alle tijd voor me en hebben er tussendoor ook nog humor bij.

Bart 08-03-2022

Makkelijk, helder en snel. Met veel en duidelijke info op de website en informatieve filmpjes over gebruik en onderhoud.

Jan Bos 08-03-2022

Goede support en duidelijke informatie. Ik ben zeer tevreden en zeker ook met de snelle levering van het product.

Jelle Drossaert 08-03-2022

Coolblue, heeft naar mijn ervaring altijd een zeer accurate beschrijving.
Kan je ook sorteren op het gebruik dat jij zelf verkiest.
Professioneel of privé, gaming of streaming.
De plus en minpunten zijn ook altijd nagels met koppen en helpen zeer zeker met de keuze voor het product.
Zowel online als in de verkooppunten, staan altijd de juiste mensen die je met kennis verder helpen!

Annekarine 08-03-2022

Fijne webshop, veel keus, scherpe aanbiedingen, snelle levering. Zelfs op zondag! Informatie over wanneer het wordt bezorgd. Heel tevreden!!

Jonker 08-03-2022

Levering in de Almeerse winkel waar ik het artikel kon ophalen. Bij binnenkomst een vriendelijk welkom met de vraag of ik koffie wilde. Daarna keurig doorverwezen met bonnetje naar de afhaalbalie. Artikel stond achter gereed en werd gehaald. Leuk gesprek gehad met de medewerker over het artikel (stoomreiniger) en afgerekend. Bij het verlaten van de winkel werd mij heel vriendelijk een fijne dag gewenst en veel plezier met mijn aankoop. Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij naar huis ben gegaan. Ik kom maar weinig zo een vriendelijke en fijne bejegening tegen in winkels. En bij thuiskomst de nota perfect gearriveerd in mijn mailbox.

Koos pekelaer 08-03-2022

Goedemiddag,

In November 2021 hebben wij bij de coolblue in Groningen een nieuwe tv gekocht.
Deze begon na een paar week strepen te vertonen boven en onderin het beeld. Wij hebben hier een melding van gemaakt bij coolblue en uiteindelijk kwam er een monteur van Samsung langs om het te maken.
Echter toen meneer de monteur bij ons kwam vertelde hij dat het aan het beeldscherm ligt en dat dat onderdeel niet geleverd was en dat hij de tv mee moest nemen om te kijken of hij eventueel gerepareerd kon worden. (als het beeldscherm er niet is, hoe kan het dan wel bij hun gerepareerd worden??)

Dit was voor ons wel even schrikken, wij hebben een gezin met 3 kleine kinderen en kunnen natuurlijk niet zomaar 3 week zonder tv en dan is het nog maar de vraag of het opgelost kan worden. Als de recenties en reacties op Facebook leest, gaat er erg veel mis bij coolblue met reparaties en garanties.
Ik heb dus de monteur niet de tv mee laten nemen omdat we gewoon niet 3 week zonder tv kunnen, er was ook geen leentoestel oid beschikbaar, want daar doen ze niet aan. Ik moest maar even een nieuwe tv komen kopen om hem weer terug te brengen als mijn eigen weer klaar is en dan zou ik mijn geld weer terug krijgen.
Oplossing van niets dus......
Nu was ik het daar natuurlijk niet mee eens en heb ik contact gezocht met coolblue over hoe nu verder. Vanaf 9 februari ben ik via Facebook messenger met hun berichten gaan sturen en steeds krijg ik als reactie: nog even geduld, we zijn met Samsung in gesprek. Nu heb ik vandaag maar WEER een bericht gestuurd omdat we inmiddels een maand verder zijn en ik van hun dus totaal niets hoor.
Reactie van hun is dat ik maar een nieuwe melding moet maken voor de monteur, maar dat ik dan alsnog de tv 3 week kwijt ben en ik moet zelf de voorrij kosten betalen omdat ik de vorige keer de oplossing geweigerd heb.
Echt belachelijk als je het mij vraagt, ik ben het hier dus ook helemaal niet mee eens!
Ik wil gewoon dat hij gemaakt wordt en dat er een vervangende tv komt, of een nieuwe tv, zoals het hoort.
Officiele reactie van Coolblue 09-03-2022

Beste Koos,

Wat jammer dat deze retour niet helemaal is verlopen zoals je had gehoopt. Goed dat je jouw onvrede kenbaar maakt middels een review.

We hebben de situatie nogmaals bekeken. Tijdens de eerste reparatie heb je geen akkoord gegeven op de reparatie. De reparateur wilde de TV namelijk meenemen om zo toch een oplossing te kunnen bieden. Wij hebben zelf strenge afspraken met reparateurs. Dit betekend in de praktijk dat dit na het meenemen van de TV nooit 3 weken had mogen duren. Omdat de reparateur wel werk heeft gehad aan het bezoek rekenen zij tijdens het volgende bezoek voorrijkosten. Ze zijn immers 2 keer langs geweest terwijl 1 keer genoeg was geweest.

Verder zie ik dat er ook alternatieve oplossingen zijn aangeboden. Door de TV bij ons in de winkel in te leveren hoef je geen voorrijkosten te betalen. Wij regelen het vervoer dan namelijk zelf en de reparateur hoeft niet bij je langs te komen. Ook is er een leentoestel aangeboden tegen betaling van de borg.

We willen je dus graag helpen aan een oplossing. Helaas is er buiten de geboden oplossingen alleen niets anders mogelijk. We hopen dus toch dat je akkoord gaat met 1 van de 2 oplossingen. Verder staat de optie van het leentoestel tegen betaling van de borg ook nog open.

We hopen dat je snel weer van jouw televisie kan genieten!

Coolblue

Jacqueline 08-03-2022

Wilde snel een telefoon en kan de deur niet uit dus kwam al snel bij COOLBLUE terecht, volgende dag al binnen, toppie

Bas 08-03-2022

Helder site, goede prijs en volgende dag bezorgd, zoals afgesproken, prima!

Neil 08-03-2022

Altijd super vrolijke mensen en uitstekende service. Geven je continu tips en erg klantgericht.

Mar 08-03-2022

Prima informatie en snel product gevonden op de site.
Chromebook met passende artikelen geleverd snel en compleet.

Erik 08-03-2022

Betrouwbaar scherp geprijsd , snel geleverd. ook hun tweede kans producten zijn prima

Karin 08-03-2022

De omschrijving van het product is duidelijk, waardoor de vrieskast past daar waar ik wil waar hij nu staat.

Frank Bollinger 07-03-2022

Overzichtelijke webwinkel, snelle levering en supervriendelijke bezorgers, ik kan niets anders zeggen dan dat het een topwinkel is !

Denny Waltmann 07-03-2022

Coolblue had het product (beats solo3) dat ik wilde op de website te koop staan voor een prima prijs. Op vrijdagavond na 21;00 besteld en direct zaterdagochtend om 10:00 had ik hem al in huis! Het product werkt exact zoals verwacht en de levering was dus zeer snel. Ik ben dus zeer tevreden!

Amber 07-03-2022

Ik vind de communicatie goed bij jullie! Zo krijg ik mail als het pakket vertraagd is en kan ik makkelijk rond speuren op de site. Dit keer heb ik weer voor jullie gekozen, omdat de service bij het verdwenen pakket van mijn vorige bestelling top was. Blij met mijn aanschaf!

Ineke 07-03-2022

Snelle levering. Duidelijke, overzichtelijke site. Goede service wat betreft garantie, retourneren.

Ed 07-03-2022

Goede afspraken. Zeer snelle levering. Mensen die de artikelen brengen zijn heel vriendelijk, vrolijk en beleefd. Het verpakkingsmateriaal wordt ook meegenomen.
Cool Blue … ik zeg doen! Je krijt er geen spijt van.

Herman Steenkamp 07-03-2022

Voor mij gekochte artikel was een goede beschrijving te zien met uitleg op de site van coolblue.nl met een goed advies
Ook de datum van bezorgen kon goed overleg worden.

Jeroen 07-03-2022

Tv keurig afgeleverd door Belgische collega’s. Alles zat er bij en de tv was zo geïnstalleerd!
Ook nog handige tips via de mail gekregen mbt de installatie. Helemaal happy!

B.P 07-03-2022

Duidelijke site, makkelijk te vinden en te vergelijken. Goede service, vroegen zelf of ze de oude apparatuur mee terug moesten nemen

Nik 07-03-2022

Echt een heel leuk bedrijf met de bestelling ging het makkelijk en leuk dat je een filmpje na je bestelling kon kijken over hoe het werd ingepakt. Echt heel erg tevreden met de levering en het product zelf.

Jeroen 07-03-2022

Door de duidelijke website met veel informatie en vergelijkingsmateriaal heb ik een goede keuze kunnen maken voor het product dat ik uiteindelijk besteld heb bij Coolblue. Vervolgens werd het product meteen de volgende dag thuis afgeleverd. Het geleverde product voldoet helemaal aan de verwachtingen die ik had n.a.v. bezoek aan de website en gedane bestelling.

Fieb 07-03-2022

Prima service, snelle levering en advies op website ook fijn en eerlijk dat ook de minpunten beschreven worden. Dan weet je wat je koopt!

GJF Jacobs 07-03-2022

Persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam zijn de woorden die in mij opkomen als ik terug denk aan de jongens van CoolBlue die de spullen bezorgd hebben. Bestellen ging ook zeer gemakkelijk, zelf bezig met een nieuw inrichten en verschillende bedrijven meegemaakt in 1 week en daar steekt Coolblue met kop en schouders boven de rest uit!