Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Wim B. 12-07-2021

Op het geleverde apparaat zat een heuse kras, aan de voorzijde. Gebeld: het apparaat kon worden geruild tegen een identiek exemplaar. Langs de winkel gereden en daar werd alles vlot en vriendelijk afgehandeld.

Natasha 12-07-2021

Ik wilde een bestelling plaatsen om vervolgens zelf de bestelling op te halen in de winkel in Amsterdam. Na wat hulp via de Online Chat werd ik goed geholpen om ervoor te zorgen dat het in de goede winkel klaar zou liggen. Dit alles was in de late avond. De volgende ochtend om 10.00 uur haalde ik mijn pakketje op die al klaar lag. Dat ging super snel en makkelijk en werd ik nog geholpen met een paar andere losse vragen. Zoals altijd weer erg tevreden over hoe coolblue te werk gaat. De 9 geef ik omdat er altijd ruimte is voor verbetering, daar gaat coolblue namelijk zelf ook voor. :)

Liesbeth 12-07-2021

Wat een fijne service! Vooral het sjouwen aansluiten naar boven en weer afvoeren van oude wasmachine van zolder naar beneden. Niets te veel gevraagd!

Hans Kraaijeveld 12-07-2021

Goed werkende webshop, snel professioneel. Hoge bezorgingsgraad zelfs op zondag. Schiet als bedrijf niet te ver door in positivisme, ik ga toch écht niet de Postnl bezorger van jullie de groeten doen!

Tanja 12-07-2021

Eén van de leukste webwinkels van NL! Coolblue levert snel, hele goede service en geweldige marketing! 😍

Amalia 12-07-2021

Overzicht, geen poespas maar wel alle informatie die je nodig hebt om een objectieve keuze te maken

Guppensteyn 12-07-2021

Goede service, snelle levering. Top info over tijdstip levering en geleverd met de fiets (goede zorg voor ons milieu)

Segers 12-07-2021

Het is een hele fijne winkel personeel die daar werken weten waar zij het over hebben ze hebben geen broodje aap verhaal. En wat ik heel belangrijk vind is de klantvriendelijkheid en meedenkend. Willen de klant tevrede de deur uit laten lopen. Er zijn weinig winkels die zo klantvriendelijk zijn. Maar ook telefonisch is het precies het zelfde. Wij zelf komen vanuit Zoetermeer met veel plezier naar jullie winkel toe in Babylon.

Kai Brasdorp 12-07-2021

Fijne, schone en veilige shop. Werd zeer vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Heb kunnen lachen met de medewerker en dat zorgt altijd wel voor een fijne ervaring in de winkel!

S van der Blonk 12-07-2021

heerlijk snel en betrouwbaar.
de goederen waren snel in huis, en het zag er keurig uit!

Phil 12-07-2021

Ik vind het fijn dat jullie algemene richtlijnen bieden bij het kiezen van elektronica, zoals de vraag waarvoor ik het wilde gaan gebruiken. Dat hielp in mijn keuze. Verder word ik blij van jullie creativiteit!!

Michael T 12-07-2021

goede service via webshop en de winkel hier toevallig om de hoek voor advies of even kijken. In dit geval ook voor afhalen.

Marianne 12-07-2021

Goede site, goede vergelijkingsmogelijkheid, duidelijke communicatie en snelle levering

Diana 12-07-2021

super goed en duidelijk website. snel met delivery. ik heb nooit problemen gehad met een retour. De prijzen zijn bij meerdere producten lager dan op andere online winkels.

AvO 12-07-2021

Ik had dringend een nieuwe oplader voor mijn Surface Pro nodig, omdat ik de oude in een andere locatie was vergeten. De oplader werd de volgende ochtend geleverd, zoals beloofd toen ik het besteld had. Super fijn!

Marco 12-07-2021

De website is super
Ook het betalen als je eenmaal een account hebt is het zo gebeurd .
Levering al helemaal perfect 🤩

Tamara 11-07-2021

Goede, duidelijke site om te kopen. Zeer snelle, nette levering. De link voor extra koffie cups deed het tijdens het afrekenen niet. De dag daarna contact gehad met klantenservice, zo persoonlijk geholpen en volgende dag alsnog de koffie cups geleverd.

Theo 11-07-2021

Nadat het gewenste product was gevonden op de overzichtelijke site was bestellen inclusief betalen snel en eenvoudig. Wat vervolgens erg prettig is dat snel informatie per e-mail volgde over levering. Heel overzichtelijk. De levering per fiets verliep bijzonder vriendelijk met ook aandacht voor het kunnen teruggeven van specifieke zaken zoals oude batterijen. Top een bedrijf met pro actieve aandacht voor milieu. Kortom een uitstekende ervaring zoals alle voorgaande keren.

Hopman 11-07-2021

Snelle levering, belletje volgens afspraak en vriendelijke bezorgers. Legde nog even uit waarop te letten.
Heel blij met de service.

René 11-07-2021

Bestellen makkelijk, snel en overzichtelijk. Tweedekans artikel. Snelle bezorging en goed verpakt.

Sanne 11-07-2021

Snel geleverd, passende verpakking, vlotte schriftelijke communicatie uitingen

Floor Geelen 11-07-2021

Fijne website waar je goed het verschil van producten in beeld kunt brengen. Snelle levering. Ik heb het bij een ophaalpunten afgehaald en het lag er op het aangegeven moment.

Bert 11-07-2021

Ik koop vaak dingen bij Coolblue omdat de shop op tijd levert, goede prijzen heeft, een uitstekende website heeft en prima digitale adviezen geefr.

D.P.P 11-07-2021

Afgelopen donderdag besteld en betaald met belofte levering op vrijdagmorgen! Was kadootje voor in het weekend. Nu zondag avond en nog steeds niets ontvangen
Officiele reactie van Coolblue 15-07-2021

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend dat het ons niet is gelukt om onze belofte na te komen. Natuurlijk baal je. Dat doen wij ook.

Het is drukker dan verwacht en jij bent de dupe. Sorry!

Coolblue

Aart 11-07-2021

Deze keer ging alles mis. Bezorger houdt zich niet aan de afspraak, belt niet, zoals beloofd, bij welke buren hij mag afleveren. Dus niet de volgende dag maar 3 dagen later nieuwe afspraak. Om op die dag en mail te krijgen dat het weer niet komt een men kan niet zeggen wanneer wel. Dus, product geannuleerd.
Officiele reactie van Coolblue 15-07-2021

Beste Aart,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Coolblue