Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herman 26-03-2021

duidelijke webshop, goede communicatie levering. bericht vooraf met tijdsindicatie. 15 minuten voor levering sms bericht bezorger is nu naar u onderweg. binnen 10 minuten stond deze er ook.

Kevin 26-03-2021

De site is overzichtelijk en duidelijk. Er staat genoeg informatie over de producten.

John De Charon De Saint Germain 26-03-2021

Bij Coolblue kan je prima online bestellen. De website is klantvriendelijk! De service is er top! Ik kan het een ieder aanraden!

Efi 26-03-2021

Super 2de kans product kunnen kopen. Beschrijving was precies zoals geleverd.
Ga zo door!

pim van herk 26-03-2021

ze hebben wat ik zocht ik ben chauffeur en mijn koelbox ging kapot ik ben alleen op zondag vrij en ik bestel zaterdag en kan maandag gewoon weer met een nieuwe op pad geweldig

Patty 25-03-2021

Super snel en netjes bezorgd, leek even dat we door onze eigen fout het verkeerde artikel hadden besteld.
Telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke dame van de klanten service.
Artikel toch geprobeerd (30 dagen op proef) bleek helemaal een schot in de roos.
Dus heel blij met de geweldige service

Emma Zand 25-03-2021

Prima service verlening bij vertraging van levering bestelling , retour en terug betaling

Frits 25-03-2021

Duidelijke site, snelle levering.
Product voldoet aan de omschrijving.
Kort om zijn er blij mee

Eva 25-03-2021

Enorm snelle service. Zoals belooft; de dag nadat het besteld werd, is het geleverd. Dit was voor mij niet nodig, maar wel leuk. Hopelijk legt deze service niet teveel druk op jullie medewerkers en leveranciers.

Martijn 25-03-2021

Zeer soepel en duidelijk. Levering en installatie van de wasmachine prima verzorgd. Erg veel gemak op deze manier.

Therese 25-03-2021

Via internet laptop gekocht. Het instellen ging niet helemaal naar wens, maar in de winkel in Eindhoven hebben ze mij prima geholpen! Nu dik tevreden!

Joop 25-03-2021

volgende dag al geleverd, geïnstalleerd en overbodige spullen weer opgeruimd en meegenomen.
duidelijke uitleg gekregen. nette en vriendelijke medewerkers. TV en soundbar voldoen aan de verwachtingen. helemaal top dus.

Eunice 25-03-2021

Ik vind het een hele goeie webshop het komt snel en het product ziet er mooi uit ik zal zeker nog iets kopen

Tamar femke 25-03-2021

Goed geregeld, mooie site, zondag besteld zelf aangegeven dat ik het dinsdag bezorgd wilde hebben, spullen waren netjes verpakt

Ed Mosterd 25-03-2021

De afspraak van coolblue komen ze na en zeer correcte Corona bestendige levering door enthousiast personeel👍🏻

Angela 25-03-2021

Betrouwbaar, volgens afspraak een dag na bestelling op tijd in huis en geleverd!

Sjaak 25-03-2021

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Als er iets niet goed gaat wordt er met de klant meegedacht. Super!!!

Milieubewuste levering 25-03-2021

Over de bezorging van mijn bestelling werd ik duidelijk geïnformeerd. Het pakketje kwam snel, per fietskoerier, in een papieren zak in plaats van een veel te grote omdoos. De bezorger vroeg of ik nog gebruikte elektrische apparaten of batterijen mee wilde geven. Geweldig hoe milieubewust Coolblue bezig is. Zeker een reden voor mij om voortaan hier te bestellen.

Monique 25-03-2021

Veel keuze, goede toelichting en uitleg. Mooie prijs aanbieding! Snelle levering per fietskoerier!

Molenaar 25-03-2021

Goede en snelle service. De heren van Coolblue hebben de geleverde wasmachine keurig geplaatst.

Arnoud 25-03-2021

altijd goede beschrijving en vlotte bezorging ook zijn er alleen kwaliteitsproducten

Jorik 25-03-2021

Ik heb een G-Shock horloge besteld bij Coolblue. Besteld in de avonduren na etenstijd en 1 dag later geleverd rond het aangegeven tijdstip.
Site is duidelijk en snel en zo ook de levering van het product.

Edwin 25-03-2021

Mooi product en goede instructievideo van Coolblue ik beveel winkelen bij Coolblue aan! Veilig en betrouwbaar!

Susan 25-03-2021

Super goed bedrijf! De aankopen worden op tijd bezorgd en zijn goed verpakt. Het assortiment is zeer ruim. Goede omschrijving van de artikelen. Op de site kun je artikelen vergelijken. Ik ben zeer tevreden over Coolblue.
Als er iets is ze helpen altijd.

Peter aarts 25-03-2021

Super overzichtelijk en makkelijk te gebruiken van bestellen tot betalen
Super site