Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3893 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vandhana 30-11-2021

Ik kon gemakkelijk verschillende varianten vergelijken en een goede keuze maken. helemaal fijn dat er geen extra doos om de grote verpakking heen zat, scheelt weer een loopje naar de papierbak!

Anne 30-11-2021

De website van Coolblue is altijd erg duidelijk. Veel aanbod wat door filters goed aan te passen is naar mijn wensen. Door de vele reviews en eigen testen van Coolblue heb ik een goede keuze kunnen maken.
Daarnaast heeft Coolblue altijd een snelle bezorgservices. Wellicht soms iets duurder dan andere winkels maar dat heb ik dan wel over voor de goede services.

Anoniem 30-11-2021

Ze moeten wat doen waardoor je digitale spel aankopen nog kan retourneren.

Nu zit ik met een spel van 50 euro die ik niet kan spelen op mijn pc. Reden is onbekend en ik moet naar een winkel hiervoor wat tot 17:00 geopend is (wat niet goed begaanbaar is met de auto + iedereen moet werken overdag). Retourneren is niet mogelijk want dat doen ze niet met digitale aankopen (terwijl het technisch wel mogelijk is).

Verbeterpunten:
1. Serienummers van digitale aankopen kunnen retourneren
2. Als 1 niet kan: Goed aangeven dat product niet geretourneerd kan worden. Staat namelijk nergens.
3. Als 1 niet kan: Goed aangeven wat de requirements zouden moeten zijn (op jullie website) zonder dat je aan de universiteit heb gestudeerd. Staat namelijk ook nergens.
4. Aangeven dat het je eigen probleem is als het spel niet werkt.

Pakketje was een dag later bezorgd maar dat vind ik minder erg (niet gewend van Coolblue maar toch).

Aaron John 30-11-2021

Ruime aanbod, geeft behulpzaam reviews over de producten, goede service, snelle levering, problemen worden netjes afgehandeld.

Mieke 30-11-2021

over het algemeen genomen ben ik positief. Echter de klantenservice is niet altijd constant in zijn service. De ene keer een 10 en dan bij een andere bestelling helaas een 6.

michel hillen 30-11-2021

Zaterdagavond om half acht besteld en zondag s'morgens geleverd. sneller kan het niet

BSC 30-11-2021

Snel en goede prijs/kwaliteit erg goede en duidelijke internet site, ik ben van mening dat dit met Bol.com een van de beste leveranciers is.

Lars 30-11-2021

Bestelling is geheel volgens afspraak gegaan. Snel en vriendelijk geholpen.

tevreden klant 30-11-2021

Gister een stofzuiger besteld en binnen een dag was hij binnen. Coolblue is een fantastische winkel!

R.Neeft 30-11-2021

snelle levering, concurrerende prijzen en goede service (ervaring met reparatie van een niet goed werkende koffiemachine)

Dagmar 30-11-2021

Duidelijke site, genoeg informatie en snelle levering! Ik heb al jaren een zwak voor Coolblue; gewoon een superleuk bedrijf! Ik geniet van de originele en vernieuwde initiatieven. Gunfactor: 10!

Robi 30-11-2021

Ik had een kabel besteld bij Coolblue. Was idd de volgende dag al afgeleverd en de verzendkosten zaten in de prijs. Makkelijk, goed en snel.

Alwin 30-11-2021

Goede webwinkel word netjes geleverd zonder problemen door Coolblue zelf goede bezorgers houden van humor perfect en netjes over de drempel denken met je mee

Dirk 30-11-2021

Heb Bosch slijptol gekocht, maar na aankomst bleek de gereedschapskoffer al beschadigd met krassen en de inhoud lag helemaal overhoop. Superslecht als je dit zo naar je klant durft te sturen!

Nvt 30-11-2021

Komen afspraken na, communiceren duidelijk en uitgebreide toelichting op artikelen op de site te vinden.

ronald 30-11-2021

prima en ontspannen service, geen hijgerig verkoopverhaal. snelle levering (op de fiets) op de koop toe

Pascalle 30-11-2021

Zeer tevreden over de service van Coolblue.
Na lang wikken en wegen de MacBook aangeschaft wegens een mooie aanbieding op de site.
Ophalen in een winkel was geen optie voor mij wegens drukke agenda, gelukkig snel geleverd aan huis en goed verpakt!
Bedankt!

Sander 30-11-2021

Afgelopen week 2 artikelen gekocht. Door de drukte van black friday werden deze een dag later geleverd. Een bericht werd ook verstuurd door coolblue dat de levering een dag vertraagd was door de drukte. Altijd een goede service en levering.

Jenny 30-11-2021

De beste prijs was bij Coolblue.
Dus ik heb een bestelling geplaatst, de volgende dag kwamen ze het al op de fiets brengen!
Fijn een berichtje vantevoren zodat je niet de hele dag hoeft te wachten, ik vind t top!

Dj 30-11-2021

Het is makkelijk te bestellen, binnen 1 dag in huis donderdag na 22.00 uur besteld zaterdag middag bezorgd in deze drukke tijd

Luciano Adriano Bijkerk 30-11-2021

Prima web winkel met een goed werkende app. Kreeg voor mijn verjaardag van vrienden een te goed bon van Coolblue. Sindsdien maak ik gebruik van de website.

Francis 30-11-2021

Goede prijzen, leuke aanbiedingen en duidelijke website. De ene dag besteld, de andere dag netjes bezorgd door Post.nl. Zelfs met Black Friday is dit gelukt. Super!

Sophia96 29-11-2021

Het was blackfriday en had een docking station gekocht. Echter twijfelde ik na aankoop of deze wel geschikt was voor mijn huidige computer. Nadat ik behulpzame artikelen van Coolblue gelezen had, twijfelde ik nog steeds. Hierdoor heb ik via Facebook een chatberichtje met mijn vraag gestuurd. Al snel kreeg ik een erg vriendelijk expertise antwoord: de aankoop was geschikt voor mijn laptop. Maar kon hem ook nog annuleren of retourneren. Ben heel erg tevreden en blij met mijn aankoop.

Edwin 29-11-2021

Op tijd en netjes afgeleverd. Oude tv meegenomen. Top service en website is zeer duidelijk.

Arie 29-11-2021

Goede aanbieding met prima extra’s, snelle levering en keurige, stipte bezorging.