Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christien Evers 06-02-2023

gemakkelijk site en zeer snele levering, ook ruime mogelijkheden voor verzending

Wim 06-02-2023

Heb gekregen wat ik bestelde en snelle levering dus kun je er van op aan.
Een aanrader

Marizjenne van den Heuvel 06-02-2023

Hele goede service van Coolblue! Ik kreeg mijn bestelling binnen, maar het product had wat beschadigingen. Vervolgens het product geretourneerd, en dacht dat ik wel een paar dagen moest wachten voor een nieuwe. Maar nee hoor, zelfs op zondag levert Coolblue service, en zo kon ik die avond toch nog lekkere pannenkoeken bakken in mijn nieuwe pan! Alles voor een glimlach :-)

Feline 06-02-2023

Na lang twijfelen een Nintendo Switch besteld en binnen een dag was het pakket binnen en in het afgesproken tijdsbestek van één uur. Het appje dat het pakket binnen een kwartier werd langsgebracht was ook zeer fijn.

Al heerlijk kunnen spelen met het gezin.

Julia 06-02-2023

Gebruiksvriendelijk website en altijd goed contact met de klantenservice gehad. Vandaar nu weer gekozen voor coolblue ipv andere winkel. Tijdens het plaatsen van bestelling expres de leverdatum aangepast naar vrijdag, zodat ik zeker weet dat ik thuis ben. Mijn pakketje zou eerst vrijdag middag geleverd worden, daarna vrijdag avond. Na lever tijd een mailtje dat het toch niet gaat lukken. Ipv dat het de volgende dag wordt geleverd wordt het (net voor sluitingstijd) naar een PostNL punt gebracht, waardoor ik het pakketje niet meer kan ophalen. Erg naar want nu moet ik iets met mijn werk gaan regelen zodat ik het pakketje op kan halen voordat het teruggestuurd wordt. Deze keer dus geen glimlach voor mij.

Max 06-02-2023

Product is scherp geprijsd, bezorging in aangegeven tijdvak. Duidelijke communicatie over wanneer bezorging zal plaatsvinden.

JGM 06-02-2023

De manier waarop de doorstroom van klanten is geregeld. Duidelijk wanneer je aan de beurt bent. Helpen van klanten adhv registratie-systeem. Goede registratie van af the halen goederen. Vriendelijkheid personeel.

Marleen 05-02-2023

‘s Avonds besteld en de volgende middag geleverd op het afgesproken tijdstip. Met de bezorgfiets dus Coolblue draagt ook een steentje bij aan een beter milieu. Ik word heel blij van bestellen bij Coolblue omdat ik nog nooit teleurgesteld ben.

Annegre 05-02-2023

Normaliter heel tevreden over Cool Blue, maar het kan niet altijd goed gaan. Laatste bestelling kon 'wegens omstandigheden' niet op de afgesproken dag geleverd worden en ook de website was niet goed bereikbaar om online een andere datum te regelen. Tja kan gebeuren. Dus dan maar via de telefoon en dat duurt dan even. Uiteindelijk een datum kunnen afspreken maar eigenlijk 4 dagen te laat. ipv de vrijdag nu op dinsdag. Gewoon een keer pech dus.

Suus 05-02-2023

Goede communicatie en komen afspraken na
Het personeel is kundig over het aangeschafte apparaat en geeft goede voorlichting.
Altijd goede tweedekans producten met garantie, en je kunt terug sturen binnen 30 dagen als een aangeschaft product niet bevalt ! Goede service

Femke 05-02-2023

Coolblue communiceert goed, de prijs/kwaliteitsverhouding is geweldig en het personeel was ontzettend vriendelijk en gezellig.

Matthieu 05-02-2023

To the point, with compares, and with enough information to make an elaborated decision.

les 05-02-2023

goede informatie per smartphone waardoor de juiste keuze gemaakt kan worden. gemakkelijke bestel procedure en heel snelle levering.

HKM 05-02-2023

Alles klopt, product helder omschreven, gewoon zoals het is. Info svz versturen steeds Up-to-date.

Herman 05-02-2023

Goedkoper dan de concurrent en snelle levering. Artikel was zeer goed verpakt.

Stefan 05-02-2023

Ik heb nog nooit misgekocht via CoolBlue! Vooraf goede vergelijkingsmogelijkheden en achteraf een goede service. Wat ik toch wel extra wil benoemen is de vriendelijkheid van de bezorgers! Wat een snelle en fijne service! Vandaag besteld, morgen inderdaad in huis.

En ik kan die verstopte grapjes ook enorm waarderen, op de bezorgdoos, bus of website

Wim uit Heeze 05-02-2023

Iedere keer als ik iets bij Coolblue koop, krijg ik een positieve ervaring door de prettige wijze van benadering door het deskundig personeel, of de duidelijke en overzichtelijke webshop. Daar word je vrolijk van!

Marco 05-02-2023

In de avond bestelling van de Amerikaanse koelkast gedaan, en de volgende ochtend vroeg geleverd. Netjes gebeld van tevoren door de vriendelijke bezorgers. Namen het verpakkingsmateriaal ook mee.

Martin 05-02-2023

Fijne webshop met een goede service afdeling. Persoonlijk heb ik al een keer een redelijk probleem gehad, maar dit is netjes opgelost door coolblue . via whatsapp kun je makkelijk in contact komen.

Wim 05-02-2023

Goede prijs, geen onnodige verpakking en goede opvolging van verzending. Geen verbeterpunten.

Koen 05-02-2023

Netjes de volgende dag geleverd zoals beloofd en altijd een leuk wacht filmpje.

Nu heb ik op het werk geen last meer van zeurende collega's met de noise cancelling headphones en ook niet van collega's die op een andere afdeling rond gaan lopen tijdens het bellen.

Kan Coolblue ook nog een katapult sturen zodat ik ze kan beschieten als ze zo hard praten dat het er doorheen komt?

Kylie 05-02-2023

Ze make geen beloftes dat ze niet kunnen waarmaken. Ophaal of bezorg opties zijn geschikt voor iedereen. Duidelijk product omschrijvingen.

Maureen 05-02-2023

Snel, netjes en voor de zoveelste keer een hele fijne ervaring met de bezorgers.

Rob 05-02-2023

Snelle bezorging en afhandeling van pakket. Jammer dat post bezorger niet langs is geweest terwijl in mail gesuggereerd wordt van wel. Kon het pakket op lokatie in het dorp wel dezelfde middag ophalen.

Evert 05-02-2023

Afgelopen week een aankoop gedaan.
Kon het heel goed en snel vinden op de overzichtelijke, duidelijke side.
Het product kwam de volgende dag, een dag eerder als vermeld in goede orde en goed verpakt binnen.
Ben zeer tevreden en kan de shop zeker aanraden.