Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3842 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin van der Zalm 20-11-2022

Gebruiksvriendelijke site.Zeer gunstige, veelal laagste prijzen voor een mega-breed assortiment. Snelle levering.Klantgerichte benadering.

Henk-Jan 20-11-2022

Mooi prijs voor het product wat ik wilde kopen
Snelle levering van het product
Met een goede track en tracé code

Mar 20-11-2022

Wat een juiste, nette, vrolijke bezorging!
Zelfs t vreugdedansje aan de deur.
Die glimlach doet t m. Ga vooral zo door, erg content mee.

Robin 20-11-2022

Voor 23.00 besteld en inderdaad volgende dag geleverd.
Leuke tips ontvangen van Coolblue voor het gebruik van mijn nieuwe Senseo Maestro.
Ben alleen er lang bezig geweest met het uitknippen van de confetti van de Coolblue verpakkings doos zoals vermeld op de doos.

Sandra 20-11-2022

Bestelling geplaatst en betaald. Niet geleverd. Na 1 telefoontje (en een duidelijke keuze menu) prima te woord gestaan en binnen een uur was het bestelde artikel alsnog verstuurd en de volgende dag in de brievenbus.
Echt fijn zo een service.
Mvg,

Stephan 20-11-2022

De shop is overzichtelijk, de producten zijn fijn en worden altijd op tijd geleverd. Hetgeen wat ik toch het meeste waardeer is de klantenservice. Altijd vriendelijk en meedenkend.

Bart 20-11-2022

Duidelijke website, prima service, optie voor de 2de kans is gewoon top!

Leuke marketing, doen gewoon wat ze beloven!

Ik bestel eigenlijk alleen nog maar bij Coolblue

Pien 20-11-2022

Overzichtelijke site met veel goede en helpende informatie. Service is fantastisch en als zich al een probleem voordoet, is de oplossing altijd heel netjes en vlot. Ik geef vrijwel altijd de voorkeur aan coolblue vanwege de service.

Verwijs 20-11-2022

Snelle levering en goede communicatie. Product voldoet ook aan de verwachting!

An 20-11-2022

Was prima.
Alleen een foutje in de omschrijving zorgt er wel voor dat ik het artikel retour sturen.

Doortje 19-11-2022

Netjes en keurig verpakt op de afgesproken dag en tijd geleverd. Top!
Kan niet beter, ga zo door. Ook tekst in bijbehorende e-mails zeer komisch met n vette knipoog, leuk hoor.

L. Buitenhuis 19-11-2022

Prima service!
Een goede en duidelijke info over mijn bestelling en de snelle levering!

Arend Flier 19-11-2022

Het apparaat ging kapot. Aanspraak op garantie gedaan. Was geen enkel probleem. Kosteloos opgestuurd In 2 dagen al werd aangegeven dat hij niet te repareren was en binnen totaal 4 dagen een nieuwe in huis

henk eeuwes 19-11-2022

gewoon goed , en correcte snelle en goede leverring van de gekochte producten

Jacquelien 19-11-2022

Prima services! Machine volgende dag geleverd. Ma proberen lekte de afvoer, volgende ochtend weer snel opgelost

Thuusjes 19-11-2022

op donderdag avond om 22.00 besteld, 'smorgens om 10.00 geleverd, met de service om de oude droger weer mee te nemen.
Binnen 12 uur een nieuwe droger! Top service

André Ricardo Rojas 19-11-2022

Mooie en gebruiksvriendelijke website geldt tevens ook voor de app.

Ik had een Playstation 5 besteld, helaas was mijn bundel niet meer op voorraad door de chaos die ochtend op de site. Coolblue heeft het netjes opgelost door mijn een andere bundel aan te bieden en was de volgende dag geleverd.

david 19-11-2022

alles ging zoals verwacht soepel en vriendelijk, al had bij de beschrijving wel mogen staan dat artiekel: active noise canceling heeft.

Piet 19-11-2022

Had een artikel gekocht dat een dag later een stuk goedkoper was ( Black Friday). Contact over gezocht met Coolblue en nog dezelfde dag het verschil teruggestort gekregen! Klasse!

DF 19-11-2022

Supersnelle levering, goed verpakt, makkelijk te kiezen, nuttige referenties, veel keus, prima communicatie

Gerard 19-11-2022

Goede, duidelijke site. Goede (en zeer behulpzame!!) aan-huis-bezorging. Goede communicatie via mail en sms.

S.Pamhier 19-11-2022

Website geeft goede informatie. Product wordt keurig op tijd geleverd. Prima dus.

Herman 19-11-2022

Epson printer EcoTank ET-8500 is door Coolblue zeer snel geleverd. Op hun site was de selectie voor deze printer heel eenvoudig. Ook uitleg via filmpjes van Coolblue en teksten geeft veel ondersteuning bij het operationeel maken van de printer. Coolblue vind ik een topbedrijf..!!

begrijp deze vraag niet 19-11-2022

Snelle afhandeling van bestelling nieuwe tv en daarna nog prima hulp bij installatie. Die kwaliteit ervoeren we destijds ook bij de aanschaf van een wasmachine (n.b. zelfs op zondag afgeleverd). Vandaar dat we weer aanklopten bij Coo Blue.

Robert 18-11-2022

Heel deskundige, attente, vrolijke en gezellige bediening. Het werkplezier en de sociale warmte spat er vanaf. O ja, en eindelijk een elektronicawinkel waar je je als digibeet geen debiel voelt.