Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maria 04-10-2022

Goede service en scherpe prijzen. Kreeg goede informatie om met mijn tablet aan de slag te gaan

Navara 04-10-2022

Altijd een snelle levertijd en goeie kwaliteit producten. Er is hiernaast ook een groot assortiment aan producten die je kan kiezen, dus voor grote bestellingen erg makkelijk.

Siem Antonis 04-10-2022

Heel klantvriendelijk en goede communicatie. Ook lekker koffie tijdens het korte wachten in de winkel.

Ferdi Moerkerken 03-10-2022

Altijd prettig te winkelen bij coolblue vanaf webshop tot betalen is alles duidelijk.
Daarna wordt je altijd goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt door de brievenbus.

Frite pan 03-10-2022

Snellle levering en goede merkproducten, de levensduur is wel altijd afwachten

Medina Delgado 03-10-2022

Snel mijn inductie kookplaat bij Coolblue.nl besteld en de volgende dag thuis. Het was een beetje mooie aanbieding, de goedkoopste van NL op die dag. Bedankt Coolblue, ik zal vaker bij jullie bestellen.

Sandra 03-10-2022

Snelle levering. Goede communicatie over aflever moment. Keurig verpakt. Vriendelijke bezorger. Prima prijs.

Ron Dorreboom 03-10-2022

Prima op tijd gebrachte wasdroger. Doet het vooralsnog uitstekend en tot op heden zijn we tevreden. Chauffeur heeft hem keurig afgeleverd tot in de bijkeuken.

Peperbus 03-10-2022

Ik heb deze keer gekozen voor een tweede handsje(beschadigde verpakking) met korting. Makkelijk besteld en snel thuis. De inhoud was niet beschadigd en volledig nieuw en ongebruikt. Voldoet aan de omschrijving van het product.

Jeanine Tukker 03-10-2022

Super snelle en nette levering van producten. De producten komen overeen met de omschrijving waardoor ik het als een erg betrouwbare service ervaar. Een eerst volgende bestelling zou ik zeker bij Coolblue plaatsen!

Hans 03-10-2022

Duidelijke omschrijving van het product. 's Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Werd keurig op de hoogte gehouden van bestelling en verzending.

Michel 03-10-2022

De ongekend goede service en vriendelijkheid van de berzorgers die afgelopen zaterdag mijn wasmachine kwamen brengen!

Thijs 03-10-2022

Ruime keuze, niet altijd de goedkoopste maar we; razendsnel geleverd per fietskoerier

Eric 03-10-2022

Geen geld terug naar defect product enkel webshop tegoed. (Niet binnen 30 dagen terug geen geld terug enkel webshop tegoed)

Je doen laten bewonderen is het motto inderdaad bewonderd dat hun de enige webshop zijn die dit bij ons hebben geflikt in afgelopen 12 jaar

erik 03-10-2022

Vrijdag besteld zaterdag geleverd
Maar werd maandag niet tevreden dus
Dus zal wel weer aan post leggen
Bekende balletje

bert 03-10-2022

Helder EN eerlijk in zijn producomschrijving.
Dit deed me besluiten hier te kiezen

Ruben 03-10-2022

Prettige afhandeling van mijn bestelling. Je wordt goed op de hoogte gebracht van de voortgang en voorzien van aanvullende mails met info m.b.t. het aangekochte product

Johan 03-10-2022

Ik vind de ontvangste en bediening prettig, Coolblue heeft een groot assortimentvan artikelen waar ik op zoek naar ben, Ik vind het prettig om mnaar een fysieke winkel te gaan en die is in mijn omgeving.

Abel Zuidema 03-10-2022

Het gaat om order 66677244, daarbij aangegeven graag middagbestelling (ivm nachtdienst) en daarvoor ook betaald € 30,- Achteraf een mededeling van planning midden in de nacht en "s morgens toevallig gekeken op mobiel, staan ze al bijna bij de voordeur om 08.20 uur. Die heren doen gewoon hun werk en volgen hun instructies, maar dit klopt niet ! Graag € 30,- terugstorten op onze rekening. Trouwens deze hele manoeuvre valt niet terug te zien op de factuur, of is dat het verdienmodel ?

Eric 03-10-2022

CoolBlue doet wat ze moet doen, gewoon op tijd leveren. Maar daarnaast doen ze dat met een glimlach. En waarom niet? Het helpt echt.

Rowan M 03-10-2022

Super makkelijk alles kunnen vinden op de website. ‘S avonds besteld en kon het gelijk de volgende ochtend ophalen. En in de winkel super snel en vriendelijk geholpen!

hendriks 03-10-2022

snel bezorgd, prima verpakt. product ook prima.
vrijdag avond besteld, zaterdagmorgen geleverd.

Martijn Jong 03-10-2022

Snelle en betrouwbare levering, goede aftersales en positieve ervaring met afhandeling van garantieclaims. Niet altijd de scherpste qua prijs maar de betrouwbaarheid op de andere gebieden zorgen ervoor dat ik liever bij Coolblue koop dan bij veel andere webshops.

Quinten 03-10-2022

Heb iets besteld goed gegaan alleen ik was thuis hadden aangebeld toen ik er was stond er niemand Meer. Maar voorderest goede ervaring

Andrea 03-10-2022

Coolblue heeft een fijne en duidelijke site. Er stond voor 23.59 besteld volgende dag gratis in huis en dat was bij mij zeker het geval. Postbode heeft het pakket netjes en in goede staat afgeleverd. Dus zeker een aanrader om je spullen snel en goed op te bestellen.