Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Angela Damen 06-04-2022

Veel productinformatie. Makkelijk bestellen en betalen. Mogelijkheid om je eigen leverdag/moment te kiezen. Netjes op tijd geleverd. Aardige bezorgers die je de laatste informatie geven over je aankoop.

Jeroen 05-04-2022

Snelle levering, helder wat je krijgt. Zo hoort het wat mij betreft. De producten werken goed en ik heb echt niets om over te klagen.

Ed 05-04-2022

Ben al jaren klant en heb hier al heel wat gekocht. Nog nooit problemen gehad.
Een duidelijke / prettige website gecombineerd met een snelle foutloze bezorging. Zo hoort het!

James 05-04-2022

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet onvangen na 3 dagen terwijl jullie reclame maken met vandaag besteld morgen in huis...daar reken ik als klant dan ook op...
Officiele reactie van Coolblue 08-04-2022

Beste James,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk ontzettend vervelend als uitgerekend jouw bestelling vertraging oploopt.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

meisje 05-04-2022

super snelle service
klantvriendelijk personeel
groot aanbod
overzichtelijke site

Danique 05-04-2022

Nette mensen, fijne communicatie, spullen netjes afgeleverd. Erg fijn dat het verpakkingsmateriaal weer meegenomen is. Enkel jammer dat was aangegeven dat ze het product waterpas zouden achterlaten en dat dat niet gedaan is. Het was mijzelf ook ontschoten het nog extra te vragen.

Ineke 05-04-2022

Makkelijk kiezen. Vell info. Snelle levering. Geen gedoe als er iets retour moet.

Niels 05-04-2022

Goede service, altijd vriendelijk ook naar mijn kinderen, goeie schadeafhandeling niks te klagen koop al mijn apperatuur hier is doms wat duurder dan een ander maar de service en persoonlijke hulp is ook wat waard. Dit jaar zullen we ook met ons energiecontract overstappen naar coolblue.

Sjoerd 05-04-2022

Zowel aanschaf online en de ontvangen updates zijn geweldig. De bezorgers zijn eveneens top , ik had ze beide vitamine drink flesjes gegeven en ontving daarvan vandaag een kaartje hand geschreven met “ bedankt nog Sjoerd voor de vitamine drink , groetjes bezorgers Coolblue , echt super leuk 👍

François 05-04-2022

Snel geleverd en goede informatie over de levering. Goed product en makkelijk te bestellen

JS 05-04-2022

Kon het product 2 á 3 tientjes elders goedkoper krijgen, maar niet wetende of, als er wat mis ging met bezorging of product, de klantenservice wel zo capabel zou zijn. Alleen al om de goede service voorheen, heb ik voor CoolBlue gekozen. Levering was dit keer ook live bij te houden! Gewoon de postbode in zijn busje kunnen stalken op m'n mobiel. Kan je gelijk bij de deur gaan staan als hij/zij de straat indraait.

Swen 05-04-2022

Afgelopen weekend verhuisd en wilde graag de wasmachine op locatie laten bezorgen. Doordat Coolblue ook op de zondag bezorgd was dit ideaal voor ons en hebben we niet lang zonder wasmachine gezeten. Duidelijke communicatie over de verwachte bezorgtijd en netjes op de eerste etage afgeleverd.

Anoniem 05-04-2022

De webshop is overzichtelijk en duidelijk. Het plaatsen van de bestelling ging makkelijk & de levering was snel.

DG 05-04-2022

Top winkel, Product was heel snel geleverd (binnen 12 uur). Product in orde.

J. van Aarst 05-04-2022

Goede service, direct contact, meedenken met de klant, pragmatisch, netjes en beleefd, geen gezeur! Kortom: TOP!

Nelleke 05-04-2022

Heb vrijdagavond online besteld en werd zaterdag om 11.45 u geleverd. Kreeg keurig op tijd melding over hoe laat via mail en sms.

bram 05-04-2022

makkelijk product te vinden, overzichtelijk. bestellen en daarna berichten over bezorging zijn op orde.
Als enige verbeterpunt zou ik graag zien dat ik als zakelijke klant gewoon achteraf mag betalen.

Michiel 05-04-2022

Goede prijs, snel bezorgd via de milieuvriendelijke fiets en ruim aanbod in de app.

Jos van den Berg 05-04-2022

De levering was correct en snel. De verzendverpakking was helaas niet goed afgestemd op de inhoud. Externe harde schijven verpakt zonder extra verpakkingsmateriaal in een grotere doos met veel lucht. Dat is niet verstandig in dit geval.
Officiele reactie van Coolblue 05-04-2022

Beste Jos,

Dank je wel voor je review. Oei! dat is niet handig. Heb je de harde schijf meteen getest? Mocht er iets mee zijn, dan zit onze klantenservice voor je klaar.

Excuus voor het ongemak.

Coolblue

Els 04-04-2022

Snel en betrouwbaar. Wat wil je nog meer.
Stofzuiger besteld. Volgende dag in huis.
Nooit problemen met coolblue. Bestel er met vertrouwen.

Ingrid 04-04-2022

Makkelijk om artikelen te bestellen. Duidelijke leveringsinformatie. Perfecte bezorgservice

Martin van den Bosch 04-04-2022

Vriendelijke mensen, goede service, Prima producten tegen een leuke prijs. Snelle levering de volgende dag bezorgd.

Mark 04-04-2022

Zeer snelle levering.
Product is keurig verpakt.
Altijd fijn om via Coolblue te bestellen.
Bestel niet veel, maar als ik iets bestel zijn het duurdere producten die op de site uitgebreid zijn omschreven.
Gegevens en omschrijvingen zijn zeer uitgebreid.

Jan 04-04-2022

Snelle levering en goede service en voorlichting. Hierdoor een goede keuze kunnen maken.

Yoeri 04-04-2022

Snelle service, bellen altijd netjes wanneer ze er aankomen. Snelle bezorging en goede service.