Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 07-03-2022

Ring camera's besteld en er stond bij alles 'op voorraad' en als er besteld en betaald is dan blijkt het pas dagen later beschikbaar te zijn en verstuurd te worden. Dus bij jullie geeft op voorraad blijkbaar niet aan dat het ook dezelfde of de eerst volgende werkdag verstuurd word.

JWS 07-03-2022

Coolblue heeft meestal wat ik zoek, levert snel, en communiceert vooral ook heel goed over die levering.

Rosie B. 07-03-2022

Information on the website for your purchase was clear and clearly understood. The service was excellent and I received my purchase right on time as they promised, which I was very pleased with.
Koospekelaer 09-03-2022

Goedemiddag Coolblue.

Nogmaals zoals zovaak gezegt, vind ik dit geen oplossingen.
Ik koop bij jullie een product wat niet goed is, daar kan ik niets aan doen. Door de reparatie zit ik volgens de monteur toch echt 3 week zonder tv (als het onderdeel aanwezig is) daarom heb ik hem de tv niet mee gegeven de vorige keer. Aan de hand van de foto's en filmpjes die ik jullie en Samsung gestuurd heb, hadden jullie dit ook kunnen zien, want de monteur zag het binnen 2 minuten al toen hij hier was, dus de monteur had hier niet eens heen hoeven komen.
De oplossing van een leentoestel waarvoor ik borg moet betalen, is natuurlijk onzin. Het is gewoon een nieuwe tv kopen en weer inleveren als ik mijn eigen weer terug heb. Dat is geen borg, dat zijn gewoon de kosten voor een nieuwe tv!!
Kom nu eens met een goede oplossing.
Desnoods lever ik de tv in en geven jullie mijn geld terug.

Anita Kuijpers 07-03-2022

Winkelen ging prima. Zeer gedetailleerde aankondiging van wanneer de bezorger komt. Die komt per fiets. En om het product heen zit een keurig papieren zakje in plaats van een veel te grote doos en een hoop verpakkingsmateriaal. Allemaal erg positief.

Kevin 07-03-2022

Fijn en overzichtelijke productpagina. Zowel voor- en nadelen van het product duidelijk zichtbaar. Daarbij ook een duidelijke omschrijving die de doelgroep goed aanspreekt en waar een goed overzicht van de specificaties te bekijken is.

Robin 07-03-2022

Komen hun afspraken perfect na en geven een goede service. De prijzen zijn ook goed en netjes.

Ranjiv 06-03-2022

Snelle levering! Goede, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs en services verhouding goed tov andere leveranciers voor hetzelfde product!!

Jo 06-03-2022

Het product is duidelijk omschreven. Een scherpe prijs en supersnel geleverd. Heel erg tevreden dus.

Twan 06-03-2022

Ik vind het heel goed omdat je gewoon je product binnen 1 dag binnen krijgt en het product werkt gewoon heel goed.

W 06-03-2022

Ondanks dat de bezorging niet op tijd was toch pogingen gedaan om dit op te lossen.
Niet gelukt overigens en pas de volgende week geleverd. Aanbod 10 % korting op andere aankoop voor mij niet mogelijk ivm afreizen buitenland. Artikel geleverd . Aanbod maak ik graag nog gebruik van

J. Hoogland 06-03-2022

Persoonlijke en goede voorlichting door vakmensen die bovendien alle tijd nemen; verder snelle bezorging en goede informatie daarover.

Sam 06-03-2022

Webshop werkt top, service is goed. Voor levering was eea een beetje onduidelijk maar ook dat werd goed opgelost.
Alleen was beloofd dat de verpakking meegenomen zou worden, dat is niet gebeurd helaas.

TruusKD 06-03-2022

Prima webshop/winkel, buitengewoon ruim assortiment en goede prijzen.
De bezorg opties zijn ook prima.

Ne 06-03-2022

Makkelijke en overzichtelijke webshop.
Goede zoekfuncties, exact de productinformatie die ik zocht.
Daarbij een relatief lage drempel voor gratis bezorgen t.o.v. Veel andere webshops.

Bianca 06-03-2022

Wij zochten monitoren om te multitasken, gevonden, besteld en de volgende werkdag bezorgd.

haarts 06-03-2022

Vindt het mooi dat jullie met de voor jullie beste keus komen. Helpt soms met het maken van een keuze in de grote keuze die tegenwoordig bij elk artikel is

Renate 06-03-2022

Super snelle service. Levering binnen de toegezegde tijd. producten netjes verpakt in een verpakking die qua formaat ook passend is voor de artikelen die erbij horen.

Gerwin 06-03-2022

Leuke pre-order voor een goede prijs (gelijk een aanbieding). In de avond besteld, de dag erna voor de middag in huis. Daarna nog een vraag over de pre-order bonus, goed geholpen daar de klantenservice en binnen 48 uur alles in huis.

Angel Georgiev 06-03-2022

Fast and on-time delivery. Product was exactly as described in the store and I am extremely pleased with my purchase.

Karin 06-03-2022

Voor de eerste keer besteld, overzichtelijke website, duidelijke bestel procedure, zeer snelle levering.
Top!

Joris van Dinter 06-03-2022

Coolblue heeft perfecte service, er is geen betere winkel voor al je elektronica enz.

R 06-03-2022

Goede levering voor een goede prijs. Ik zou nog binnen 48 uur een pre-order code krijgen via de email, deze heb ik nog niet ontvangen.

Pim 06-03-2022

De coolblue webshop is super overzichtelijk en goed te bedienen met filters. De informatie en omschrijving is altijd aanwezig en zelf gebruik ik de “vergelijk” tool ook regelmatig.
Al met al zijn de prijzen altijd goed/scherp en is de levering altijd snel. Tevreden dus!

Sylvan Elbers 06-03-2022

Goede snelle levering gehad. Op de site ook goeie duidelijke informatie over de producten met veel instructies over hoe je met het product om moet gaan. Door de Coolblues keuze en de vergelijkingen van de producten wordt het kiezen een heel stuk makkelijker.
Over het algemeen dus een hele prettige, overzichtelijke site!

Alex Vermolen 06-03-2022

Altijd topservice en als je contact op neemt via Twitter of facebook meestel gelijk een. Berichtje terug ze proberen je altijd te helpen daar om zeg ik een top service en de bezorging ok goed geregeld