Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Whitestar 29-05-2021

Bij coolbleu kun je altijd terecht voor een snelle en keurige oplossing wanneer het niet helemaal goed gaat. Zelf had ik het verkeerde besteld, maar binnen 2 dagen heb ik de juiste item op de mat.

Nick60 29-05-2021

De website is zeer overzichtelijk. Het aanbod en kwaliteit van de producten is voor mij voldoende.
Er zijn diverse mogelijkheden om te betalen. De levering verloopt vlot en op tijd en de goederen
zijn zeer goed verpakt.

Brigitte v. Landeghem 29-05-2021

Ik hoor (of lees) bijna nooit negatieve recensies over Coolblue . Dus vandaar mijn keuze voor hun. En ik had de tv binnen 24 uur in huis. De leverancier was netjes en beleefd. En de tv doet het heel erg goed.

Jan 29-05-2021

Grote keuze, gratis stipte bezorging, kortom prima webshop !! Daar kunnen anderen nog wat van leren !!

Pablo 29-05-2021

Prettige afhandeling van de bestelling. Makkelijk om het ook zelf bij een filiaal af te halen. Gunstige prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Maryl 29-05-2021

Snelle bezorging, juiste produkt ontvangen. Ben helemaal tevreden. Kan iedereen aanraden van Coelblue gebruik te meken.

Mike 29-05-2021

helaas na de corona periode is het personeel alles behalve vriendelijk. ik kwam voor een horlogebandje maar de verkoper liet duidelijk merken dat hij niet op dit soort verkoop zat te wachten. de manier van aanspreken was ook niet om over naar huis te schrijven. helaas merkte ik dit ook al op voor de corona periode, maar dacht dat het tijdelijk was. de zaak is ook uitgestorven en de 6 mensen die er waren moesten lang wachten totdat ze aan de beurt waren. Het personeel onderling vond het waarschijnlijk belangrijker om koffie te drinken. In dit filiaal kom ik dus nooit meer.

Kees Kibbeling 29-05-2021

je kunt makkelijk producten vergelijken en dan een keus maken op de coolblue site. Het is ook prettig dat CoolBlue bepaalde producten aanraadt.

Kristin 29-05-2021

Prima site, veel aanbod, snelle levering, aardige fietskoerier, product goed verpakt. Kortom, alles positief. Jammer dat er geen shop in de buurt is.

Edo 29-05-2021

Coolblue gekozen niet omdat ze de goedkoopste waren voor wat ik zocht, maar omdat ik ze vertrouw. Snel geregeld, snel bezorgt, een probleem? Is het zo terug gestuurd.

Dipen 29-05-2021

snel en betrouwbaar service. Ik vindt website makkelijk om te navigeren en product (en) kiezen

DrDuutscher 29-05-2021

Goeie communicatie en service, vriendelijke bezorgers, geen enkele opmerking verder

J 28-05-2021

Super duidelijke website. Vind het ook handig dat coolblue aangeeft wat hun keuze zou zijn tussen alle producten. Want soms zie je door de bomen het bos niet meer. Bestelproces is super eenvoudig en inderdaad, vandaag besteld (zelfs s avonds) morgen in huis! Super handig als je het echt de volgende dag nodig hebt! Ik ben heel erg tevreden met coolblue.

Erwin 28-05-2021

Prima en betrouwbaar Nederlands bedrijf met nette prijzen en een uitgebreid assortiment.

Daniel 28-05-2021

Bestel en koop al jaren hier zo goed als altijd al mijn/onze elektronica. Altijd duidelijk wat je koopt via de website. Ook de klantenservice nam alle tijd om de juiste vaatwasser te vinden.

En heldere uitleg over de JBL boxen, voor wie welke het beste past etc.

Maar met name de zekerheid en garantie die er is en al het niet goed is is die afhandeling en de oplossingen die zij aanbelden top, snel een meedenkend.

Nog nooit gebruik van hieven te maken. Maar wel Chill om te weten.

JAn 28-05-2021

Het bestellen , betalen , de communicatie , en de bezorging waren perfect. Zeg maar de uitvoering van de procedure
Over het geleverde product ben ik nog niet tevreden. De landelijke importeur heeft al interesse getoond , en hulp geboden . Ik ga jullie komende week zelf eerst de kans bieden om de problemen op te lossen

AB 28-05-2021

Fijne en snelle verzending! Komt ook netjes en zonder problemen aan. Vaker bestellen blijft zeker een optie als het nodig is!

John 28-05-2021

Fijne duidelijke winkel om je aankopen te doen, je krijgt er goed advies.
Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt je prima geïnformeerd dat je bestelling is geplaatst en daarop volgt een snelle levering.
Je product wat je besteld hebt is netjes en goed verpakt en mocht er toch onverwachts vragen bij je opkomen dan wordt je vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice die je prima verder helpen.
Kortom een aanrader om bij Coolblue je volgende aankoop te doen/ plaatsen.

Yvhie 28-05-2021

Prima website, snelle levering, deskundige en uiterst vriendelijke medewerkers.

Karen 28-05-2021

Duidelijke site en goede service. Vriendelijk telefoontje van de bezorger, die op de fiets kwam, toen ik niet thuis bleek, top! En het feit dat er niet nog een doos om de doos van het product zit maakt me blij. Geen onnodige verpakkingen!!

Stefanie Koot-Delmeer 28-05-2021

Goede snelle levering! Apple Watch besteld met retour deal. Omschrijving op internet klopt met het geleverde product. Apple Watch in nieuwstaat!
Fijne keuze qua bezorging. Ik koos voor de avond/ zelfde dag bezorging. Koste wel geld maar dat was het waard! Zelfde avond mijn Watch om mijn pols!

Rudi 28-05-2021

Al jaren fan van CoolBlue, snelle levering voor een nette prijs en vooral, nooit geen gezeur!

Daniel C 28-05-2021

Excellent products and swift and friendly delivery, can't go wrong with this store.

Eline 28-05-2021

Op zoek naar een specifieke huistelefoon en die vond ik bij Coolblue. Zeer snelle levering - op Tweede Pinksterdag.

Sieb 28-05-2021

Coolblue heeft een makkelijke vergelijken met goede optie specificaties. Ik had een bepaalde grootte in gedachten en die kon ik bij Coolblue makkelijk uitzoeken. Snelle en up-to-date levering.