Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Michelle 29-03-2021

In de ochtend besteld, in de middag kunnen ophalen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam (bood aan zwaar product naar de auto te brengen). Goedkoopste prijs voor het product in vergelijking met andere winkels

Mikael 29-03-2021

Snel geleverd, alles heel duidelijk op de site. Bevestigings mail die verstuurd was met track & trace had een aparte onderwerp wat ietsjes verwarrend over kan komen. Dacht in eerste instantie dat het een phishing mail was. Verder alles prima!

Babs 28-03-2021

Ik ben heel blij met Coolblue! De website is heel handig. Wat ik vooral handig vind zijn de recensies, waardoor je echt kan bekijken hoe een prodcut bevalt. Daarnaast leveren ze erg op tijd en zit je product altijd in een mega leuke verpakking waar je echt blij van wordt! Het uitpakken van je pakketje is daardoor echt een feestje.

Monique Langendoen 28-03-2021

Mooie en overzichtelijke website. Zeer snelle levering van de bestelde producten. Goede service

mixer 28-03-2021

prima site en juiste weergave van op voorraad zijnde producten en levering ging ook naar wens.

Margriet 28-03-2021

Vandaag besteld, morgen in huis, bezorgd door een fietskoerier. Hoe leuk / milieuvriendelijk is dat ?!

Esther 28-03-2021

Cool Blue heeft de nieuwste producten tegen een uitstekende prijs. Daarnaast wordt het snel thuisbezorgd.
Top service!

Herman Hoogendijk 28-03-2021

Omdat alles omtrent mijn bestelling onduidelijk was mbt betaling ( omdat mijn mobiel de geest gaf)een telefoontje eraan gewaagd en alles super opgelost.
Dag later wasmachine bezorgd.
Bezorgers waren ook super, en snel met naar boven tillen en aansluiten.

Abrink 28-03-2021

Vlotte levering en zeer goede service . Kan dit bedrijf van harte aan bevelen

Thijs 28-03-2021

Snelle levering van het geen je koopt. Heel fijn als je echt iets nodig hebt omdat de oude is overleden. Prijs is goed

MaRo 28-03-2021

Heldere website, makkelijk vinden wat je zoekt.
Snelle levering zoals wordt beloofd.

Remco 28-03-2021

Ik heb een camera bij coolblue aangeschaft.
Bestellen, betalen en bezorgen verliep correct en volgens afspraak.

Bas 28-03-2021

Altijd goede service gehad in de winkel zelf. Deze keer online ook prima. Enige wat wellicht beter kan is de klantenservice via de telefoon. Duurt lang voordat je een medewerker aan de telefoon hebt.

Bart 28-03-2021

Goede website, bezorging per fiets en niet met een busje, papieren verpakking ipv plastic, goede retourregeling, heldere mails.

Daan 28-03-2021

Nespresso besteld, dit type toch niet zo fijn als oude machine, omruilen geen probleem en hebben meteen geregeld voor me dat ik in deze nare C-tijd de volgende dag mn andere nieuwe Nespresso kon halen en retourmachine bij hun kon achterlaten. Top service, bij binnenkomst na verteld te hebben waarvoor ik kwam herkende de verkopers zelfs mijn naam na telefonisch contact met hoofdkantoor.

Dylan Buil 28-03-2021

Ik had het snel besteld en het kwam de volgende dag meteen in de ochtend binnen.

Anouska 28-03-2021

Ik heb mijn bestelling via de app gedaan. Erg handige app! Levering was erg snel, de volgende dag in huis ontvangen. Helemaal geen aanmerkingen op de bestelling, levering of product.

Brenda 28-03-2021

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Levering was ook lekker snel, binnen 24 uur had ik het in huis

Cees 28-03-2021

Gisteravond om 19.00 u mijn hardloophorloge besteld, vandaag om 12.30 u afgeleverd. Wat een service. En altijd door super aardig personeel. Prijstechnisch, klantvriendelijkheid en snelheid kan er niks tegen Coolblue op. Hulde.

PrimitiVo 28-03-2021

Snelle levering, goede prijs t.o.v. conventionele retailer.
Voor zo’n product, gewoon snel én goed ontvangen zonder de deur uit te hoeven. Top !!!

m 28-03-2021

snel makkelijk en veel reviews bij de producten, dat maakt kiezen makkelijker

Madeleine 28-03-2021

Jullie bezorgservice en klantenservice aan de telefoon zijn echt top..
Ik had een probleem en die met alle geduld en service zo
Netjes opgelost..
Ik raar jullie aan iedereen aan..

Teus 28-03-2021

Doen wat ze zeggen, hebben goede prijs, snelle levering, goede retour regeling.
Mijn eerste bestelling was een HP pda besteld in + 2003 bij de Hr. xxx zat toen nog zelf achter de telefoon.
xxx
Vroeger eigenaar /directeur Pander Taxaties

Jan Raredom 28-03-2021

Goede producten, snelle levering, vaak electrische bakfietsen, leuke promotiefilmpjes. Nederlands bedrijf.

Maikel 28-03-2021

Prettige website met duidelijk advies en vergelijking van producten. Geweldig leuke verpakking met vrolijke tekst, wordt je echt blij van👍🏻