Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wivo 05-09-2022

Duidelijke webshop met goede info.
Prima prijs.
Goede en snelle bezorging.
Prima afterseale

Kylian 05-09-2022

Heb het savonds besteld en kreeg het de vorige ochtend thuis geleverd! Goed ingepakt en snelle levering gewoon top!

John 05-09-2022

Mijn bestelling was alleen bij coolbleu nog op voorraad. En is perfect geleverd en erg snel

Jeroen 1978 05-09-2022

Ik gebruik Coolblue omdat de website erg overzichtelijk is, duidelijke productomschrijvingen en scherp geprijsd. Je kan makkelijk en overzichtelijk vergelijken en ik heb hele goede ervaringen met de service van Coolblue. Onze laadpaal wordt vrijdag 9 september geplaatst.

Ruud 05-09-2022

De levering is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakje is. Je kan het ook laten afgeven bij een ophaalpunt.
En besteld voor 23:59 volgende dag levering klopt, mijn bestelling was om 23:48 en de volgende dag kon ik het ophalen.

Claudia 05-09-2022

Online bestelling gedaan via Coolblue, omdat ze de andere zouden leveren.
Had het artikel de andere dag ook nodig.
Helaas geen levering gehad en zit nog te wachten op het bestelde artikel.
Verder prima website, maar zet er dan.niet bij dat het de anderedag wordt geleverd.

Suus 05-09-2022

Laat besteld snel in huis. Alleen vroeg ik me af waarom de verpakking zo groot moest zijn.

Max 05-09-2022

Site is mooi vormgegeven en bevat handige plus- en minpunten bij elk product.

André 05-09-2022

Het eerste wat je opvalt is de vriendelijkheid als je binnenkomt in de winkel.
En moment dat je geholpen wordt doen ze dat met een glimlach je voelt je gelijk op je gemak.
Je wordt goed geholpen en ze nemen alle tijd voor je.
Ik vindt het de beste winkel van Nederland.
Daarom kom ik er graag.
Wat ook fijn is is de klantenservice aan de telefoon ze helpen je met veel geduld en plezier.

Olav 05-09-2022

Vrijdag besteld en zou zaterdag geleverd worden. Netjes order bevestiging en plots 4 uur daarna dat de zending vertraagd is. Dat de volgende dag leveren klopt dus niet en dit is niet de eerste keer.

Jacob 05-09-2022

Great detail of specifications of home appliances - way better than elsewhere. Furthermore, the delivery team was extremely nice and helpful - did more than asked for! The only downside - next day delivery didn't apply for some reason for washing machine as promised on product description page, had to wait five working days instead as it was noted in the last steps in the purchase process.

Roger vd S 05-09-2022

Over Coolblue ben ik erg tevreden, levering perfect. Nette medewerker in de bezorging TOP.
Helaas is de reparatie afhandeling, uitbesteed aan reparateur zeer zeer zeer slecht waardeloos zelfs. Heeft mij al ruim 300 euro gekost en door niet aan afspraken houden van reparateur met spoed nieuwe wasmachine gekocht. Geen enkele beweging mijn richting in van de reparateur, enkel zoals zij bepalen en geen millimeter te buigen. Ook niet nadat ze in gebreken zijn gebleven.
Officiele reactie van Coolblue 05-09-2022

Beste Roger,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht.

Spijtig genoeg heeft Coolblue zelf geen monteurs in dienst. Reparatie verloopt altijd via de fabrikant.

Excuus voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Tazasplace 05-09-2022

En aan zon reactie heb ik juist helemaal niets, ik koop bij u een apparaat met 2 jaar garantie, na 20 mnd gaat hij stuk en ligt de garantieaansprakelijkheid volledig bij jullie. De 5 wordt nu een 4......

Frans 05-09-2022

Gebruiksvriendelijke site met goede koopadviezen. Over het algemeen zijn de aangeboden artikelen concurrerend geprijsd. Snelle bezorging.

Angela Busker 05-09-2022

Goede Service, snel bereikbaar en oplossingsgericht. De koelkast werd keurig geleverd en neergezet. Dank

GS 05-09-2022

Wij krijgen een budget van de werkgever om een telefoon uit te zoeken, we zijn verplicht om bij Coolblue te bestellen, niks mis mee, echter mijn keuze op een Iphone 13 was bij Coolblue € 80,- duurder dan bij andere retailer, gebeld met Coolblue maar zij konden niks aan de prijs doen, toch jammer.

Judith 05-09-2022

Duidelijkheid over het product en de afspraken (levering etc) zijn nagekomen. Tussendoor updates over de status van de verzending.

Ali Maken 05-09-2022

The delivery was swift and timely. The package arrived the next day as promised. Great service as always.

Carin 05-09-2022

Ontvangst goed geregeld met een kopje geduld en uitleg. Afhalen artikel wordt goed samen met de klant na gekeken of ze het juiste artikel hebben geleverd

Verwater Industrial Services Noord West BV 05-09-2022

Het was een kleine bestelling, één stekkertje, maar hij was zo besteld en kwam keurig op tijd binnen. De bezorging werd tot bijna op de minuut gecommuniceerd, heel netjes!

Hans 05-09-2022

Duidelijke website, goede vergelijkingsmogelijkheden, goede prijs. Mooie verpakking, snelle levering via postnl, dat blijft de beste.

Gonneke 05-09-2022

Overzichtelijke site met veel aanbod. Vooral de toelichting op producten is fijn, zodat een keuze goed gemaakt kan worden.

bert 04-09-2022

keurige bezorging op tijd en bereid om de bezorging 400 mtr verderop te doen zodat ik niet hoefde over te laden.

Hannah 04-09-2022

Coolblue heeft een ontzettende overzichtelijke website, waar veel te vinden is. Vaak heeft het nog de laagste prijs ook (maar niet altijd). Ook heel goede klantenservice, je weet waar je van opaan kan bij deze winkel. Ik waardeer Coolblue's keuze ook altijd om ook mijn keuze te kunnen maken.

Erika 04-09-2022

Altijd snelle levering.
Hele aardige mensen en bij problemen kun je op ze rekenen.
Enige nadeel vind ik dat er relatief veel producten tijdelijk zijn uitverkocht.
Maar verder uitstekend voor iedereen aan te bevelen.

Dennis 04-09-2022

Duidelijke uitleg op de site, verhelderende filmpjes, snelle service bij uitgebreid assortiment en voorraad