Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Wil de Groot 22-09-2021

Duidelijke uitleg over het product. Snelle levering. Uitstekende klantenservice. Kortom : dik tevreden !

Rob 22-09-2021

Snel besteld, ochtend erna geleverd en meteen aan de slag.
Strakke prijs ook nog!!

Rob

stan paardekooper 22-09-2021

Ik ben plezierig geholpen bij Coolblue Zuidas Amsterdam. Ontvangst correct, wachttijd nauwelijks en ontvankelijke en aardige afdoening.

Stefan 22-09-2021

Duidelijk, makkelijk, snel wat betreft bestellen. Keurig afgeleverd; heldere communicatie over levering. Afgeleverd per fiets!

Michel 22-09-2021

Indien er binnen de garantietermijn iets mis gaat met je aankoop kan kan het lang duren voor het vervangen wordt (ca. 3 weken). Dit terwijl overduidelijk is dat het niet te repareren is. Ook moest ik er 2 keer voor naar de winkel, met lange wachttijden. Thuisbezorging was niet mogelijk.
Ik kreeg uiteindelijk wel een tegoedbon van € 10,- . Dat was dan wel weer aardig.

Danny 21-09-2021

Het product dat ik wilde was nog maar in 1 winkel voorradig en ik wilde het graag meenemen op vakantie.
's Avonds om 23:00 uur nog snel besteld om vervolgens de volgende ochtend in mijn favoriete vestiging in Utrecht op te halen.
Supersnel, superservice.
Bij afhalen nam de medewerker echt nog even de tijd om even met mij door alle opties van het apparaat heen te lopen.
Geweldig! dank jullie wel Coolblue kanjers!!!!

Susan Hermsen 21-09-2021

Snelle en zeer correcte levering. Goede info ook over waar het pakketje zich bevond.

Ineke 21-09-2021

Ik heb al verschillende online producten bij Coolbleu gekocht, wat ze in de advertenties en online schrijven maken ze waar.
De producten worden snel en netjes geleverd en zijn altijd keurig verpakt.

Sandra 21-09-2021

Snelle levering en goede service., ook op zondag leveren ze zonder extra kosten. Klanteservice erg vriendelijk en behulpzaam. Extra oude vriezer hebben ze de volgende dag netjes opgehaald, de oude koelkast hebben ze gelijk meegenomen. Zeer tevreden met mijn Amerikaanse koelkast.

HA S 21-09-2021

Prima site, Prima verwerking van de order, ideaal op de hoogte gehouden en goed afgeleverd!

Jidse 21-09-2021

Ik had een computer scherm gekocht maar deze beviel me niet en heb deze in de winkel een dag later zonder problemen kunnen inruilen voor een ander scherm. Alles verliep heel vlot en super vriendelijke winkel medewerkers.

Marcvb 21-09-2021

Als im iets wil bestellen dan eerst coolblue. Misschien niet altijd de prijs knaller maar wel stabiliteit en betrouwbaar.

Balt-Jan 21-09-2021

Duidelijke product omschrijving. Duidelijke communicatie. En een fijne website

Daphne 21-09-2021

Makkelijk te filteren om het juiste product te vinden. Heldere instructies. Snelle levering... top!

Lukas 21-09-2021

Coolblue.nl heeft de beste service vergeleken met vergelijkbare elektronica zaken. Mijn smartwatch was stuk. Ze regelde meteen dat ik hen kon terugsturen etc, kleine controle en ik kreeg de oorspronkelijke aankoopwaarde terug en niet zomaar een vervangend model (dat inmiddels 40 euro goedkoper was) terwijl ze in hun recht stonden om dat wel te doen. Snel, probleemloos en klantvriendelijk opgelost en dat is eigenlijk altijd mijn ervaring met coolblue.

Marjon 21-09-2021

Door het ruime assortiment hebben we precies gevonden wat we zochten. Snelle levering en beleefde installateurs. Ze hebben de oude koelvriescombinatie weer meegenomen. Kon niet beter!

Theo Fransen 21-09-2021

Een spoed bestelling gedaan welke nodig was om twee nieuwe medewerkers te laten werken de dag er na.
Ondanks toezeggingen en een extra betaling was er niets binnen die avond. Zelfs de dag er na was er niets binnen.
Ik heb de order geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Men had daar begrip voor en boekte ze terug.

Vrijdag…..opeens toch coolblue levering…..de twee toetsenborden met muis.
Terwijl deze al waren teruggeboekt en gecrediteerd.
Wederom bellen en nu moesten wij de moeite nemen om het naar een tnt servicepunt te brengen.
We hebben ca. 800,- kosten omdat mijn medewerkers niet konden werken en ik ook nog eens naar Rotterdam moest om bij media markt snel wateropvang te halen.
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook. Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak en veel succes voor de nieuwe medewerkers.

Coolblue

Arnoud 20-09-2021

Snelle levering, duidelijk informatie. Goede site ook om producten te vergelijken.

Willem Hager 20-09-2021

Cool Blue verschaft een buitengewoon goede service. Van bestelling tot aflevering en top communicatie per e-mail en SMS van het verloop van de bestelling. Kan niet beter!

Martin 20-09-2021

Produkt was op voorraad, direkt leverbaar en de volgende dag.
Ook de bezorgtijd was ideaal, blij mee

LeonHans 20-09-2021

Wanneer ik zeker wil weten dat ik een product koop waar eerlijk en goed overschreven is, wanneer het op de beloofde tijd in huis moet zijn en wanneer de garantie en klantenservice goed moet zijn, kies ik altijd voor Coolblue. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld!

Marcus Dehaan 20-09-2021

My friend recommended coolblue to me and I was very impressed that I received the order less than 24 hours after I placed the order. It came neatly packaged and in an orderly fashion.

JP 20-09-2021

Alles is overzichtelijk en duidelijk op de website. Heb een 2de kans product besteld dit keer omdat die keuze er was!

Jan 20-09-2021

Prima keus en nette prijzen. Van 1 artikel wist ik niet of dit zou passen.
Dit werd met de helpdesk op een zeer plezierige en vlotte manier opgelost.

Mary 20-09-2021

Duidelijke website. Goede product onderbouwing. Snelle service. Altijd goed.