Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4054 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jtje 21-02-2023

snelle bezorging en reacties van klantenservice, vriendelijke service, groot assortiment, goede communicatie

Astrid Arend 21-02-2023

Gebruiksvriendelijkheid is prima.Ruime keuze.De bezorging was super ruim op tijd

Barbara 20-02-2023

Prima service, vriendelijk personeel, service dat je binnen een maand mag en product mag ruilen, grote keus, snelle service, kortom ik ben fan !!

Gert 20-02-2023

Verrassende teleurstellingen deze keer. Bij het aanschaffen van een telefoon stelt de site accesssoires voor. Ik kies een adapter, maar die heeft niet de juiste aansluiting. Ik bel en krijg onduidelijk te horen dat ik dan zelf maar een ander moet kiezen. Ik had verwacht dat ze blij zouden zijn met de feedback. Bij ontvagst blijkt er al een kabel bij de telefoon tr zitten en dat stond niet op de site. Dit is niet wat ik gewend ben van Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 24-02-2023

Goedemiddag Gert,

Wat rot dat wat lijkt verkeerd geïnformeerd te hebben en dat het gesprek hierover niet netjes is verlopen. Sorry hiervoor!

Echter hebben we je bestelling gevonden en zou de oplader die je bij de telefoon hebt besteld, gewoon moeten passen. Jouw nieuwe telefoon heeft namelijk een USB C aansluiting en de oplader ook. Wij voorzien je hier dus niet van verkeerde informatie.

Coolblue

Mark 20-02-2023

Ik vind het een fijne winkel om te bestellen met een zeer ruim aanbod. De website maakt het makkelijk om verschillende producten (in mijn geval laptops) met elkaar te vergelijken, en de mogelijkheid om te kijken of het product bepaalde games aan kan was voor mij een positieve verrassing waar ik graag gebruik van heb maakte. De levering was er snel (de volgende dag al) terwijl ik hem pas laat op de avond had besteld. Ik ben niet iemand die snel online producten besteld vind het altijd fijn om eerst het product fysiek te kunnen bekijken, maar heb het bestellen op de coolblue als erg makkelijk en plezierig ervaren.

Wim 20-02-2023

Keurig op tijd bezirgd door uiterst vriendelijke bezorger. Tijdvak van bezorging werd aangegeven. Alleen jammer dat jegeen ander tijdvak kunt kiezen

Joop van Turnhout 20-02-2023

Het is plezierig zaken doen met Coolblue.
Gebruiksvriendelijke website, de glimlach maken ze zeker waar.
Zaterdag besteld en de volgende dag al op een afhaalpunt op kunnen halen, daar ga je toch van (glim)lachen.
En wat dacht je van de prijs…….,geen cent teveel!

Mirella 20-02-2023

Coolblue bezorgt snel. Nooit problemen met ze gehad. Bestellen is eenvoudig.

anoniem 20-02-2023

Niet meer de goedkoopste, maar wel een goede service (ruilen/retour/garantie)

Hulsman 20-02-2023

Coolblue is de thuiswerkwinkel van mijn werkgever. Dit product (draadloze Logitech muis) had ik nodig vanwege ergonomische redenen. Het product was snel te vinden, voorradig en makkelijk te bestellen. Aflevering de volgende dag ging ook prima, dit keer via de buren aangezien ik niet thuis was. Dit was netjes en duidelijk gecommuniceerd.

Tineke Zijst van-Beens 20-02-2023

Ben zeer blij met coolblue ,snelle bezorging ,altijd vriendelijke medewerkers en zij bewaren de rekening voor mij .ik beveel het iedereen aan

Diana 20-02-2023

Gemakkelijk, overzichtelijk, duidelijke communicatie en snel geleverd!
Gewoon top geregeld.

Martin 20-02-2023

Eufy homebase en camera gekocht in 2019 (Euro 209,00) . Een paar dagen geleden een deurbel van Eufy met camera etc. ( Euro 99,00) . Prima tot zover.
Gisteren een losse deurbel (chime) gekocht (Euro 39,99) . Alles past op de homebase, maar de deurbel niet. Erg onduidelijk dat deze niet op de oudere (!!!) homebase past. Resultaat is nu (na bellen met klantenservice) dat eigenlijk de homebase vervangen moet worden, alleen is deze niet los te verkrijgen. Dus nogmaals een set aanschaffen om de extra deurbel (echt nodig hier) aan te kunnen sluiten. Oude kan bij het grof vuil. Extra kosten: 205.00 , set met een deurbel; goedkoopste optie volgens mij. Een deurbel voor de oudere homebase is er niet meer. Wordt na deze enorm lange tijd niet meer ondersteund (Na 3 jaar en twee maanden).
Klantenservice zei me dat de homebase wel al uit 2019 kwam, dus oud. Ben benieuwd of bij een volgende versie, in 2025 of zo, weer alles de vuilnis in kan als ik er een accessoire bij wil. Blijft m.i. een gokje. Waardeloos gevoel.
Officiele reactie van Coolblue 24-02-2023

Goedemiddag,

Wat rot dat je hier een waardeloos gevoel aan overhoudt. Daar kunnen wij ons wel wat bij voorstellen. Sorry hiervoor!

Als gevolg van de huidige situatie rondom corona in de wereld, kunnen sommige onderdelen momenteel slecht of niet meer leverbaar zijn. 2019 is nog zo oud niet maar jammer genoeg is het wel de realiteit dat ook bij producten van 4 jaar oud onderdelen niet meer te bestellen zijn.

We hopen dat je toch je weg kunt vinden.

Coolblue

Tess1892 20-02-2023

Altijd snel en keurige levering. Wordt op de fiets gebracht en keurig afgeleverd. Service bij Cool Blue is ook altijd goed.

Joost 20-02-2023

Betrouwbaar, snelle levering en veel keus.
Je wordt ook goed op de hoogte gehouden via mails over bestelling en levering. Heel fijn.

Odo 20-02-2023

App prima op orde. Tip. De voordeligere producten, waarop is gezocht beter/meer uitlichten. Levering keurig. Alles naar tevredenheid.

Marlies van de Vorst 20-02-2023

ruime keuze, voorradig en snel geleverd op milieuvriendelijke wijze.........op de fiets!

Marja 20-02-2023

Supergoed,goede winkel, ook online,goede service,bestelling snel in huis,je kan ook zelf kiezen wanneer de bezorging is

Mats1987 19-02-2023

Blij met het product. Altijd goede service. Duidelijke beschrijvingen en veel reviews. Als ik een nieuw electronisch product wil kopen is Coolblue mijn eerste en bijna altijd gelijk mijn laatste stop. Ik zie heel weinig tot geen ruimte voor verbetering.

Sophie 19-02-2023

Heel blij, altijd een top service en proactief klantvriendelijk gericht. Ik had mezelf laten adviseren in de coolblue in leiden voor een goede laptop voor m'n studie waar ik photoshop mee kon doen maar die niet al te duur was want ik ben een student zonder poen. Heel fijn geholpen met alle tijd en besloten de aankoop te doen! Daarna nog mails ontvangen van coolblue met gratis cadeau's (altijd mooi).

Jeroen Heindijk 19-02-2023

Als ik iets nieuws aanschaf lees ik reviews maar voor mijn laptop kwam ik er niet helemaal uit. Daarom naar de winkel en dat was super relaxed en na een klein uurtje stond ik blij buiten met een juiste keuze.

Antonia 19-02-2023

Eenvoudig bestellen, snelle bezorging, en hele fijne klantenservice. Ik had een verkeerde Apple pencil besteld en kon deze zonder problemen in de winkel omruilen. Het teveel betaalde geld kreeg ik automatisch terug.

Jolanda 19-02-2023

Goede omschrijving op de site. Duidelijk plus en minpunten omschreven. Coolblue heeft voor mij de slechte produkten er al uit gehaald, deze worden niet verkocht!

Erick 19-02-2023

Website is makkelijk te gebruiken, bestellen eenvoudig, en ook de levering daarna was precies volgens planning.

PG 19-02-2023

Online ga ik meestal voor de prijs. En dat was bij dit artikel Coolblue. Wel goede snelle levering! Dus top!