Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Johnny 21-04-2021

Coolblue shop, bestelling gedaan via de site.
Alles keurig geleverd volgens afspraak, ook goed geholpen door klantenservice.

Remko 20-04-2021

Ik was op zoek naar een laptop, om mijn uitkering die ik noodgedwongen moest hanteren, door de pandemie, die ik zou gaan gebruiken om thuis te werken voor de GGD.
Mijn kennis op gebied van laptops was en is nog steeds niet te best.

Gebeld met ****** van CoolBlue, en die gaf mij als advies, mijn aangeschafte laptop via jullie aan.

Inmiddels volledig ingewerkt, en werkend vanuit huis, om onze samenleving weer open te gooien, door vaccinaties in te plannen. En dat terwijl mijn vrouw noodgedwongen haar beroep als masseur aan huis aan de kant heeft geschoven, en werkzaam is in de Teststraat van de GGD

Remi 20-04-2021

De webshop is erg makkelijk in gebruik: producten zijn makkelijk te vinden en te vergelijken. Reviews op de site helpen in de juiste keuze. Eenmaal een keuze gemaakt: levering is snel en fijn, met aandacht voor de klant. Al met al een plezierige ervaring om te kopen!

Brian Lamers 20-04-2021

Ik kies eigenlijk altijd voor Coolblue. De service bij Coolbue is onovertroffen, en het productaanbod vind ik heel prettig. Op andere vergelijkbare sites word je bijna letterlijk doodgegooid met producten, op een oneindige hoeveelheid pagina's. Bij Coolblue is het maken van een keuze makkelijker, en Coolblue weet je dat de selectie aan producten die ze aanbieden, producten zijn waar ze echt achterstaan.

Daarnaast verzend Coolblue snel, en maak ik nooit problemen met verzending mee. Ik heb er behoorlijk wat bestellingen geplaatst, en er ging een keer iets mis. Oplossing: een leuk cadeautje in mijn account.

Coolblue, jullie zijn toppers. Ik ben al jaren fan. En aan alle andere mensen hier, Coolblue is oprecht de prettigste webshop/fysieke winkel waar je ooit zaken mee zal doen.

Lodewijk 20-04-2021

Een laptop bij coolblue besteld, met als reden de snelle levering. Standaard stond het adres van onze zaak in het account. Vergeten aan te passen, maar binnen een kwartier doorgegeven aan zowel klantenservice en via de app. Wordt geregeld meneer, met een glimlach natuurlijk. Ik zal het verhaal kort houden, maar een adreswijziging 3x verkeerd doen en vervolgens een terugbetaling wegens annulering ook 2x fout laten gaan, is echt knap! En alles met een glimlach natuurlijk:-)
Ik bestel in vervolg wel ergens anders.

Mike 20-04-2021

Top, artikelen besteld voor een scherpe prijs en alles vlot en keurig op tijd geleverd! Coolblue doet wat ze beloven. Blij :-)

S.C. van Otterloo 20-04-2021

Dit bedrijf voert een breed assortiment. De prijzen zijn schappelijk. Coolblue heeft een betrouwbaar imago en levert snel.

Marja 20-04-2021

Prettige shop, snelle levering, erg goede service 100 procent tevreden. Heb ooit 1x iets terug gebracht en werd ook geen probleem van gemaakt ,helemaal top

Rob 20-04-2021

Snelle service and duidelijke website, zelfs de informatie is perfect in mijn beleving.

Ingrid 20-04-2021

Nieuwe mobiele telefoon gekocht, tweede kans. Was nog als nieuw, met folie nog op de randen. 's Avonds 2300u besteld, de volgende ochtend 1100u fietskoerier op de stoep! Razend snelle bestelling dus.

Ineke 20-04-2021

Prima apparaat en keurig op tijd afgeleverd op de fiets. Kwartiertje van tevoren berichtje.

Miriam 20-04-2021

Overzichtelijke site, alles in categorie verdeeld.
De levering volgens afspraak en in stevig passende verpakking.

Paulien 20-04-2021

Coolblue staat garant voor snelle bezorgen en een heel relaxed retourbeleid.
Afgelopen week 2 producten besteld, beide producten waren tweedekans producten. Bij andere (web)shops durf ik dat niet snel aan, maar bij coolblue wel.
1 van de bestelde producten viel helaas tegen en de volgende dag kon ik deze makkelijk in de winkel retouren waar ik nog advies en tips ontving over wat voor product en beter bij mijn wensen zou passen.
Superservice weer van altijd even vriendelijke medewerkers.

jan 20-04-2021

Heldere omschrijving van de verschillende producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Supersnelle levering.

Hans 20-04-2021

Snelle levering goede service al vaker besteld bij cool bleu nooit problemen schoonmoeder had koelkast en wasmachine besteld aardige jongens hebben de wasmachine en koelkast netjes afgeleverd

John 20-04-2021

Snelle en keurige afwikkeling. Vriendelijk en correcte bezorging op afgesproken datum en tijd! Aanrader....

Michel 20-04-2021

Heldere website, prima uitleg over de leveringsstappen en vooral ze doen altijd wat ze beloven!

In mijn geval per ongeluk naar het verkeerde adres laten leveren, mijn fout, ter plekke telegonisch opgelost en dezelfde dag met de fiets als nog op het juiste adres geleverd, prettig als er wat flexibiliteit is

Michel 20-04-2021

Ik zou gegarandeerd de dag erna mijn bestelling in huis hebben.Dat werd uitgesteld naar 2 dagen erna.Dat ging ook niet lukken.Nu heb ik nog steeds niets ontvangen en mijn track en tracé geeft niet aan waar mijn pakket is.

Co 20-04-2021

Ruim assortiment, goede kwaliteit, snelle levering.
Redelijke prijsverhouding.

J. Zijlstra 20-04-2021

Het zoeken naar het juiste apparaat ging heel snel. Er was een duidelijke omschrijving bij en ook waren en genoeg reviews die ik kon lezen. Zelf heb ik niet voor de garantie gekozen maar dat is ook fijn om te hebben natuurlijk. Ook heeft coolblue een snelle levering en dat is altijd top. Toi Toi Toi

Paul 20-04-2021

Ik heb wel meerdere bestellingen gedaan via CB, ik ben zeer tevreden over de communicatie naar de consument. Per mail en sms. Ook de bereikbaarheid per telefoon is ook goed.

Douwe 20-04-2021

Voldoende keuzemogelijkheden voorzien van technische specificaties om een keuze te kunnen maken. Daarna snelle en correcte levering.

Ron Huster 20-04-2021

In deze rare corona tijd bleken twee plaatselijke bedrijven niet instaat mij stofzuigerzakken te leveren. In twee tellen besteld bij Cool Blue. De andere dag binnen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Cas 20-04-2021

Duidelijke site met veel ondersteuning. Snelle levering door altijd aardige mensen!

marco 20-04-2021

Altijd snel en goed geholpen. Goede voorwaarden en makkelijk met terugsturen en goede service.