Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kelly de Waard 23-11-2021

Goeie hulp van de klantenservice nadat wij een foutje in het aflever adres hadden gemaakt.
Bestelling is goed aangekomen op de afgesproken datum en tijd

David 23-11-2021

Iets besteld voor morgen bezorging (voor 1400 uur besteld) 2 dagen achter elkaar verzending niet aangekomen. Dag 3 het verkeerde product ontvangen (een pc twv 2.5k ipv mijn bestelling). Vervolgens is de enige oplossing geld retour en opnieuw bestellen. Kortom ik heb het maar bij ..... besteld.

Wim Rozing 23-11-2021

Top kwaliteit, top bezorging, top verpakking, top product.
En dat op zondag. Briljant

Maxime 23-11-2021

Erg fijn dat je spullen kunt vergelijken, handige optie!
Ik kon mijn pakket op zondag al in ontvangst nemen, nog veel prettiger. Niks op aan te merken, go-to-shop.

Ad 23-11-2021

Waardeloos bedrijf geworden, fout na fout worden er gemaakt, klantenservice niet te bereiken als je geen onbeperkt bellen hebt, minstens 45min wachten. Retour afhandeling is een nachtmerrie, zeer slechte, dat is zachtjes uitgedrukt, communicatie. Was klant, maar nooit meer. Ondanks toegeven van fouten aan hun zijde, word je van kastje naar muur gestuurd, en krijg je een snoepje als beloning, als een klein kind.
Ik beveel coolblue absoluut niet meer aan

MichaelP 23-11-2021

Bijna altijd één van de goedkoopste, altijd snelle levering en nooit problemen gehad met Coolblue. Hun service is ook bijzonder goed.

Mounir 23-11-2021

Snelle bezorging en lage prijzen, waarom zou je hier niet bestellen? Coolblue heeft er een klant bij :)

Lucasenfloris 23-11-2021

Cool blue vind ik een fijne webwinkel ik koop er graag. De website ziet er uitnodigend uit. Duidelijke lay-out en product keuze opties. Producten zijn duidelijk omschreven. Snelle levering. Fijn dat je producten ook op kunt halen in de winkel voor extra snelle levering

Sheila 23-11-2021

Coolblue is by far de meest betrouwbare online winkel.
Prima producten tegen eerlijke prijzen. Niet altijd de allergoedkoopste, maar als er ook maar iets mis is, dan lossen zij het op. Klantenservice is goed bereikbaar en enorm klantvriendelijk; chapeau!

Jan 23-11-2021

Ik koop wel vaker iets bij Cool Blue en ben gewoon super tevreden over levering maar ook over het eenvoudig kunnen retourneren.
De fiets bezorging is ook helemaal goed, je weet exact wanneer ze voor je deur staan. Dit is een pré t.a.z.v. andere bezorging.
Dus super blij met de Cool Blue Club.

Arnold 23-11-2021

Wat een belachelijke grote doos om een klein pakketje op te sturen.
Er zijn al karton dozen tekorten.

Mathijs 23-11-2021

Coolblue is een van mijn favoriete winkels om te shoppen. Prijzen zijn competitief, bezorging is heel goed gecommuniceerd en de klantenservice is ook heel goed.

Esther 23-11-2021

Overzichtelijke website, veel keuze, prettige manier van filteren en goede prijs.

Tim Kruijer 23-11-2021

Online een bestelling geplaatst voor een nieuw mobiel toestel en aangegeven deze te willen ophalen in de winkel. Eenmaal bij de winkel in Groningen aangekomen voelde het alsof ze al op mij stonden te wachten. Een keurige medewerker neemt je bij de ingang in ontvangst en verwijst je door naar de plek waar je je bestelde artikelen kan afhalen. Daar aangekomen wederom prettig geholpen en binnen no time in het bezit van een nieuw toestel. Erg positief met de afhandeling.

Ronald 22-11-2021

Coolblue levert altijd razendsnel. De producten zijn heel netjes verpakt. Als er contact met de winkel nodig is verloopt dit heel soepel. Kortom: aanrader!

Dick 22-11-2021

Savonds om 5 voor 11 een tv besteld en volgende dag om half 12 was hij binnen.

Netjes bezorgd met een glimlach als beloofd.

Selma 22-11-2021

Duidelijke website, supersnelle levering. Artikel goed verpakt, kon iets beter omdat er ruimte was tussen de twee dozen, dus kan het artikel niet ten goede komen. Verder alles prima.

Jasper vm 22-11-2021

Super snelle levering. Zeer vriendelijke bezorgers. Prettige onderneming om bij te winkelen.

WIMPIE. 22-11-2021

Wat moet je nu nog zeggen over COOLBLUE. Alles wat er al is gezegd is gewoon waar, snel en goede stevige verpakking. Het pakket is bij mij bezorgd door POST NL en die deed het zelfs voor een GLIMLACH.

FvdH 22-11-2021

Coolblue heeft een prettige, duidelijke website, waar je makkelijk producten kunt vergelijken. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden na het bestellen, de bezorging is oké en qua garantie is er in mijn ervaring geen gezeur. Grote producten worden door een eigen bezorgservice gebracht zonder extra kosten. Gewoon goed dus en daarom bestel ik vaak en graag bij coolblue.

Menno 22-11-2021

Erg jammer tweedehands racestuur gekocht in de helemaal nieuw staat, mist de hele power adapter! moet ik zelf er voor zorgen dat ik zoon poweradapter aanschaf en hun hem dan wel betalen maar leggen het probleem lekker bij mij!

Geert 22-11-2021

Zelf een positivo. En mede daardoor langzaam een Coolblue addict geworden. Al veel items gekocht en recent zelfs een contract afgesloten voor de levering van gas en electra. Gelukkig precies voor die malle prijsstijging. Het assortiment is uniek, de filmpjes instructief en vooral de levering super snel (vind ik minder belangrijk) maar ook wel met die positieve glimlach. Tot en met de levering (beide mannen met glimlach) waar ik netjes de nacht voorafgaand een levervak krijg van ongeveer anderhalf uur zodat ik niet de hele dag thuis hoef te zitten wachten. Kortom: super.

Marry 22-11-2021

Had kabeltje besteld, bleef ergens hangen in de bestelling. Yyy van de de klantenservice heeft dit snel en uitstekend opgelost, dus ik had toch snel de kabel tegen een mooie prijs

Cristina 22-11-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat het betrouwbaar is. De bestellingen zijn snel, op tijd en in orde geleverd.

Joanna 22-11-2021

Goede producten, veel keus. Daarnaast goede service en een goed advies, als je dat nodig hebt. Je bent niet zomaar een nummer.