Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miriam 29-11-2022

Supersnelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden. Er wordt zelfs op zondag bezorgd. Top!!

Cindy van der Vlies 29-11-2022

het pakketje is wel snel geleverd door post .nl prima service mooi op tijd maar omdat ik niet thuis was hebben ze het bij de buren achter gelaten .

Ger 29-11-2022

Goede Black Friday aanbieding...net op moment dat de stofzuiger kapot ging...laat besteld, dag erna geleverd!

A.Ouchchahd 29-11-2022

Goede website en snelle levering. Ik kreeg ook een mail met tips hoe ik de e-reader kan activeren. Top!!!

Arnhem 29-11-2022

We zaten al een week zonder droger. Nadat de monteur hem niet kon maken op vrijdagmiddag hebben we zaterdag het plan een andere droger te kopen. Niemand kon hem zo snel leveren en zelfs de oude mee nemen. Zaterdag middag besteld en zondag geleverd. Echt een top service 😃

Fred. V. 29-11-2022

Snelle levering en goede communicatie. Levering ietwat vertraagd ivm blackfriday, maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. Tot de volgende.

Catlin 29-11-2022

De aankoop ging gemakkelijk, evenals het leveren van de wasmachine. De bezorgers hebben het product aan huis geleverd en aangesloten. De klus was snel geklaard en ging erg vlot. Zeer tevreden.

Aniek 29-11-2022

Super deal en snelle afhandeling!
Alleen de levering was een dag later dan vooraf gemeld.
Pus, de dure laptop werd in de pakketbox achter gelaten, in plaats van een telefoontje dat hij er was om persoonlijk te overhandigen.

Gabe 29-11-2022

De beste winkel qua service. Alleen maar goede ervaringen en artikelen worden ook altijd op tijd bezorgd.

Gret 29-11-2022

Coolblue is qua service, productkennis en interface ongeëvenaard goed. Ook de aftersalesservice is uitstekend mocht je die nodig hebben. Om die rede kies ik er bewust voor alles bij Coolblue aan te schaffen zelf als die elders iets goedkoper is.

Roger 29-11-2022

Bestelproces duidelijk en communicatie ook. Helaas wel pas 2 dagen later bezorgd dan beloofd op de website.
Bezorger was heel vriendelijk en was precies op tijd (nadat het 2 x was uitgesteld)
Als je dus iets besteld voor 23:00 dan beloven ze dit de volgende dag te leveren, maar dat is dus blijkbaar geen garantie! Let dus op als je denkt een cadeau op tijd binnen te hebben ;)

Flamingo 29-11-2022

Combi magnetron besteld bij Coolbleu.
Product op voorraad en snelle levering.
Pluspunt is dat zij gelijk de handleiding digitaal mee sturen erg handig

Marvel 29-11-2022

Snelle en goede service, prima uitleg over de werking van onze aankoop. Uitleg over de garantie en 30 dagen terugbreng voorwaarden.
Prettig geholpen door de medewerker en snelle afhandeling, geen wachttijd gehad.
Prima service dus

maarten pronk 29-11-2022

Pas geleden besteld, snel geleverd gekregen en werd constant op de hoogte gehouden. Het product was netjes verpakt en de website vind ik ook erg goed werken.

Jaap-Jan Pepping 29-11-2022

Erg vriendelijk en goed geïnformeerd personeel, efficiënt ticket systeem voor in de winkel (en koffie en croissant!)

Maar vooral heel erg behulpzaam met retouren en reparaties.

Mijn go to shop voor eigenlijk alles.

Marc 29-11-2022

Winkelmedewerkers van Coolblue Utrecht zeggen dat ze service willen bieden bij een derde zelfde product dat kapot gaat en dat ik het op moet sturen. Als ik dat doe, krijg ik een onbeschofte e-mail waarin zonder relevante uitleg letterlijk staat dat ze er bij Coolblue niets mee willen doen en dat ze dus niets voor me kunnen betekenen.
Officiele reactie van Coolblue 29-11-2022

Beste Marc,

Wat vervelend dat je product niet meer te repareren is, je hebt hier ook geen duidelijke uitleg over ontvangen.

We zien dat je waterkoker inmiddels 4 jaar oud is, hierdoor kunnen we deze niet meer bij de reparateur aanmelden omdat de fabrieksgarantie inmiddels is verlopen.

Sorry dat dit verkeerd aan je is gecommuniceerd!

Coolblue.

Mmmarc 29-11-2022

Coolblue communiceert niet alleen slecht, maar kijkt ook niet naar de informatie ze heeft. Dit was al de derde van precies dezelfde, dure waterkokers die kapot ging. Alleen de eerste was bijna 4 jaar geleden gekocht. In de winkel in Utrecht wisten de medewerkers dat wel.

Vikram Sekhon 29-11-2022

Ik vindt dat coolblue een simple website heeft en mooie winkel met veel producten. de werknemer zijn vriendelijk en heel prettig om mee te praten ik was snel geholpen en de prijzen zijn geweldig.

Erwin 29-11-2022

Alles goed geregeld.
Netjes verpakt
Bezorging snel en duidelijk wanneer
Als er iets is altijd klantvriendelijk

Mark 29-11-2022

CoolBlue schittert zoals altijd in duidelijke informatie, goede productinformatie en de geplaatste reviews van klanten. De reviews vind ik altijd van grote meerwaarde. CoolBlue heeft soms super goede acties, waardoor je nergens anders goedkoper uit bent.

Helaas kwam het product niet de volgende dag binnen. Hiervan kreeg ik netjes een mail van CoolBlue met daarin excuses en dat ze het zo snel mogelijk zouden bezorgen. Ik bestelde het op vrijdagavond laat op Black Friday, dus helemaal onverwachts was het niet (ik hield er al rekening mee).
Pakketje kwam de volgende dag gelijk binnen. Net zoals altijd, keurig verpakt.

Jouke 29-11-2022

Ik ben al meer dan 13 jaar klant bij Coolblue. Zowel zakelijk als privé is dit mijn go to winkel voor vrijwel alles met een stekker of een accu. Prima prijzen, snelle bezorging, geen gedoe bij garantie of retour, tenministe, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Daarnaast een fijne website, waarbij alles makkelijk te vinden is en bij twijfel snel een vergelijkingsoverzicht gemaakt kan worden.

Wat mij betreft dus een fijne winkel en zeker een aanrader.

Kira 29-11-2022

Goed geholpen in de winkel, even over na gedacht en vervolgens besteld online. Heel blij met mijn nieuwe fitbit

Martijn Groenveld 29-11-2022

Altijd bij coolblue! Makkelijk bestellen en afrekenen. Goede en snelle levering en altijd op tijd in mijn geval.

Omr 29-11-2022

Goedkoper dan de rest met hele leuke aanbiedingen en hele snelle berzorgservice.

Emre 29-11-2022

Bij Coolblue zijn ze altijd heel snel en ze hebben altijd spullen met kwaliteit

Roy 29-11-2022

Ik kreeg het product zonder problemen geleverd en ook nog een ander product dat na 1 belletje met de klantenservice gewoon bij een van de winkels kon worden afgegeven. Voor mijn eerlijkheid ben ik ook nog eens beloond zonder dat ik dit nodig vond.