Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Nick 06-07-2021

Coolblue heeft vaak de productinfo goed op orde en als het even niet loopt zoals het moet word je ook bijna altijd goed te woord gestaan en geholpen. Ditmaal geleverd door Postnl, helaas met vertraging, maar goed niet voor conto CB. Kortom het CB concept geeft vertrouwen en dat icm nette prijzen.

Mirthe 06-07-2021

Prijs kwaliteit verhouding van deze shop was erg goed! Ik ben super vriendelijk geholpen en heb prima advies gehad. Ik ben erg blij met mijn aankoop en de service

Cemal 06-07-2021

Supersnelle service en goede informatievoorziening tijdens zowel bestelproces als de uitvoering vd bestelling!

Top Coolbleu zo doorgaan

Marc kuijpers 06-07-2021

Tanita rd 545 besteld op zaterdag 3 juli op coolbleu . Be. Zou de volgende dag geleverd worden en was als cadeau bedoeld. Zondag gebekt met iemand van de service balie en hij zag direct waar het mis was gegaan. Namelijk de Belgische vervoerder!!! Alsnog de volgende dag beloofd te bezorgen en een compensatie was onderweg. Gisterenavond wederom gebeld waar hij bleef. Blijkt dat je dus op deze site alleen kunt bestellen als Belg en dus niet als Nederlander.ik had het kunnen lezen was het antwoord en mijn geld zou binnen één maand terug worden gestort. Ik toch nog even op de bewuste site gekeken. Ik kon het nergens terug vinden! Weer bellen en werd deze keer door een goed opgeleide Belg te woord gestaan die mij vooral op mijn eigen verantwoordelijkheid aansprak en verder niet voor me kon betekenen. . Nate ervaring dus met de coolblue clan die zich vreemd gedragen op deze manier. Ze gooien een groot visnet uit als je dus in je zoekopdracht deze weegschaal intikt. Zij komen als eerste op poppen en vervolgens moet je dus blijkbaar de hele site afspeuren om te zien dat je wel geleverd wordt in Nederland of niet. Gewoon wel eerst even betalen en daarna wellicht een maand op je geld wachten. Geen excuus of wat dan ook, maar volgende keer beter opletten was het advies. Kortom, je gooit je net uit en als je deze ophaalt dan zit er altijd wel wat in. ........ dozen schuivers dus.
Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste Marc,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Het klopt inderdaad dat we per land een eigen website en vervoerders hebben. Je kunt niet iets op onze Belgische website bestellen om vervolgens in Nederland te laten afleveren. Tijdens het online bestellen kom je hier ook achter, want in België gebruikt men geen letters bij de postcode.

Natuurlijk, bij een annulering krijg je gewoon netjes je geld terug en natuurlijk laten we je niet langer wachten dan nodig. Het is al vervelend genoeg.

Coolblue

Aniek 06-07-2021

Ik ben tevreden over de webshop. De prijzen zijn eerlijk. Voor de bezorging kan je zelf een dag en tijdvak kiezen wanneer de bestelling wordt bezorgd. Op de dag van bezorging word je op de hoogte gehouden hoe laat je bestelling wordt bezorgd. Dit komt ongeveer overeen. Mijn bestelling was een uur te laat geleverd, maar de bezorging verliep netjes!

mathias vonken 06-07-2021

Goed shop om inkopen te doen klant vriendelijk en professioneel levering op tijd en overzichtelijk te volgen via trac en trace vriendelijke bezorgers kortom prima in orde

Sander 06-07-2021

Spelletjes voor de Nintendo switch met een mooie korting kunnen bestellen. Exact geleverd wat er was besteld binnen een snelle tijd. Kortom top!

Fam. Pijkeren 06-07-2021

Online hebben wij een aankoop gedaan. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Bij het artikel staat een grote lijst met specificaties weergegeven, zodat je alles snel kunt uitzoeken.
Over de levering zelf, echt top! Er wordt zelfs kosteloos op een zondag bezorgd!
Je krijgt een tijdsindicatie van een uur en zelfs een kwartier voor bezorging krijg je nog een bericht dat ze er aan komen.
Wat erg leuk is, ze komen op de fiets! 🚲💨

Kors Bezemer 06-07-2021

De webshop is duidelijk, levering zo als afgesproken.
De bezorger zeer vriendelijk. Zijn zeer tevreden en komen zeker terug.

Noah Smit 06-07-2021

Ik ben elke keer weer erg blij met het overzicht dat Coolblue biedt tav spefificaties!
Heel mooi en overzichtelijk assortiment.

Nog nooit iets niet gevonden op coolblue.

Jacob den Toom 06-07-2021

Zoals altijd top. Alles voor de glimlach wordt keer op keer waargemaakt.
Van zoeken, vergelijken, tot bestellen en leveren. Alles klopt!

Km 06-07-2021

Ik kies altijd voor Coolblue omdat ik het fijn vind dat het snel geleverd wordt en dat je precies weet wanneer het geleverd wordt en altijd vriendelijke bezorgers.
Ik ervaar nooit moeilijkheden!

maris 06-07-2021

lange wachttijd op de samsung a52 5G maar was bij alle winkels zo, zodra er mail komt dat hij weer op voorraad is direct besteld en de volgende huis, op afgesproken tijdstip in huis. Beter kan niet, je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd, krijgt een berichtje 15 minuten voor dat de koerier er is. Super

Jeroen 06-07-2021

Coolblue informeert goed, is persoonlijk en duurzaam. Dit zijn dingen die mij erg aanspreken.

Heel tevreden 06-07-2021

Het was makkelijk kiezen, de website is heel overzichtelijk. En de volgende dag al in huis. Helemaal tevreden.

Taus 05-07-2021

Gebruikersvriendelijkheid is in orde. Reservering was op tijd bij de winkel.

Ben.Gr 05-07-2021

Ik heb totaal geen ervaring met drone’s maar met wat hulp op youtube is het mij binnen 10 minuten gelukt om hem in mijn huiskamer te laten vliegen. Wat ik wel mis en dat komt bij veel webshops voor is een goede pdf file met beschrijving zodat je niet zelf hoeft te zoeken. Maar Coolblue, ik ben er jaren klant bij , geeft een perfecte service en er wordt niet moeilijk gedaan en dat siert en goede ondernemer. En wat waarschuwingen zoals bij een droge is dat je hem moet registeren en dat daar kosten aan zit verbonden. Maar deze kosten valle n heel erg meer en is zeker de moeite waard.

Marcel 05-07-2021

Coolblue geeft veel informatie over zijn producten en helpt bij de keuze. De producten worden snel en door zeer vriendelijke bezorgers afgeleverd. Het oude apparaat werd gratis mee teruggenomen. Al vaker heb ik bij Coolblue besteld en de service is altijd perfect. Voor mij is Coolblue de online winkel voor alle apparaten met een stekker.

Laura W 05-07-2021

Vorige week via Coolblue mijn nieuwe laptop gekocht, vanwege mijn eerdere goede ervaringen met Coolblue. De website is prettig in gebruik, de levertijden kloppen, en tot nu toe is altijd alles goed geleverd. Nu vanwege de wat duurdere aanschaf was het fijn om de laptop in een fysieke winkel op te halen, waar nog een keer gevraagd werd of ik nog iets anders nodig had voor waar ik de laptop voor wilde gebruiken. Absoluut niet opdringerig, juist oprecht geïnteresseerd en vriendelijk. Zelfs al zou Coolblue een artikel duurder aanbieden dan op een andere webshop zou ik voor Coolblue kiezen.

RT 05-07-2021

Ja wel blij met mn bestelling maar waarom zo’n super grote doos terwijl voor n mini-kabeltje ook makkelijk in de brievenbus past?!

Hans 05-07-2021

Top! Zowel de site alsook de keuze en prijsstelling. Ook vakkundig advies om het maken van de juiste keuze makkelijker te maken. Levering snel en zeer netjes verpakt.

Koen D 05-07-2021

MacBook Air gekocht. Coolblue gaf de beste aanbieding, maar ook de aflevering ging perfect.
Geen lange slots dat je thuis moet blijven maar het pakketje zou bezorgd worden tussen 8:45 en 9:45.
Om 8:45 kreeg ik een sms'je dat het pakketje binnen een kwartier zou worden bezorgd. en om 9 uur ging de deurbel. PERFECT !

Super happy met mijn MacBook.

Mark 05-07-2021

Coolblue heeft een fijne overzichtelijke site, waarbij ik ook vooral de 'coolblue's keuze' erg fijn vind. Daarnaast is de levering altijd snel en als aller belangrijkste reden waarom ik bij Coolblue bestel: de goede service bij problemen met een product.

Rio 05-07-2021

Ik heb een goed advies gekregen, daarna meteen het artikel besteld, een iPad, volgende dag in huis👍👍👍👍👍!
En ook nog €5 korting gekregen.

Herman 05-07-2021

De productomschrijving, specs en handleiding zijn weer perfect. Goederen werden de volgende dag geleverd en alles in prima staat.