Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Michel 18-05-2021

Snelle levering. Ook op zondag!
Keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling
Netjes afgeleverd.
Oude machine en verpakkingsmaterialen mee teruggenomen.
Vriendelijke bezorghelden.

gert kreeftmeijer 18-05-2021

website goed op orde ,betaling via ideal prima in orde, en niet te vergeten vandaag besteld is morgen in huis
daarom koop ik bij coolblue.nl
bestellen is zeer makkelijk zelfs voor iemand die niet zo thuis is op de computer

Wendy 18-05-2021

Vrijdagavond laat mijn DJI osmo mobile 4 besteld en zondagochtend al geleverd. Een nette jongeman kwam op de bakfiets. Hij vroeg tevens of we nog oude apparaten of batterijen hadden. Oude batterijen hadden we zeker en die hebben we hem meegegeven. Het product is een tweedekansproduct in nieuwstaat. Heel blij mee en fijn dat je op deze manier een voordeliger product hebt.

Bart 18-05-2021

Super snel en scherpe prijzen bezorging goed en product bevalt prima.......

Frank Hermans 18-05-2021

Levering op zondag! Vriendelijke service met een lach en eerlijk over oplossingen.

Mark 18-05-2021

Prima service, op tijd bezorgd en een goede prijs. Goede zoekmogelijkheid binnen de app ook.

MelanieF 18-05-2021

I trust Coolblue. Good products, good price, great customer service. My number 1 choice.

Henk de Wildt 18-05-2021

Snel, correct, vriendelijk, goede aflevering. Kortom geweldige leverancier!

A. van Lierop 18-05-2021

Je kunt op Coolblue vertrouwen. Afspraak is afspraak, nette bezorging. Kortom Chapeau Coolblue

Fhommes 18-05-2021

Snelle levering
Duidelijk te volgen.
Afspraak is afspraak, en dat is een hele fijne service

Joffrey Ofman 18-05-2021

Super goede service en een nette prijs, ook veel extra service omtrent je product zoals duidelijke uitleg in video etc.

Marian 18-05-2021

Netjes geholpen via de telefoon door een medewerkster die heeft geholpen een wasmachine uitzoeken naar mijn wensen.
En de bezorgers ook hele nette jongens vriendelijk en aardig en ook goede uitleg

Robin 17-05-2021

Top bedrijf. Van a tot z alles goed geregeld. Duidelijke info van tevoren. Ben goed op de hoogte gehouden van de levering. Koelkast besteld en laten plaatsen en ook dat is allemaal top geregeld. Voor mij voortaan altijd naar Cool blue

Juuk 17-05-2021

Producten zijn goed te vinden en te vergelijken. Specificaties zijn inzichtelijk en alternatieven zijn ook snel te vinden. Samen met een vaak scherpe prijs en service een aanrader om bij te winkelen.
Bij ontvangst is het door de vrolijke doos een feestje om uit te pakken!

Tevens waardeer ik de pagina’s met advies over producten erg waardevol! Dit voorkomt veelal een miskoop.

Falk 17-05-2021

Snel en keurig geleverd op de afgesproken tijd. Overzichtelijke en betrouwbare website.

Eva Hergt 17-05-2021

Fijn winkelen, zijn goed met keurig op te brengen. Netjes verpakt, en niet te vergeten goede prijs.

Anna 17-05-2021

snel geleverd. goed geinformeerd over zending. veel keuzes en duidelijke website

Jordi 17-05-2021

Zeer fijne winkel. Goede communicatie, stipte bezorging op de fiets in het kader van het milieu.

Manon 17-05-2021

Het was fijn om verschillende apparaten op de website te kunnen vergelijken, overzichtelijk en duidelijk! Fijn dat je ook door meerdere mails op de hoogte gehouden wordt over wanneer de levering bezorgt wordt. De communicatie was geweldig! Tevens zijn de producten ook nog eens anderhalf uur eerder dan afgesproken bezorgd. Super voor ons!
De mannen aan de deur waren ook heel vriendelijk.

Mo 17-05-2021

Pakket nog steeds niet ontvangen terwijl deze allang bezorgd zou zijn. Verschillende mails gehad en nu weet ik niet waar mijn pakketje is en of die nog bezorgt gaat worden. Kan ook niemand bereiken voor vragen
Officiele reactie van Coolblue 20-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat je nog wachtende bent op jouw bestelling. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Mocht je de bestelling nog niet hebben ontvangen, onze klantenservice zit voor je klaar van 's morgens 08.00 uur tot 's avonds 23.59 uur.

Coolblue

Roland de Roy 17-05-2021

Goedkoopste van Nederland. Vandaag besteld en ook echt morgen in huis. Super!

Kitty 17-05-2021

Altijd hele nette vrolijke bezorgers ondanks dat ze deze keer een heel eind om moesten rijden

M. Hijman 17-05-2021

Product online aangekocht wat in no-time geregeld was. Gekozen om het product af te halen in de winkel in Leiden.
Uitstekende service en de beperkende coronamaatregelen werden prima gehandhaafd wat een veilig gevoel gaf.

Treurniet 17-05-2021

Ze maken waar dat vandaag besteld, morgen geleverd!
Zeer vriendelijke en kundige bezorgers die verdienen een extra pluim.

NanceMM76 17-05-2021

Ik vind de online shop geweldig, omdat mijn bestelling snel geleverd werd en de site goed overzichtelijk is!