Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

vam Lier 25-04-2021

Super service, snelle levering en goede prijs. Alles was netjes geregeld en we zijn goed perfect op de hoogte gehouden van de status van levering.

P.G. Boonstra. 25-04-2021

Ik vind het allemaal vriendelijk en jullie houden je aan de afspraak.
Wat jullie leveren is altijd goed.

Baara 24-04-2021

Duidelijke website met goede adviezen. Zeer originele communicatie. Klant staat duidelijk centraal in alle uitingen. Heeft altijd top service geleverd tot op heden. Aanrader!

Gansje 24-04-2021

Ik heb op 21 aprul een bestelling geplaatst en het zou 22 april worden geleverd. Toe zou het op23 april worden geleverd. Nu op 24 april radiostilte en nog steeds geen pakketje. Naar klachtenservice gebeld, na kwartier eindelijk aan de beurt, het wordt 24 april geleverd, niet dus,

Erik 24-04-2021

Fijne webshop met overzichtelijke filter mogelijkheden.
Klantenservice attent en vriendelijk. Bezorgers ruim op tijd, namen ook de tijd om de wasmachine netjes te installeren en de oude mee te nemen.
Ben zeer tevreden.

Erik 24-04-2021

Het zou donderdag geleverd worden maar is er nog steeds niet, geen ramp maargoed

Tevreden 24-04-2021

Prettige, duidelijke website. Snelle bezorging en steeds info over de aflevertijd.

R. 24-04-2021

Top product aangeschaft via CoolBlue, volgende dag in huis. Per fiets bezorgd, kwartier van tevoren kreeg ik een berichtje en daarna werd het product keurig coronaproof afgeleverd door een uiterst vriendelijke bezorger. Hier kunnen concurrenten wat van leren!

Hanneke 24-04-2021

Gebruik gemaakt van coolblue's keuze. Zo handig dat je (online) advies krijgt voor mij een geweldige hulp. Altijd makkelijk en overzichtelijk terwijl er heel veel keuze is. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Van Nes 24-04-2021

Maakt beloftes waar! Eerlijk, oprecht en betrouwbaar. Vriendelijke services en zeer duidelijke site. Een organisatie waar anderen nog veel van kunnen leren.

Joyzie 24-04-2021

Net geen tien, want de levering was 3 uur later dan aangegeven 🤪 Helemaal geen probleem op een thuiswerkdag en het werd met een track & trace code ook heel goed te volgen, maar we blijven kritisch 😅.
Bezorging was super, echt hele leuke, attente bezorgers, voor zo’n ongelofelijke rotklus. Geweldig dat je binnen 24 uur een nieuwe wasmachine op zolder kunt hebben ❤️

Marjolein van der Linden 24-04-2021

Ik zocht en vond wat ik wilde en de prijs was ook nog eens aangenaam. Een set met korting. En volgens afspraak netjes de volgende dag geleverd onder vermelding van een aankondiging via de sms. Dikke prima!!!

John 24-04-2021

Duidelijke site, snelle service en een scherpe prijs voor een prima artikel

Monique 24-04-2021

Goed advies en bruikbare tips voor eventuele uitbreiding van het gekochte artikel .
Ik kocht een e reader daarbij kreeg ik tips voor eventuele stekkers en opladers , beschermhoesjes ed. Super handig en compleet advies !
Ook super snelle afhandeling , top ga zo door !

Anne Snellen 24-04-2021

Snelle en klantvriendelijke behandeling. Verstand van zake bij installeren van dingen en kundigheid.

Ulrike 24-04-2021

Als ik iets nieuws wil kopen kijk ik sowieso altijd eerst op de site van Coolblue. Dit omdat ze erg duidelijk aangeven wat de pluspunten en vooral ook de minpunten van producten zijn. Je kunt producten goed met elkaar vergelijken. De service van Coolblue vind ik ook buitengewoon goed, de mogelijkheid om een apparaat op zicht te hebben en eventueel nog om te ruilen is heel fijn. Prijs verlaagd tussen je aankoop en de bezorging? Een mailtje en ze storten het verschil terug. Ik doe er geregeld en aankoop en ben nog nooit teleurgesteld.

S.Yeniay 24-04-2021

Ik had afgelopen week een bureaustoel besteld via de klantenservice, en de dag daarna werd het bezorgd bij mij thuis. Alles is heel en er was niks beschadigd. Top bedrijf en een Geweldige klantenservice.

Jolanda 24-04-2021

De site van coolblue is overzichtelijk, het bestellen duidelijk en makkelijk. Jammer alleen dat de plannen van een bezorg datum maar 2 weken voorui loopt.
Op de bezorgdag een mailtje met het tijdsbestek van 1 uur en een kwartier voor levering bellen ze even.. Netjes afgeleverd en nog wat tips over het aansluiten. Ben er tevreden over... Top!!

Hendrik 24-04-2021

Coolblue heeft een ruim assortiment producten met een zeer goede website waar het makkelijk is product specificaties te vinden en producten te vergelijken. Bestelling en betaling werkt heel gemakkelijk, en levering is snel.
Medewerkers bij aflevering zijn vriendelijk en behulpzaam.

Frederik Bos 24-04-2021

Heel leuke shop met veel keus. Informatie over het bestelde artikel is heel goed. En snel en op tijd geleverd.

H.M.Janzen 23-04-2021

Ik kies wanneer het kan altijd voor Coolblue vanwege de snelle levering, uitstekende service en goede kwaliteit. Online bestellen gaat zeer gemakkelijk.

Van Tutteme 23-04-2021

Na lang wikken en wegen toch de Dyson V11 besteld. Zonder enige twijfel geshopt bij Coolblue omdat de site overzichtelijk is en er snel gehandeld wordt. Hou’k van!

Richard leenheer 23-04-2021

Coolblue is al jaren een hoofdleverancier van elektronica thuis. De reviews op de coolblue producten kloppen altijd en daardoor nog nooit ontevreden geweest over gekochten producten.

Als ik het vergelijk met bedrijven als bol.com is coolblue kwa klantondersteuning zeer professioneel. De kennis en kunde van de mensen waar je dan mee in contact komt is heel goed.

Veerle 23-04-2021

Mijn tv werd gelijk de volgende dag al bezorgd door een erg vriendelijke bezorger die de tv ook nog eens helemaal naar boven bracht. Top service!

Jan Dekker 23-04-2021

Ik heb een defecte deurbel teruggestuurd. Daar krijg ik een shoptegoed voor. Tot zover alles OK. Maar om dat shoptegoed te gebruiken moet je contact opnemen met de klantenservice. Na 20 min wachten was ik het zat, en stuur daarom deze negatieve recensie. ALLES voor een glimlach? Regel dan maar een snellere ( meer personeel, dus) klantenservice.