Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sander 19-12-2021

Ik had meegedaan aan de preorder loterij voor een PS5. De communicatie van begin tot eind was super helder en de PS5 werd eerder geleverd dan ik had verwacht (maar wederom met duidelijke communicatie en track en trace) !

Thijs Diepstraten 19-12-2021

Ik had gewonnen met een loting voor de PS5 + Fifa 22 en Extra controller.
Het was de volgende dag geleverd, de PS5 doos was lichtelijk uitgeleefd/beschadigd, echter was de inhoud in goede toestand.
Doordat de doos een klein beetje beschadigd was een lagere score, maar Coolblue blijft er bij mij zeker in!

Nathalie 19-12-2021

Duidelijke website en top levering, snel en kundig afgeleverd door 2 zeer vriendelijke heren.

Saskia 19-12-2021

Koptelefoon voor de derde keer retour gestuurd. Binnen de garantie termijn van 2 jaar.
Koptelefoon van 60 euro kan ik laten repareren voor 90 euro of in dezelfde staat terug krijgen voor 40 euro.
Er staat hier NIETS over in voorwaarden die destijds zijn meegemaild.
Na veel correspondentie, krijg ik van geen glimlach een mail dat het gratis retour kwam. Echter bleek dit een suggestie te zijn naar de backoffice.

Ik krijg na 10 mails geen antwoord op vragen en nog steeds wordt mijn koptelefoon gegijzeld door Coolblue. Haren klant geweest maar dat is nu wel voorbij

Robbie 18-12-2021

Geweldige winkel (niet alleen online) met een ruime keuze uit producten. Of het nu een vaatwasser, wasmachine, ontharings producten of een wasbak stop is, ze hebben het allemaal. Vaak de volgende dag in huis en nog door een bezorger per fiets. Verpakkingsmateriaal wordt gewoon meegenomen. Mijn volgende bestelling wordt zeker weer bij Coolbleu gedaan.

K van Poortvliet 18-12-2021

Op 24 Nov heb ik voor ruim €350 een tweedekans Etna fornuis gekocht, dat het niet goed deed. Ik heb bestelling geannuleerd en ergens anders een fornuis gekocht. Dat ging veel sneller (vijf dagen met de magnetron koken leek me niet zo fijn) . Bovendien moest ik bijbetalen voor een ‘eerstekans’ Etna. Op 30 Nov kreeg ik de eerste toezegging dat de retourbetaling binnen 3 dagen plaats zou vinden en er zijn sindsdien al heel wat toezeggingen gedaan.
Het is nu 18 Dec en ze hebben nog steeds niet betaald. Kan nog 6 werkdagen duren. De zoveelste toezegging..
Als ik de recente reviews op hun Fb-pagina leest ga ik me werkelijk afvragen of ik dat geld ooit nog terug zie want het regent daar klachten, waarbij mensen nog veel langer wachten en ook op grotere bedragen.
Dit is een zeer kwalijke zaak en ik overweeg een klacht in te dienen bij Radar of de Consumentenbond.

Egbert 18-12-2021

In maart een Dyson v10 gekocht bij Cool blue in Augustus stuk een nieuwe Accu maar ja na 4 weken weer stuk
Contact gehad met Dyson want door Cool blue Half uur inde wacht wordt het afgeschoven ja we sturen een nieuwe accu zonder uitleg of niet luisteren wat er mee is weer een nieuwe accu er in maar ja je raad het al weer stuk
Weer contact gehad met Cool Blue weer een half uur in de wacht en Dyson ja we sturen u een nieuwe toe na 2 weken wachten maar weer eens bellen
Ja die van u is niet op voorraad we sturen u een andere maar weer na 2 weken nog niets weer bellen ja deze is ook niet op voorraad zeer slecht al weken zonder stofzuiger nu 2-12-21 u leest het niet goed denk ik ik zou een nieuwe V10 toe gestuurd worden zo moeilijk is dat niet dus geen onderdeel ????
En bellen met Cool blue is ook al slecht elke keer maar een half uur in de wacht nu 10-12 21 nog niets en maar afschuiven op elkaar Waar blijft mijn V10
Zeer zeer slecht koop hier maar niets als je problemen hebt geven ze niet thuis vandaag 11-12-21 weer niets maar weer een week wachten nu wil ik mijn geld geld terug klaar mee Nu 15-12 21 nog steeds geld geld daar doen ze nu ook al moeilijk over
Vandaag 16-12-21een mail gehad van coolblue mag ze niet meer bellen nou pech gehad ik wil gewoon mijn geld terug dus mensen koop hier niets
Mail gehad van coolblue mag ze niet meer bellen nou PECH nu 18-12-21 nog geen geld terug

Sander 18-12-2021

Scherpe prijs omdat ik voor een tweede kans product had gekozen. Het product was prima en de verpakking nauwelijks beschadigd. Het is dat er een tweede kans sticker op zat, anders had ik bijna niet kunnen zien dat het al een keer uitgepakt was geweest. Een voordeeltje voor mij en Cool blue kan zo van retour gestuurde artikelen af.
De levering was super snel. 's avonds besteld en de volgende dag begin van de middag in huis.

Gert-Jan 18-12-2021

Groot assortiment, gratis verzending
Bij vragen en/of problemen kan je bellen, tegen normaal tarief en je krijgt een deskundig en behulpzaam persoon aan de lijn die aan een oplossing werkt
PostNL heeft steken laten vallen bij mijn bestelling, het pakket zou zijn geleverd volgens track en trace op mijn eigen adres, maar dat was niet waar. Dankzij het telefonisch contact met Coolblue konden ze mij vertellen waar mijn pakket wel was afgeleverd.

Fred 18-12-2021

Mijn ervaringen met de service van Coolblue zij erg goed, ook (juist) als er een keertje iets niet in orde is. Enorm servicegericht.

Paul 18-12-2021

Ja, ik ben tevreden. Maar... Het was een tweede kans product met de vermelding in "in Nieuwstraat". Het product bleek toch al gebruik-sporen te hebben. Alles lijkt vooralsnog wel goed te functioneren.

Thijs 18-12-2021

Altijd binnen 24 uur wat je bestelt hebt in huis, vaak nog eerder, heel handig!

J.Aalpoel 18-12-2021

Snel gevonden wat ik zocht ,snel besteld en snel geleverd en tegen een zeer concurrerende prijs.

Alfred 18-12-2021

Gemakkelijk e mamier te bestellen.
Eigenlijk precies zoals je als klant wenst.

Jordi05 18-12-2021

Heel erg blij met de service.
Artikel volgende dag al bezorgt en werkt goed
Oftewel helemaal tevreden.

Erwin 18-12-2021

Ik koos voor Coolblue omdat ik mijn bestelling zelf kon ophalen in één van hun winkels. Het feit dat de betaling ook pas bij het ophalen gedaan hoefde te worden, speelde daar ook in mee.

In de winkel netjes te woord gestaan en ook advies gekregen over een extra SSD voor mijn nieuwe laptop (ik vroeg zelf om dat advies; het werd niet opgedrongen). De SSD ook meteen aangeschaft.

Voor mij is Coolblue de perfecte combinatie van een webwinkel en een fysieke winkel.

Anne Spee 18-12-2021

Goede prijs, uitgebreid assortiment met uitgebreide keuze mogelijkheden. En nog humor ook!

Nico 18-12-2021

Zeer duidelijke website, en op tijd levering.
Extra instructies hoe een en ander te installeren.
Geweldig! en dan ook nog 30 dagen retour mogelijkheden.

MartijnWeide 18-12-2021

Snelle bezorging, geweldige service als iets stuk is. De zekerheidspaketten zijn goed voor hun prijs en de service die je erbij krijgt.

Henk Hof 18-12-2021

heel duidelijk hoe je een artikel kunt bestellen en daarna een snelle en accurate afhandeling conform de berichten die gestuurd worden over de voortgang van de aflevering.

Ceea 18-12-2021

Snel en goede afwikkeling van de bestelling, goed verpakt . Duidelijke beschrijving van het product in de webshop.

Robin 18-12-2021

Ik kan een cadeau bon winnen. Ik ben hel blij dat ze snel leveren ben ook in een van hun winkels geweest het ziet er heel leuk uit.

T 18-12-2021

Defect product opgestuurd en binnen een dag tegoed om een nieuw product te kopen, dit product kwam de dag erna binnen en beviel direct.

Nick Janssen 18-12-2021

Coolblue is een bedrijf dat er alles aan doen om de klant een glimlach te geven.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Ook na de aankoop is er aandacht voor de klant. Ik kocht een accu boormachine en na de aankoop kreeg ik nog extra informatie over het gebruik van de boormachine dmv filmpjes. Erg fijn voor als je het niet weet of je geheugen weer eens op te frissen.

Marcella 18-12-2021

ontzettende vriendelijke, beleefde jonge mensen die echt met plezier hun werk doen.
alles voor een glimlach is 100 % waar!

Ook hun webshop is duidelijk/overzichtelijk, en als je er dan toch nog niet uitkomt kan je altijd nog even bellen.
Dan wordt je wederom geholpen door wederom een vriendelijk en behulpzaam Coolblue-er