Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 03-12-2021

Duidelijke website.
Goede communicatie over de levering.
En stipt op tijd door vriendelijke bezorger geleverd.

mvdmoss 03-12-2021

behulpzaam en snel. de koel vries combi is gewoon goed . had ik al eerder moeten kopen. de jongens van coolblue hebben dit perfect afgeleverd

dekok.elly 03-12-2021

Super makkelijke website. Goed verpakt opgestuurd en zoals beloofd (ondanks de drukte) volgende dag geleverd.

Twibbit 03-12-2021

Fijne winkel, duidelijke vergelijking met producten. Leuk contact en snelle levering.

Awentia 03-12-2021

Altijd super service en goede producten! Mijn vaste winkel voor elektronica.

L 03-12-2021

Bestellen gaat makkelijke en je krijgt door de bestel hulp een aantalmopties die het beste bij jou wensen passen.
Bezorging is ook altijd netjesnop tijd en van te voren wordt je even gebeld.

Peter 03-12-2021

(Bijna) altijd komen zij de beloftes na, die ene keer dat ik direct een wasmachine nodig had, liet deze een paar dagen op zich wachten, Ik had gewoon even pech denk ik. Alle andere pakketen op tijd bezorgd. Garantie/retourneren is ook nooit een probleem, zeer vriendelijk personeel!

KvanPoortvliet 03-12-2021

Vrij lange levertijd en toen het fornuis (tweede kans) het niet goed bleek te doen moest ik van maandag t/m vrijdag wachten voor ze hem op kwamen halen en een nieuwe zouden brengen. Voor dat laatste heb ik bedankt. Ik heb dinsdag bij een ander bedrijf een fornuis besteld en die was er de volgende dag al. En dat is voor een fornuis echt heel prettig.
De communicatie via Messenger (!) verliep ook moeizaam en traag. Voor iets dat je dagelijks nodig hebt zou ik Coolblue beslist niet aanraden.

Florian 03-12-2021

Coolblue heeft een ruim assortiment, maakt geen gebruik van derden, levert snel en doen zeker niet moeilijk over retouren. De prijzen zijn marktconform, soms wat goedkoper, soms wat duurder.
Het personeel helpt je altijd vriendelijk, per telefoon, in een chat, via whatsapp, maakt niet uit. Daarnaast biedt de site een goede mogelijkheid om producten te vergelijken.

En de reclames op TV zijn hilarisch.

Jeffrey 03-12-2021

Sinds enkele jaren vaste klant bij Coolblue. Thuis zijn we prijsbewust opgevoed dus voordat er iets aangeschaft wordt kijken we eerst goed rond. In bijna alle gevallen valt de prijs bij Coolblue het meest voordelig uit. Daarnaast een kundige en welwillende klantenservice voor het geval er een probleem of vraag is. Hiermee onderscheiden ze zich van de meeste online aanbieders. Al met al zijn we hier thuis zeer tevreden en kan ik geen verbeterpunten aandragen dus wij blijven nog wel een poos aan als klant :-)

Gerard 03-12-2021

De afhandeling is prima verlopen. Geen enkele klacht over de site of de afhandeling.

Manisha 03-12-2021

Ik koos voor coolblue omdat hier de producten goedkoper zijn dan op iedere site van het internet. Plus ik had het de volgende dag direct in huis

Dennis 02-12-2021

Bij Coolblue op 24-11 een wasmachine besteld voor levering op 25-11. Helaas niet gelukt door drukte, wat begrijpelijk is tijdens Black Friday. Uiteindelijk op 28-11 geleverd. Welliswaar later dan de planning aangaf, maar wel vriendelijk afgehandeld. Door de late levering van Coolblue een kortingsbon ontvangen t.w.v. €35,-. Zeer nette service.

Jan 02-12-2021

Goed georganiseerd , mooie winkel, vriendelijk personeel, groot assortiment.

Hamdaoui 02-12-2021

Ik vind deze shop perfect. Ik heb deze gekozen omdat deze goede kwaliteit heeft. Ik heb deze op tijd en in orde ontvangen.

Ruud 02-12-2021

Bestelling en aflevering geheel conform verwachting/afspraak

Lijkt er op dat CoolBlue onderscheidend is

Edwin 02-12-2021

Telefoon laten repareren
Telefoon laten repareren, opsturen en retour binnen 2 werkdagen geven ze aan.
Nu 2 weken later nog steeds geen telefoon, om over de reactie snelheid, bereikbaarheid en kwaliteit van de service medewerkers nog maar te zwijgen...

Diep triest dit!!!

Nez 02-12-2021

Artikel was hier te koop voor de laagste prijs en alles was gewoon goed en snel geregeld.

Hetty 02-12-2021

Alles was in orde met de bestelling, alleen een dag later geleverd dan verzocht ook al zaten er flink wat dagen tussen de gekozen bezorgdatum en besteldatum, maar het zal wel druk geweest zijn na Black Friday.
Heel leuk dat coolblue een filmpje stuurde voor hoe het beste te gebruiken.

Nina 02-12-2021

Tablet is zoek die we besteld en betaald hebben. Cool blues helpt niet met oplossen. Wachten tot het pakket ergens weer boven komt of zelf nieuwe bestellen. Belachelijk!

KK 02-12-2021

Snelle terugkoppeling op de chat over een vraag betreffende de technische mogelijkheden bij een laptop. Vriendelijke communicatie en een overzichtelijke website. De zoektocht betrof een laptop met de specificaties of AutoCAD mogelijk was. Hij is voor m'n dochter maar de zoekopdracht kreeg ik, als vader 😉. Processor, geheugen en een snelle videokaart zijn bepalend maar het mocht absoluut geen game laptop worden. Maar uiteindelijk gelukt, Asus Vivobook is de gelukkige ☺️ Tip, vermeld AutoCAD ook bij de mogelijkheden en niet alleen games of foto bewerking.

Jessica 02-12-2021

Naar binnen gelopen voor een laptop advies. Kreeg snel een deskundig advies. Uiteindelijk toch voor een andere laptop gegaan en ben er erg blij mee!

Ttl 02-12-2021

De webshop is gebruiksvriendelijk. Je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Fijn dat je producten kunt vergelijken, zo kun je het product kiezen wat het beste bij jouw wensen past.

Berny 02-12-2021

Duidelijke website, je weet precies wat de status is van je product. De bezorging wordt netjes aangekondigd en de medewerkers denken met je mee. Ik raadt dit bedrijf aan.

Maud 02-12-2021

‘Tweedekansje - als nieuw’ gekocht tegen flinke korting. Alleen de verpakking is open geweest.
Mooi dat deze producten opnieuw aangeboden worden. ‘Als nieuw’ was ook écht als nieuw!