Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ad 17-07-2021

Ben blij met de snelle levering van mijn bestelling, keurig alles volgens afspraak!

Jemachel 17-07-2021

Duidelijke omschrijving van product, snelle bezorging, coolblue is leverde product tegen goedkoopste prijs

Carolien 16-07-2021

Op de site is het makkelijk zoeken. Goede informatie en eenvoudige afhandeling. Ook de bezorging was goed en tijdig

Jan Drenth 16-07-2021

Bestelling uitstekend verzorgd door Coolblue, vanaf bestelling tot levering, één dag!, tot in de puntjes verzorgd, ook bezorging een dikke 10 met een pluim erbij voor de vriendelijke en hardwerkende bezorgers!!

Madelon 16-07-2021

Gewoon helemaal prima. Duidelijke site, goede heldere omschrijvingen van producten, zeer duidelijke levertijd met sms én vriendelijk bijna in de buurt telefoontje, aardig personeel én extra mailtjes met tips.

Herma 16-07-2021

Storytel e reader gekocht, waarmee je ook boeken kunt luisteren. Snelle levering.
Vandaag in de winkel geweest omdat ik geen verbinding kreeg met Bluetooth hoofdtelefoon .
Ook hier geldt snelle en deskundig geholpen.

Av 16-07-2021

Altijd een feest om de heren en dames van Coolblue aan de deur te hebben. De sympathieke levering, met een glimlach op de fiets maakt het verschil met menig andere winkel. Weer razendsnel geleverd.

Cool 16-07-2021

Het product kun je overal kopen, maar goede service niet. Top winkel, ze hebben het goed begrepen door voor eigen vervoer te kiezen, beste zet ever !

Kev 16-07-2021

Dit was mijn eerste bestelling via CoolBlue. Door de drukte was het mij helemaal ontgaan een cadeau te kopen voor mijn zusje. En ik zou donderdag vliegen op vakantie. Dinsdag laat middag Apple Airpods besteld. De volgende dag ontvangen.

We kregen heel netjes mailtjes over de status van de bestelling. En zelfs een sms-bericht dat de bezorger er op de fiets bijna is. Hele fijne communicatie!

Heel tevreden. Terwijl ik zo laat heb besteld, nog op tijd een cadeau kunnen ontvangen.

Henk 16-07-2021

Wifirouter besteld en inderdaad binnen 24 uur geleverd en ook nog eens in een met grappige teksten voorziene milieuvriendelijke verpakking. Oh ja enne de uitleg op de website is uitstekend!

Sjaakie van der Hoek 16-07-2021

snel en goed geleverd, duidelijke omschrijving. Tijdens het wachten op de levering duidelijke mail met gebruikers tips en tools ontvangen.

Coolblue, mijn zaak! 16-07-2021

Ik koop al jaren bij Coolblue. Eerst omdat het opgezet is door een paar jonge ondernemers en was aangestoken door hun enthousiasme. Later bleef ik klant,. Waarom? Door de prachtige site, de klantvriendelijke manier van verkopen en hun breed assortiment producten.

Gert 16-07-2021

Afspraak is afspraak bij Coolblue .
Duidelijk berichtgeving en snelle levering

Aniek 16-07-2021

Werd vriendelijk en snel geholpen bij een retour, klantenservice was erg goed

Andre 16-07-2021

duidelijke omschrijving, advies en afhandeling. Bezorgtijden worden nagekomen.

LCE 16-07-2021

Alles voor een glimlach! Wat een verademing de klantvriendelijkheid en gein! Love it!

Lotte 16-07-2021

Duidelijke informatie en een compleet beeld van de producten op de website. Daarnaast per budget of andere vereiste ook een favoriet, dit helpt bij het kiezen!

Marco D. 16-07-2021

Goede prijzen, volledig assortiment en uitstekende bezorgtijden. Tja, wat wil je dan nog meer?

K. Vink 16-07-2021

Een keurig verpakt pakket gekregen, zelfs buiten onze verwachting zeer snel geleverd. Fijn omdat mee te maken.

Theo Boekee 16-07-2021

helder en overzichtelijk, en op tijd geleverd. In het verleden is een garantiegeval goed opgelost

Lis 16-07-2021

Op het moment dat ik een "duur" apparaat aan ga schaffen dan kijk ik altijd eerst bij coolblue. Vind de klantenservice erg prettig en er wordt met je mee gedacht. Het fijne aan de shop vind ik dat je heel gemakkelijk producten met elkaar kan vergelijken en er is altijd de laagste prijs. Ook het zoeken van producten wordt vergemakkelijkt door verschillende opties waarvan je wilt dat het product aan voldoet.

Dick Meijer 16-07-2021

probleem met de snelle levering, maar correct opgelost. Er moet een langere tekst komen, dus hierbij

Carolien 16-07-2021

Goede service. Scheerapparaat besteld, laadde niet op. Kon het gewoon terugsturen en nieuwe bestellen. Binnen 3 dagen geld terug. Gaat sneller dan terugsturen en wachten op vervanging.

Vanessa 16-07-2021

Duidelijke website, goede prijs (Fitbit Luxe gekocht) en veel duidelijke filmpjes over product en gebruik

Roosje 16-07-2021

gewoon prima. netjes op tijd geleverd en netjes in een mooi afgesloten doos