Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harry 16-07-2022

Ik kies eigenlijk Coolblue boven andere webshop vanwege de service. Als er een probleem is wordt het gewoon opgelost en zit ik niet uren te bellen met een nutteloze klantenservice. Dus zodra het een grote aankoop betreft gaat mijn voorkeur uit naar Coolblue.

Michelle Van den berg 16-07-2022

Alles is duidelijk kwa uitleg wat ik met het product kan. Levering is heel snel en netjes. Alleen de uitleg over het norton virus pakket gaat niet zo makkelijk.

Chris 16-07-2022

Ruime keuze. Duidelijke omschrijving en specificatie van het product
En natuurlijk de snelle levering met de glimlach

Marc 16-07-2022

Snelle en duidelijk webshop met scherpe prijzen.
De levering was vervolgens super snel bijna tot op de minuut gepland dus geen verrassingen.
Refurbished I-pad gekocht en deze ziet er uit en werkt als nieuw.

Bjørn 16-07-2022

Ik moest even nadenken of ik iets kon bedenken waardoor ik geen 10 zou kunnen geven, maar kwam er al snel uit dat dit niet het geval is. Altijd goede service en heel duidelijke communicatie.

Paul Derogee 16-07-2022

Artikel makkelijk en snel gevonden, bestellen en hup de volgende dag in huis.

erwin 16-07-2022

advies on line en via telefoon is erg goed en de levering van de producten is goed en snel.
Cool Bleu maakt waar wat ze beloven

Haike 16-07-2022

Makkelijk om te vinden wat je zoekt , duurt wel een beetje lang om je bestelling af te rekenen, moest email adres invullen en een w.w. verzinnen lijkt mij overbodig

Erik 16-07-2022

De bestelling kwam precies op tijd en ik werd perfect op de hoogte gehouden.
Gewoon een hele goede webwinkel!

tevredenklant 16-07-2022

De informatie op de website is compleet en klopt. Bestelde produkten worden vlot geleverd en zijn meestal prima.

Klaas 16-07-2022

‘S avonds besteld volgende dag keurig verpakt in huis.
Dit alles voor een prima prijs.

Louis 16-07-2022

Coolblue heeft het goed voor elkaar wat mij betreft. Snelle response, heldere communicatie en correcte levering. De site is super duidelijk met veel instructievideo’s. Nogmaals, dik voor elkaar!

Saskia 16-07-2022

Website is goed en gebruiksvriendelijk. Ze verzenden snel. Helaas kan Postnl het soms niet aan om pakketjes te verwerken waardoor de slogan ‘vandaag besteld morgen in huis’ niet altijd meer opgaat. Maar daar communiceert Coolblue goed over. Ik had alleen wel iets besteld wat duurder was bij Coolblue maar ik koos daarvoor omdat ik het perse de volgende dag wilde hebben, wat dus helaas een paar dagen later werd. Daar baalde ik wel een beetje van. Maar voor de rest dik tevreden.

Wil 16-07-2022

Goede service en vriendelijke klantenservice die veel moeite voor je doet en je goed helpt

TStamh 16-07-2022

Ik was super lang op zoek naar een fijne race set. Uiteindelijk kwam Coolblue met een super aanbieding! Direct gehaald en meteen aan het racen gegaan. Super service! Helemaal top

Natasja 16-07-2022

Mijn TV ging zondag kapot. Online gezocht naar een nieuwe. Qua prijs en levering kwam Cool Blue naar boven. Online gereserveerd en kon het meteen ophalen in de winkel in Eindhoven. De medewerker was vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Beantwoordde netjes mijn vragen en heeft de TV zelfs mee in de auto gezet!
Top!

BenvD 15-07-2022

goed assortiment en snelle levering op de afgesproken tijd en plaats. ook het bestelproces is snel en eenvoudig.

Boer 15-07-2022

Komen afspraken na. Telefonisch bereikbaar, erg belangrijk, en dan ook nog vriendelijk.

Hans 15-07-2022

Snel en goede kennis van zaken , in deze tijd is het kopen van spulletjes bij een bedrijf als Coolblue een verademing.

Marc 15-07-2022

Ze doen wat ze beloven. Nooit gedoe gehad met Coolblue. Ook als je laat op de avond nog wat besteld is het de volgende dag netjes in huis. Erg goed.

Machiel Visser 15-07-2022

Correct, op tijd, vriendelijk, goede prijs/prestatie, duidelijke website, goede feedback

Mirjam 15-07-2022

Kon snel vinden wat ik wilde, goed advies, betrouwbaar, goede prijs, snelle levering

Annette 15-07-2022

Prima website met extra informatie om de juiste keuze te maken. Bezorging altijd keurig op tijd, nog nooit een probleem gehad.

Rob 15-07-2022

Stipte bezorging en product voldoet aan de verwachting. We zijn er. Ontkent mee.

Hans 15-07-2022

Coolblue levert zoals altijd snel en correct! Dat de prijs van zo’n origineel Apple kabeltje / verloop van Lightning naar HDMI zo absurd hoog is ligt niet aan hen…..