Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Marnix Pauwels 19-04-2021

Sinds vorig jaar april zijn Coolblue en ik officieel dikke vrienden. Daarvoor kocht ik al regelmatig iets (vooral elektronica), maar dat is vanaf de eerste Corona maanden alleen maar meer geworden. In die tijd kwamen de Coolblue dozen soms wel drie of vier keer per week mijn trap op, en ik heb op die manier onder andere mijn thuiskantoor fantastisch (professioneel) kunnen inrichten. Soms vind ik het ook gewoon leuk om even langs te gaan bij de winkel op de Zuidas en daar iets op te pikken, dus dat doe ik dan. Mijn ervaring met Coolblue is onveranderlijk positief: ik heb een aantal keer om verschillende redenen iets geretourneerd, en dat ging altijd soepel. Daarnaast heb ik ook een aantal Tweedekans artikelen gekocht, en ook dat werkt perfect. Kortom: een gedroomde relatie!

Bregje 19-04-2021

altijd goede en vriendelijk én geduldige hulp om met je probleem een goede oplossing te vinden

Harrie 19-04-2021

De gehele gang van zaken bevalt mij zeer.
Moest nog even met de klantenservice bellen met wat vragen, geweldig, welk een vriendelijkheid
en begeleiding.
Zo doorgaan.

Bedankt

Kim 19-04-2021

De bezorging is niet normaal snel! Ik had mijn pakketje om 22:30 uur besteld en de volgende dag om 08:30 stond de bezorger al voor de deur. Echt bijzonder!

Coolbleu 19-04-2021

goed bereikbaar duidelijk overzicht goede zoekfunctie, concurrerende prijsstelling snelle levering

Ursula 19-04-2021

Ik kan geen min punten verzinnen, als altijd een fantastische service, snelle levering en goede producten.

J. 19-04-2021

Coolblue heeft een toffe marketingstrategie, je ziet het terug in alle kleine dingen zoals de wachttherapie en zelf aan de verpakking met de rits. Verder hebben ze een duidelijke artikelomschrijving, het is uitgebreid en ook waar. De verzendtijd is ook erg kort. Binnen een dag had ik mijn pakket. Super toffe organisatie!

Wim F. 19-04-2021

Als regelmatige koper ook nu weer bestellingen gedaan. Snelle en adequate behandeling/verzending.
Ook nadere info per WhatsApp over de installatie van een en ander zeer goed !

Martien 19-04-2021

Eenvoudige zoekfunctie waardoor product snel gevonden.
Handig zou zijn om een koppeling te maken / link te plaatsen tussen de producten in de shop waar van ook door jullie een YouTube filmpje is gemaakt

Iris 19-04-2021

Shoppen was makkelijk, ik kon snel en precies vinden wat ik zocht. Er werd voldoende informatie verstrekt over het product. Verder was de bestelling heel snel geleverd. Ik had het product 's avonds rond 10 uur pas besteld, de volgende dag rond 2 uur stond de bezorger al voor de deur. Daarnaast werd mijn bestelling geleverd met de fiets, duurzaam!

Teun 19-04-2021

Ik heb al heel wat keren besteld of spullen op gehaald in de winkel .
Altijd komen ze na wat ze zeggen en dat is heel fijn als iets koopt bij een winkel echt Top

GHof 19-04-2021

Duidelijke site en levering (groen) stipt op tijd. Zeer vriendelijke bezorgers

Dian 19-04-2021

Altijd ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Je kunt producten even met elkaar vergelijken en kom je er niet uit dan is er altijd hulp van een vriendelijke medewerker.

Remco G 19-04-2021

Goede video’s met uitleg van de airfryer. Hierdoor makkelijker keuze kunnen maken.
De levering ging snel en zoals aangegeven de volgende dag geleverd.

Roy 19-04-2021

De klantenservice is de beste! Je krijgt altijd nieuwe producten. En 2de kansjes zijn altijd zoal beschreven. Ook als CB niet de goedkoopste is kies ik ze omdat de retour regeling en service beter is.

Kosta 18-04-2021

Goede service, levering accuraat.
En nog een gratis Norton Antivirus als extraatje.
Top.

Caroline Makkink 18-04-2021

Leuke aanbieding van een airfryer gekocht, werkt perfect. Het fijne is dat je hem meteen de volgende dag bezorgd krijgt.

Peter van Hest 18-04-2021

De bezorgers deden precies waar Coolblue reclame mee maakt: Ze waren uiterst vriendelijk en correct. Complimenten.
Kan ervoor gezorgd worden dat zij persoonlijk dit compliment krijgen?

P. Mandos 18-04-2021

Het bestellen gaat emakkelijk en snel. Jammer dat deze keer er iets mis ging waardoor de bezorging een dag later werd. Wel hierover goed op de hoogte gehouden

Yannick 18-04-2021

Ik vind coolblue een fijne online winkel. Duidelijk op de site en de pakketten worden goed verpakt. Prijzen zijn goed en bij sommige producten komen ze het zelfs nog installeren.

Roos Straathof-Bender 18-04-2021

Je weet dat je pakketje altijd komt en supersnel de volgende dag al in huis

Cor 18-04-2021

Scherpe aanbieding,snel geleverd. Deze Samsung
SSD werkt prima. Mooi compact.
Aanrader

Tom 18-04-2021

Makkelijk alle producten bij elkaar,
Informatie makkelijk te vinden goeie reviews.
Levertijd is ideaal en goed.

CD 18-04-2021

Goede prijs/kwaliteit bij de gekochte producten.....En de keuze is reuze...
Nog een pluspunt van Coolblue is ook dat ze snel kunnen leveren, ook per bakfiets!

Jola 18-04-2021

Online bestelt. Bij de winkel buiten al opgewacht en uitleg gegeven hoe ik mijn bestelling kon halen. Bij het ophalen prima informatie. Top.