Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Lennart 24-05-2021

Coolblue is gewoon een top bedrijf! Ze hebben altijd een goede voorraad, hun garantie en service is echt van de bovenste plank en met de winkels die ze tegenwoordig hebben is het al helemaal perfect geregeld! Over die winkels gesproken.. een van de weinige concerns die gewoon voldoende personeel in de winkel hebben zodat iedereen netjes geholpen kan worden. Ik beveel coolblue sowieso aan iedereen aan!

Thessa 24-05-2021

De bestelling kwam op de gekozen dag aan. De artikelen zijn in orde en ik vind het fijn om bij CoolBlue te bestellen omdat ik vertrouwen heb in het retourbeleid. De doos was wel erg groot voor de spullen die er in zaten. Dat vind ik een beetje zonde.

Rein Demelinne 24-05-2021

Altijd erg snelle service, vriendelijk personeel & een breed assortiment. Fijne winkel om te komen. Wachttijden zijn bij het ophalen helaas wat lang. Maar wel te doen.

Yvonne Hertroys 24-05-2021

Mooie producten en goede prijs. Online bestelling eenvoudig en zeer snelle levering.

Gerard 24-05-2021

Groot assortiment, bijna altijd alles op voorraad en zeer snelle leveringen.
Goed advies en duidelijke omschrijving van het artikel.

J.F.H. Pacanda 24-05-2021

Tweedekans Nilfisk stofzuiger tegen prima prijs, niet van nieuw te onderscheiden, vrijdag besteld en al de volgende dag (nb zaterdag voor pinksteren) geleverd! Chapeau!!!

Fantastisch, klantvriendelijk bedrijf 24-05-2021

Snelle levering, heel veel goede uitleg van het product via de mail, goede stevige verpakking

Ad 24-05-2021

Coolblue is echt een geweldige en toffe winkel. Wat ik echt goed aan Coolblue vind, is de service. Vragen staat altijd vrij. Omdat ik rolstoelgebonden ben is het voor mij soms onmogelijk om iets te installeren of monteren. Coolblue staat zeker open voor service-vragen die om maatwerk vragen. Soms betaal je hiervoor wel een extra vergoeding, maar dan wordt het wel netjes geregeld en daar draait het uiteindelijk om.

Een verkoper van Coolblue komt niet over als een verkoper. Ze zijn niet bezig om zo snel en makkelijk mogelijk iets aan je te verkopen. Nee ... er wordt naar je geluisterd en ze nemen de tijd voor je. De slogan van Coolblue ALLES VOOR EEN GLIMLACH, daar ben ik het wel meer eens.

Sinds 2010 een zeer tevreden klant!

Lesley Nelson 24-05-2021

Snelle levering keurige service, uitstekend klant contact . Nette bezorgers

RD 24-05-2021

Bij de aankoopbon de Samsung galaxy a51 zou een gratis simkaart en tegoed ziten. Deze heb ik er niet bijgekregen.
😒

Mielio 24-05-2021

Vooraf gebeld met een medewerker die me zeer goed geadviseerd en geholpen heeft. Alles klopt wat er beloofd was en werkt goed! Helemaal super!

janine 24-05-2021

snelle levering, goed product, ben er blij mee en verder geen opmerkingen, groet

Annemieke 24-05-2021

Toen wij net te laat waren om de bezorging aan te nemen, werden wij netjes opgebeld. De bezorger mocht het op een bepaalde plaats neerleggen. Hij bood aan om te wachten tot wij over een paar minuten thuis zouden zijn. Dit, terwijl het vreselijk regende. Wat een service! 👍

wim 24-05-2021

Goede verwelkoming, meer dan voldoende personeel, hoefde niet in de rij te staan. Goede begeleiding van de aankoop. Aanbieding van een verzekering voor de aankoop.

herman huisman 24-05-2021

ik heb besteld via internet ruime keus uit internet radio en een snelle leverring binnen 24 uur op mijn aders

J Spijker 24-05-2021

Coolblue heeft een geweldige klantenservice. Heb nu een paar keer problemen gehad met (de kwaliteit van) een product. Zonder problemen wordt deze teruggenomen voor reparatie en/of vervanging. Ze zijn regelmatig wel wat duurder, maar dat zijn ze driedubbel waard. Verder vind ik de communicatie erg goed en hun tone of voice grappig.

Bob 24-05-2021

Product gereserveerd en opgehaald in de winkel in Den Haag. Krijg bij ingang direct van medewerker de vraag of ie je kan helpen, krijgt nummertje en routebeschrijving, direct naar afhaalbalie en meteen geholpen. Bij de uitgang medewerker die pakketje voor je inpakt! Super service!!!

Holsteijn 24-05-2021

Coolblue is een betrouwbare site voor alle elektronica die je maar nodig kunt hebben. Goede prijs/kwaliteitverhouding, snel geleverd op duurzame wijze én oog voor de nodige humor. Van Coolblue word je écht blij!

Michelle Van Oostrum 24-05-2021

Super slechte service. Door een fout van hun lag mijn pakket bij het verkeerde depot. Hierdoor kon mijn pakket niet naar mij worden verzonden. Dit kon alleen opgelost worden door de bestelling te laten annuleren en mij een nieuwe bestelling te laten plaatsen. Dus ik kreeg een mail met een nog openstaande bedrag. Ik moest eerst dubbel betalen voordat ze het nieuwe product zouden opsturen. Het ligt in hun eigen depot.. Ik zou toch dan helemaal niets dubbel te hoeven betalen..?

Ik merk dat de laatste jaren de service hier drastisch is verslechterd. Voor mij nooit meer Coolblue.

Jo Vaessen 24-05-2021

Duidelijke website met goede omschrijving van de aan geboden artikelen, daarbij een goede en snelle levering met goede service. Zeer tevreden hierover.

Meijering 24-05-2021

Fijne en duidelijke website en super snelle levering. Ik had mijn bestelling gedaan op een zaterdag avond en zondag begin van de middag werd het al gratis thuisbezorgd. Dat is pas service!

Kim 24-05-2021

Super snel en in perfecte staat geleverd.
Wat ik erg leuk vond, was de optie om in ‘wachttherapie’ te gaan nadat ik mijn bestelling had geplaatst 😅 Ontzettend leuk verzonnen!

A. Sierhuis 24-05-2021

Snelle levering, en na de levering nog tips via de mail, goede service en ook het leverings proces via mail is prima.

Ginnnaa 24-05-2021

goede prijs voor een Samsung tablet, de volgende dag geleverd.
mooi verpakt.

Catharina 24-05-2021

Keurige berichtgeving, van bestelling tot aflevering goed op de hoogte gehouden.
Prettige communicatietoon. Prima ervaring!