Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maarten 29-04-2022

Goede service, top verpakking, de shop komt zijn afspraken na en communiceren duidelijk per mail.

Oek 29-04-2022

Telefoon die ik besteld had was in de winkel tegenover bijna 50 euro goegkoper. Winkel wilde de prijs niet aanpassen, hun service zou veel beter zijn en daarom liggen de prijzen (fors) hoger. Alles voor een glimlach: bij mij niet gelukt.

Tenk 29-04-2022

Artikel op voorraad en bezorging exact op de afgesproken dag, top.
En bij Coolblue altijd goede garantievoorwaarden

Keurige levering op de afgesproken tijd. 29-04-2022

Netjes bezorgd op de afgesproken tijd. Tablet met hoesje goed verpakt en in uitstekende staat bezorgd.

Ron 29-04-2022

‘S avonds besteld en de volgende dag ophalen wanneer het je uit komt in de winkel. Super geregeld

Yv 29-04-2022

Ik geef een vette 10 omdat ze écht de volgende dag leverden én omdat ze op de fiets waren. Daarnaast was het produkt goed verpakt en ondanks dat ik niet thuis was tóch een smiley op mijn bezorgkaartje kreeg van de bezorger die ook persoonlijk had getekend. Echt een glimlach 😊
Daarnaast vind ik hun website overzichtelijk met veel informatie over het product of ern gelijkend product. Ze geven je keuzemogelijkheden en uitleg👍🏻

Fábio Alves 29-04-2022

Extremely fast and accurate delivery scheduling. My product came in a box specifically for its size and in perfectly good condition.

V Baar 29-04-2022

Goede informatie, duidelijk
Goede afhandeling
Let op bij het plaatsen van de order, dat je aangeeft dat het oude apparaat meegenomen dient te worden

Marcel 29-04-2022

Overzichtelijke shop, ruime keuze, makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Frank 28-04-2022

Prima service en snelle levering.
Duidelijke app.
Uitgebreide omschrijving artikelen.

Via internet 28-04-2022

Het was een kado voor een ander. Maar ik heb gehoord, dat hij goed werkt. De familie is uiterst tevreden.

Hanna 28-04-2022

Ik heb in de winkel om advies gevraagd. Ik kreeg een professioneel advies en ik heb daarna het product online besteld. Het was binnen no time in de tijdstip die ik heb gekozen, bij mij thuis. Ik werd uitstekend geïnformeerd over de levering. Ik ben heel blij met mijn bestelling. En dat is niet de eerste keer.

Gerben 28-04-2022

Heerlijk als je iets besteld je je geen zorgen hoeft te maken. Het juiste product, op tijd geleverd en als er keer wat is wordt het gewoon opgelost.

Kimberley 28-04-2022

Je krijgt wat je verwacht. Wordt goed geholpen. Er is veel informatie beschikbaar op de website!

Roland 28-04-2022

Een goede aanbieding van Coolblue en een top service, bestelling om 23.00 s'avonds gedaan en de volgende ochtend al in huis.

Jenny 28-04-2022

Zo fijn, TV besteld en installeren was zo gepiept! Super goede service, een dag van tevoren een tijdslot van 1 uur en dan een half uur van te voren gebeld dat ze eraan komen!

GHJ Giezenaar 28-04-2022

Laten voorlichten in de winkel over een laptop met als resultaat een aankoop !
Product bevalt prima.

Mark 28-04-2022

Snel en geen zorgen over de bezorging: dat is mijn reden en ervaring om te kopen bij Coolblue. Deze keer had ik dan ook nog een lagere prijs dan in andere webshops. Vanwege de omvang - zeer klein pakketje - (?) eindelijk ook eens een levering met de fiets. Toch iets fijner dan een dieselbusje voor de deur.

Ik heb voor het eerst een tweede kans product gekocht, tezamen met eenzelfde nieuw product. De staat van de tweede kans was zoals beschreven perfect, echter met geopende verpakking en daarom 10% goedkoper. Ideale deal, Coolblue blij en ik blij.

Robbie 28-04-2022

Ik bestel al jaren bij Coolbleu en hebben mij nog nooit teleurgesteld in hun service. Komen hun afspraken na en doen niet moeilijk als er iets fout geleverd wordt of stuk gaat.

Cathsglas 28-04-2022

Fijne producten, goede klantenservice en de producten snel in huis, daar word ik blij van.

Kees 28-04-2022

Snel gevonden wat ik zocht en voor de juiste prijs. Binnen 18 uur bezorgd! Snel gevonden wat ik zocht en voor de juiste prijs. Binnen 18 uur bezorgd!

JohnR 28-04-2022

Nog niet zo lang geleden was het motto Alles voor een smile. Die tijd is voorbij. Coolblue is vaak een stuk duurder dan concurrenten, ze zijn amper tot niet bereikbaar en nu ook de (Coolblue) bezorging die 5 uur te laat was waardoor je een halve dag voor joker opgenomen hebt. App gestuurd 1858 antwoord om 2306.
Jammer, het was zo mooi...

Mark 28-04-2022

Het is makkelijk bestellen op Coolblue, de medewerkers zijn vriendelijk en het is fijn dat je weet hoelaat je pakketje komt.
Helemaal super als het op de fiets bezorgd wordt. Echt alles voor een Glimlach

Wilco 28-04-2022

Super veel keus, altijd een snelle levering en een goede prijs. Gewoon een hele fijne winkel!

Joskos 28-04-2022

Snelle service, binnen 24u in huis. Goede levering en extra goed dat ze op de fiets komen!