Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

thei 03-12-2022

Ik vond hier de goedkoopste prijs voor het logitech g923 racestuur. Ik zag staan "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Nirmaal gaat dat erg goed maar post nl heeft nu helaas al drie dagen vertraging opgelopen. Dat is wel jammer maar normaal gezien is coolblue top en raad ik deze site zeker aan!

Jochem 03-12-2022

Altijd handig en fijn om bij coolblue te bestellen, de site is duidelijk, je kan er veel informatie vinden over de producten. De levering is ook altijd erg snel en zelfs aanpasbaar naar een dag die jou beter zou uitkomen. Mocht je een keer de klantenservice nodig hebben, die staan ook altijd klaar voor je met volle inzet! Ook de bezorgservice voor grote apparaten is helemaal top, vriendelijke mensen en zeer duidelijke communicatie. Als ik iets nodig heb dan ga ik naar coolblue!

Winnie 03-12-2022

Professioneel, vriendelijke heren en dames. Zeer transparant. Leuke ervaring; lekkere kop koffie🥰

Alex 03-12-2022

Er is keurig geleverd conform belofte, goed verpakt en met de fiets bij ons thuis gebracht. Dit gebeurde met een glimlach en dat maakte de aankoop extra leuk.

Gerard 03-12-2022

Leuke winkel, fijn personeel snelle leveringen goede reviews! Kortom prima!

thijs 03-12-2022

keuze bepaald op basis van goede ervaringen in het verleden.
duidelijke informatieve website, die je helpt bij het maken van een keuze.
vlotte bezorging.

stargazer 03-12-2022

Goedkoop & kwalitatief goede producten
Snelle levering
Makkelijke website
Producten eenvoudig te vergelijken

Nk09 03-12-2022

Bezorgen gebeurde eerder dan binnen het uur dat aangegeven werd, er werd wel ruim van te voren een berichtje gestuurd en nog zon 10min van te voren gebelt.

Zeer vriendelijkde bezorger.
Niet voor aansluitservice gekozen. Jammer dat ze de wasmachine dan zelfs niet even uitpakken.

Verder zeer tevreden.

Kyara 03-12-2022

Bestelde iets wat ik snel nodig had. Het was en de goedkoopste prijs die ik online en in locale winkels kon vinden, en het was binnen een dag geleverd

Jean 03-12-2022

Een van de fijne webshops met altijd redelijk goede prijzen. Levering is meestal op tijd, terug sturen als een keer iets niet klopt of bevalt gaat probleemloos. Ik ben altijd blij met de diverse filters op de site zodat ik gericht kan zoeken.

Jeanette 02-12-2022

Ze hebben enorm goed geholpen toen de ereader die ik besteld had niet goed bleek te zijn.
Alles op alles gezet om hem zo snel mogelijk te krijgen.
Super bedankt

Peter Veen 02-12-2022

Een hele goede uitleg en top service...ook de prijs is ok..
Ik heb al vaker bij jullie artikelen aangeschaft.

Korrina 02-12-2022

Doen precies wat ze beloven.
Goeie prijs kwaliteit verhouding.
Klantenservice erg behulpzaam.

K. Roth 02-12-2022

Absoluut de snelste, geen enkele opmerking te maken, dan "dik tevreden".
Alles precies naar wens.

Albert C. 02-12-2022

Gemakkelijke om te bestellen, snelke levering volgens afspraak met een hoge kwaliteit van de verpakking. Ook , en dat is het allerbelangrijkste, het geleverde product voldeed volledig.

Monique AOE 02-12-2022

snelle en correcte service en levering. Vaak de goedkoopste aanbieder......en ruim assortiment

Sanne 02-12-2022

Fijn te bestellen, service is snel. Meteen de dag erna mijn pakket ontvangen en het product is top!

Nienke 02-12-2022

De bezorging was stipt op tijd.
Makkelijk online bestellen.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Janneke 02-12-2022

Handig om te zien wat je evt nog zou kunnen bestellen als je niet zeker bent van je aankoop. Fijn dat er zoveel reviews zijn. Maakt de aanschaf makkelijk.

Ivo 02-12-2022

Zeer informatief vóór de aankoop en een mooie klantbeleving na de aankoop.

Alle belangrijke productinformatie is makkelijk te vinden. Vergelijken met een ander product is is een eitje. Hierdoor doe je met zekerheid de beste aankoop voor jou.

Mijn hoesje voor de e-reader ‘Kobo Libra 2’ werd ook nog eens aangeboden als Tweede Kans product. Zo goed als nieuw, in perfecte staat. Goed dat deze producten een plek krijgen op de website en het scheelt ook nog eens in de prijs.

Mehrsima 02-12-2022

We found a high quality product with a very good deal. Delivery was great, overall very happy.

Selina 02-12-2022

De site is duidelijk, klantvriendelijk en overzichtelijk. Ik vind er alle productinformatie die ik nodig heb. Het enige dat een 10 in de weg staat, zijn de toch wel vele uitverkochte artikelen die worden getoond.

Whitley 02-12-2022

Duidelijke uitleg, er werd uitgebreid mee gedacht en gezocht naar de beste optie voor ons binnen de drogers.
Snelle levering, keurig boven (2 hoog plus boven verdieping in huis) gebracht en het oude apparaat werd mee genomen. Heel fijn! We zijn erg tevreden!

Daisy 02-12-2022

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van het ophalen in een winkel ( Den Haag), jeetje dat werkt makkelijk! Werd bij binnenkomst gelijk aangesproken bij de balie, gaf mijn naam door en kon door lopen naar achter in de winkel. Daar werd ik met mijn naam geroepen dat ik geholpen werd. Netjes geholpen aan de kassa en vragen werden direct beantwoord. Binnen 5 min stond ik weer buiten met mijn spullen!

Wim 02-12-2022

Precies geleverd wat werd besteld.
Goede handleiding.
Heel snel geleverd.