Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

BwB 04-08-2021

Uitstekende service bij het brengen en installeren van onze wasmachine, top!

C.W. Brocades Zaalberg 04-08-2021

volledige zending binnen dag. Zonder beschadigingen met de juist informatie.

Lin 03-08-2021

Met onze buurvrouw voor advies en aankoop van een video doorbel eufy zijn wij naar de winkel aan de aalsterweg te Eindhoven gegaan.
Daar zijn wij op een écht zeer onbeleefde, onwelwillende manier en een neerbuigende toon te woord gestaan. Door verkoopster *****
Zelfs gaf ze ons foute informatie en toen ik dat aangaf kreeg ik het antwoord "dat zij het toch écht beter wist.
We zijn gegaan.
Uiteindelijk het product gehaald bij de
En bleek haar verhaal met advies ook écht niet te kloppen.

Écht heel vervelend.
We hebben er ook alle 3 een naar gevoel van gehad

Erno den Breeyen 03-08-2021

Alleen al de gedachte om iets bij Coolblue te bestellen maakt me blij. Het zoeken is leuk, het bestellen en vergelijken gaat eenvoudig.

Linda 03-08-2021

Altijd goede keus en coolblue's keuze. niet altijd het scherpste geprijst, maar altijd goede service! Hun motto "alles voor een glimlach"maken ze in de praktijk ruimschoots waar.
Goede en nette aflevering. Bellen vlak tevoren of je thuis bent en of je goed bereikbaar bent.

MARVIN SUTHERLAND 03-08-2021

Snelle service, duidelijk aankoopadvies, reviews en winkel om spullen in de avond op te halen

Danielle 03-08-2021

Ik bestel graag via Coolblue. De service is goed. Voor vragen zijn ze goed te bereiken. De levering van de bestelling is betrouwbaar en je weet exact wanneer ze bij je langskomen.

Jeroen 03-08-2021

Prima, makkelijk zoeken en bestellen op de site
En snel geleverd
Vriendelijke bezorgers

Leon van der vleuten 03-08-2021

Jammer dat er na de betaling pas kwam staan wordt zondag geleverd 4 DAGEN Later Al's op de bestelsite stond vandaag besteld morgen geleverd.

M.Faasse 03-08-2021

Fantastische website en goede kwaliteit spullen en optijd leveren zo als de spraak

De Graav 03-08-2021

Zaterdagavond besteld en zondag geleverd. Kon keurig zien hoeveel pakketten er voor me waren! Top!

A.Huizing 03-08-2021

Zoals gewoonlijk zeer tevreden over coolblue. Duidelijke website, snelle levering en heerlijke humor. Product kwam snel en goed verpakt binnen. Heel fijn!

Marcel 03-08-2021

Goede productomschrijving, gemakkelijk bestelproces en snelle levering op zondag!

Masejo 03-08-2021

Mijn bestelling was supersnel afgeleverd en keurig verpakt.
Precies zoals beloofd.

S. van de Laar 03-08-2021

Ik ben goed geholpen met kiezen en de webshop is erg duidelijk. Gemakkelijk in gebruik, ook voor een minder 'pc-minded' persoon. De prijzen zijn heel redelijk vergeleken met andere aanbieders. De levering was snel en keurig volgens afspraak.

Marietje 03-08-2021

Duidelijke weergave van producten, gebruikersvriendelijke website, duidelijke uitleg van de producten

H.Jacobs 02-08-2021

De bezorging was zeer goed. De medewerker kwam op de fiets en was zeer vriendelijk. Ook de algehele afhandeling was goed.

HvS 02-08-2021

Leuke site, vriendelijk en gemakkelijk in het gebruik en een echt heel snelle verzending

Jnuiver 02-08-2021

Makkelijke en overzichtelijke website.
Mijn artikel was in de aanbieding via deze site...veruit goedkoper dan andere websites .
Vandaag besteld, de volgende dag geleverd! Keurig verpakt...héél erg blij mee. Ik zou deze website zeker aanbevelen bij anderen..

Vera 02-08-2021

Werd niet daadwerkelijk naar voordeur gebracht, moest de vriezer zelf mee tillen vanaf trappenhuis

Bart 02-08-2021

Handig bestelproces, super goeie communicatie, duidelijke verwachtingen en mijn spulletjes snel in huis.

Mart 02-08-2021

Ik heb een printer gekocht. De jongeman die me hielp heeft voor me uitgezocht of de inkjet printers nog steeds problemen hebben met dichtslippende printkoppen. Er zijn bij Coolblue geen klachten bekend hierover. Helaas wil dat niet zeggen dat het probleem niet bestaat natuurlijk. Maar uiteindelijk bleek dat inkt niet eeuwig houdbaar is en daardoor het logischer is om op basis van hoeveel er geprint wordt per jaar een besluit te nemen.
We hebben het ook gehad over een eerder probleem waarbij service helaas niet direct via Coolblue loopt maar via de producent van het product. De jongeman verontschuldigde zich voor het probleem. Maar ik weet zelf ook wel dat deze bewuste producent zo min mogelijk service wil bieden tenzij ze er dik voor betaald krijgen.
Coolblue blijft een fijne winkel om elektronica aan te schaffen.

Tjeerd 02-08-2021

update mail wanneer de koelkast er weer was, makkelijk bestellen en topbezorging.

Aanschafster 02-08-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke website met uitgebreide informatie over de artikelen, een mogelijkheid tot vergelijking, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en het oude apparaat wordt retour genomen en het nieuwe apparaat wordt voor niet veel extra geld netjes en deskundig geinstalleerd.

Cor 02-08-2021

Heeft duidelijke omschrijvingen, goede site en prima service.
had nu wel een probleempje met iets wat niet meer leverbaar is.
ik ga er vanuit dat ik dan zeker mijn geld terug krijg.