Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Harry Wolterink 11-04-2021

Snelle levering tegen goede prijs. Communicatie over levertijd klopte exact!

Rob 11-04-2021

Coolblue doet wat wordt beloofd. Levering van het bestelde artikel geschiedde binnen 24 uur op het aangegeven adres.

Jan 11-04-2021

Volop keus. Mijn iPad zat er helemaal bij. Paar klikken op de knoppen en besteld. De dag er op keurig verpakt geleverd. Top maar das niet voor het eerst😊👍

Eugène 11-04-2021

Duidelijke info, snelle levering en concurrerende prijzen. Ik kocht hier al vaker met grote tevredenheid.

Thijs 11-04-2021

Goede prijs, geleverd op de dag die wij wilde. Wasmachine functioneert en werkt zoals omschreven.

Ad de Koning 11-04-2021

Stipt op afgesproken tijdstip geholpen door een zeer vriendelijke medewekster.

Jeppie 11-04-2021

Snelle levering
veel service en info te vinden op de website
Website is makkelijk te gebruiken en overzichtelijk
Nadat de levering was afgeleverd kreeg ik nog een extra mail men uitleg over het gekochte artikel en hoe aan te sluiten

Marleen 11-04-2021

Alles perfect. Overzichtelijke website met heel veel nuttige informatie. Levering en installatie top!

Tiny 11-04-2021

Een koelkast gekocht, ziet er mooi uit en werkt perfect. Eén van de deurbakjes had een scheurtje in, contact opgenomen met de klantenservice, een bevestigingsmail ontvangen en er is direct een nieuw deurbakje besteld. Alles netjes afgehandeld dus, bedankt!

Geert 11-04-2021

Mijn product afgelopen week binnen gekregen alleen bleek deze kapot.( transportschade) Geen probleem voor coolblue. De kapotte retour gestuurd krijg een nieuwe toegestuurd.. Gewoon top geregeld

Bart 11-04-2021

Overzichtelijke website met een juiste productomschrijving ( ze komen na wat ze beloven )
Tevens word het product op de aangegeven dag geleverd. Top Cool dus.

W van Meel 11-04-2021

Om 22u besteld en de volgende dag rond 15u al in huis hebben. Netjes verpakt in de bekende vrolijke blauwe Coolblue door waar mijn katten nu weer vrolijk gebruik van maken. Als dat geen perfecte score is :)

Prijs trouwens ook erg scherp en met deze top service!

Chantal 11-04-2021

Zijn erg blij met onze aankoop vandaag besteld de volgende dag keurig afgeleverd Goede aankoop ervaringen uit het verleden. Maar nog belangrijker de garantie ervaring die wij hadden en de communicatie hierover.
Wij hebben voor deze keukenmachine gekozen omdat wij de kwaliteit en de gewenste van dit product erg belangrijk vonden.

Seilen 11-04-2021

Heeft een ruime keus en goede service. Product was niet aangekomen op de tijd die aangegeven stond waarna zij onderzoek hebben gedaan. Alles prima afgehandeld en product (iets later dan gepland) ontvangen

Ria 11-04-2021

De zoekfunctie met keuzehulp en extra informatie is super om online bestellingen te doen. Daarnaast bezorgen ze snel, zodat je niet lang zonder afwasmachine, computer of smartphone hoeft te zitten.

J Rens 11-04-2021

Makkelijke site. Makkelijk te bestellen. Zeer goede track and trace. Per mail nadere instructies omtrent jouw aankoop. En een Nederlands bedrijf om trots op te zijn. Kortom een tien

Martin 11-04-2021

Duidelijke communicatie, levering goed te regelen. Product zoals beschreven

Sander 11-04-2021

Altijd een duidelijke beschrijving. Ditmaal ook een tweedekans product besteld. Hierover een duidelijke beschrijving van eventuele gebreken.

Netjes volgende dag geleverd door het postbedrijf. We hebben de producten gelijk in bedrijf genomen.

Met sommige artikelen is het niet altijd de goedkoopste, maar de service is altijd naar wens geweest.

Rob 11-04-2021

Coolblue heeft snelle levertijden en een ruim assortiment. Ook zijn de prijzen scherp vergeleken met andere aanbieders.

Alissa 11-04-2021

Pakket zoals beloofd de volgende dag in huis. Duidelijke communicatie betreft de verzending van het product.

Oscar Thostrup 11-04-2021

Ik heb veel dingen gekocht bij Coolblue, ik ben altijd heel tevreden met de lever tijd en het product nog nooit wat kapot geleverd of laat geleverd

Jurgen 11-04-2021

Goede productinfo, breed aanbod, snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

N Berendsen 11-04-2021

Goede service en goed product.
Prijzen laagste die ik kon vinden.
Product volgens opgegeven specificaties in perfecte staat geleverd op de afgesproken dag.
Hoop aftersale geen service nodig te hebben, maar ben er van overuigd dat ook dat geen probleem zal zijn.

Geert 11-04-2021

Goed overzichtelijk en makkelijk je keuze maken gebruiksvriendelijk zeer snelle levering en heel klantvriendelijk personeel prima ga zo door,

Mark v. 11-04-2021

Woensdag avond besteld, volgende dag afgeleverd. Nette bezorging ,vriendelijk en behulpzaam.
Nog snel uitleg over de koelkast en klaar.
Contact met Coolblue was erg prettig