Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco Westenbrink 14-09-2022

Perfect in alles ook qua snelheid, product, prijs en levering maar die reputatie heeft CB al jaren.

Petie81 14-09-2022

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Coolblue, vandaar dat ik hier weer heb besteld. Deze keer eens gekozen voor een tweedekans product omdat het er voor mij niet als nieuw uit hoefde te zien. Maar ja, krijg ik een product dat dusdanig kapot is dat je er niets meer mee kan. Blijkbaar gecheckt door iemand die geen verstand heeft van dat soort producten, of on der tijdsdruk te snel gecontroleerd? Hoe dan ook slordig vind ik.
Hoe teleurgesteld ook, voorlopig beveel ik Coolblue nog wel aan. Nog wel...
Officiele reactie van Coolblue 16-09-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als je een Tweedekans product ontvangt wat niet goed is gecontroleerd. Hier balen wij ook van.

Onze klantenservice zit voor je klaar en bespreekt graag de mogelijk oplossingen met je.

Coolblue

Jim 14-09-2022

Goede service en levering van de producten. Het product zelf is ook zoals het op de website wordt verkocht.

anoniem 14-09-2022

Heldere site, snelle afhandeling en conform 'vandaag besteld, morgen in huis', ook op aangekondigde tijdstip. Niet per sé de goedkoopste.

Nout 14-09-2022

Super tevreden, op za avond besteld en gewoon zondag levering! Fijne mensen, fijne producten en top service

Floris 14-09-2022

Meteen de dag erna bezorgd en op de fiets zelfs nog, erg goed voor het milieu. geweldig

Martine De vaal 14-09-2022

Zondag een wasmachine besteld en maandag in huis! Super geplaatst door de vervoerders. Dik tevreden!

Malou 14-09-2022

Tot nu toe altijd goed geholpen bij coolblue! Service is vriendelijke en snel (zowel op website als in de winkel) Deze keer was mijn fitbit helaas stuk. Erg prettig dat er eerst gekeken werd of hij nog te repareren viel. In deze periode werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Uiteindelijk aankoopbedrag teruggekregen.

Jurgen 14-09-2022

vooral de communicatie na een aankoop vind ik zeer prettig. De website is overzichtelijk en makkelijk zoeken. Meestal een scherpe prijs in combi met gebruiksgemak van de site is de koop snel besloten.

Marrit 14-09-2022

CoolBlue communiceert duidelijk over wanneer de bestelling geleverd wordt en komt ook op tijd. Wij hadden een tweede kans vriezer besteld en die ziet er hartstikke netjes uit en werd door de bezorger op zijn plek gezet. Erg tevreden.

Freek 14-09-2022

De site is super gebruiksvriendelijk, de service is top en met vragen kun je altijd snel bij ze terecht! Ik bestek hier geregeld en ben nog nooit teleurgesteld. Aanrader!

Marlon 14-09-2022

Fijne website, eenvoudige garantie afhandeling en goede klantenservice (communicatie kwaliteit en snelheid). Snelle service, goed aanbod, goed advies en eenvoudig vergelijken.

Kwaliteit van geadviseerd product is uitstekend.

Pim Uijttewaal 14-09-2022

Ik ben al klant van Coolblue sinds het eerste uur. Top service, inclusief uitstekende “niet lullen maar poetsen” aftersales. Het klopt gewoon allemaal.

Supersonicboom 14-09-2022

Het internet afgestruind voor deze SSD en toen bleek CoolBlue de goedkoopste te hebben! Erg blij mee en de volgende dag bezorgd :)

MS 14-09-2022

Heldere communicatie, duidelijke website, snel, overzichtelijk, komen afspraken na

Chris Mulder 14-09-2022

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze een beetje goedkoper waren. Maar dit is helaas zo slecht bevallen dat ik de volgende keer met veel liefde een paar tientjes extra uitgeef. Product wordt te laat geleverd, niet aangegeven dat het product niet zou komen, klantenservice niet bereikbaar, extra moeten betalen voor de levering. Vervolgens en tegoedbon beloofd gekregen die ik nu nog steeds niet heb.
Officiele reactie van Coolblue 16-09-2022

Beste Chris,

Dank je wel voor je review en wat een opeenstapeling van vervelende ervaringen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Onze klantenservice maakt de voucher graag voor je in orde. Ze zijn ook bereikbaar per e-mail of whatsapp.

Coolblue

George 14-09-2022

prima site en winkel heb er al vaker besteld en altijd voorraad en op tijd geleverd

Alex 14-09-2022

Prijs en supersnelle levering. Wist niet dat Coolblue ook op zondag leverde.

Ben 14-09-2022

Voor een uitbreiding van een bestaand netwerk had ik een extra (goedkope) router nodig omdat deze niet veel verkeer zou gaan zien. Ik wist dus al ongeveer wat ik zocht, en afgaand op reviews ben ik hierbij op een voor mij tot dusver onbekend merk gestuit dat meer zaken biedt voor een lagere prijs dan veel van de grote jongens.

Dankzij de zoekfunctie en het snel vergelijken had ik binnen een half uur mijn antwoord, meteen besteld en direct de volgende dag geleverd.

Freek 14-09-2022

Snelle levering, zelfs op zondag. Het verbaasde me dat enkele concurrenten niet op zondag leverde. Verpakking was goed. Producten redelijk goed opgesloten, om beschadiging te voorkomen. Er blij met deze goede en snelle levering.

Willem-Jan 13-09-2022

De website geeft een goed overzicht van de producten met veel uitleg waardoor je vaak een goede indruk krijgt van de mogelijkheden. Als je vergelijken gebruikt zie je wel vaak dat de lijst met specificaties vaak wel ontbrekende items heeft en dat is dan weer jammer. Soms kloppen deze ook niet.

Daniël van Zandvoort 13-09-2022

Super fijne winkel. Veel aanbod en veel filters, waardoor de keuze makkelijker gemaakt wordt.
En de service is altijd super van coolblue. Voordeel dat je aankoopbewijs altijd bewaard blijft in het digitale systeem. Je hoeft nooit met een bonnetje aan te komen.
Ik koop alleen nog maar bij coolblue als het om iets gaat met een stekker.

jelle 13-09-2022

prima website voor het bestellen van grote elektronica producten zoals een wasmachine. werd netje thuis bezorg en het verpakkingen materiaal nemen ze mee.de bezorger gaf nog wat tips voor het aan sluiten van de wasmachine.

Wansleeben 13-09-2022

Ik shop on line en ben zeer tevreden . Jullie service is jullie sterke punt ,

Koen 13-09-2022

Makkelijk bestellen, supersnelle levering (op zondag notabene!), precies naar wens