Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Agata 29-03-2021

Goede service, snelle levering, goede retour policy. Je artikel wordt snel geleverd en ook goed gemonteerd - indien nodig. Zeer professioneel!

Birza 29-03-2021

Snel bezorgd en duidelijk wat de stand van zaken is aangaande de bestelling.

lisette 29-03-2021

je kan er mooi en uitgebreid informatie krijgen over het produkt dat je zoekt, vergelijken en veel reviews lezen, zodat je zonder zorgen online kan bestellen

Erica 29-03-2021

Wat ik fijn vind aan Coolbleu is dat het personeel zeer vriendelijk is, of er nou een koelkast bezorgd word of een klein pakketje allemaal zijn ze vrolijk en netjes.
Ook worden kleine artikelen met de fiets bezorgd en dat is een goede zet voor het milleu.

Ehrlichman 29-03-2021

Ik hou van de snelle service die ik krijg bij Cool Blue jammer van de covid maatregelen want in de winkel is de service ook geweldig. En deze laatste bestelling was het geweldig om de eerste keer die ik de fiets bak van Cool Blue in Cuijk ziet.

Miek 29-03-2021

Duidelijk aanbod van de producten.
Gelijk actie na het bestellen, de volgende middag had ik het al in huis.
En ondertussen kon ik mijn pakket goed volgen.
Ook heel tevreden over het product.

Monique 29-03-2021

Na telefonisch contact met klantenservice een tv beugel gekozen die bij onze tv past en wat wij verwachten van een tv beugel. Super service zowel telefonisch en het afhaal moment met al deze strenge regels.

Eric 29-03-2021

Goed en snel geholpen via facebook-messenger met vragen over het desbetreffende product en zo tot de juiste keuze gekomen. Dezelfde avond nog besteld en 1,5 dag later netjes bezorgd en op zijn plek gezet en een korte instructie gehad. Super!!!

Sammie13 29-03-2021

Zeer duidelijke website met een mooi zoeksysteem. De verzending laat niet te wensen over....vandaag besteld en dan ook ECHT ECHT ECHT morgen in huis!

Bertho 29-03-2021

Afgelopen week genoodzaakt om 3 huishoudelijke apparaten te vervangen. Deze alle drie bij Coolblue gekocht. Handige website om te vergelijken en om snel te bestellen. Levering was snel met een hele goede service van de chauffeurs/monteurs. Alle verpakkingen en de oude apparaten retour genomen. En ik ben erg blij met de geleverde apparaten

Friso 29-03-2021

Ik heb nu een aantal keer de " Keuze van Coolblue" gekocht (hamerboor machine, WiFi dongle, muis, computer onderdelen (videokaart) en telkens was het goed en passend bij wat ik wilde + een beetje meer.

Bernard 29-03-2021

Goede keuze, goede informatie en heel snelle levering. De bezorging per bakfiets is apart en leuk.

Arent de Haan 29-03-2021

Tot op heden heeft Coolblue mij nog nooit teleurgesteld. Zij hebben de producten waar ik naar op zoek ben (in dit geval een iPhone12) voor een prijs die niet hoger is dan van concurrenten en ze leveren op de dag dat ze beloven.
Ze bezorgen bovendien niet alleen maar brengen zware producten ook naar de plek waar je ze als klant wilt hebben (bijv. loodzware wasmachine naar een 2e verdieping), en sluiten ook nog eens alles aan. Kortom, die glimlach is echt een BIG SMILE !!

Sabine Boeijen 29-03-2021

Snelle levering, uitstekende service. Vriendelijke medewerkers. Ik ben er erg blij mee!

Coby 29-03-2021

Op vrijdag besteld en zaterdag in huis👍
Op de afgesproken tijd.
En het werd op de fiets gebracht.

Alfred 29-03-2021

Makkelijk bestelt via internet en de volgende morgen bezorgd zoals beloofd.

H.Veen 29-03-2021

We hebben een wasmachine en droger tegelijk besteld. Goede prijs en snelle levering. Zonder klagen en met een glimlach zijn de apparaten naar zolder getild en de oude apparaten weer net zo makkelijk mee terug genomen. Aardige kerels die snel en prettig werken

Ad 29-03-2021

Mijn keuze kwam uit bij "Coolblues keuze". Zeer tevreden was ik over de bezorgster P, wat een schat.
Het product is goed, maar na installatie nog niet bruikbaar. Probleemoplosser op de site van Coolblue gevonden. Deze oplossing had beter als handleiding bij het product kunnen zitten.

AnnemiekeBB 29-03-2021

Met een paar simpele kliks was ik erachter dat ik geen nieuwe combimagnetron wilde kopen zoals ik dacht, maar een combi-oven. Dus niet alleen ben ik onwijs blij met de nieuwe oven, maar ook met het advies.

Mike B 29-03-2021

Mijn ervaring bij Coolblue is super makkelijk om mijn product te vinden en het betaalproces verliep lekker soepel. De volgende ochtend had ik meteen al mijn product al binnen. Super snelle levering dus....

Kees 29-03-2021

Erg goede site, zeer gebruiksvriendelijk.
Zondag bestelt en dinsdag al in huis.

M. Wolffgramm 29-03-2021

Supersnelle levering van onze Dyson stofzuiger en hele snelle medewerking om nog via Dyson een gratis accessoire actie pakket te kunnen scoren. Ik dacht, "dat wordt niks " Maar binnen een dag in het weekend een berichtje met een link om via de leverancier de accessoires bij te kunnen bestellen.
Dik tevreden.

C. Mutsaers 29-03-2021

Ik was wel niet in de shop deze keer maar heb een bestelling on-line gedaan. Prima geholpen.
De winkel waar ik vaker kom is royaal van opzet, voldoende bediening en goede raad. Prettige zaak.

Richard H 29-03-2021

Het mooie weer komt er weer aan, vorig jaar is mijn grasmaaier kapot gegaan dus ik zocht een nieuwe op coolblue.nl
Hier kon ik duidelijk kiezen uit diverse catagorieen.
Als snel was de keuze gemaakt.
De juiste reviews maakte voor mij het verschil.
Voor 21:00 besteld en ik had het de volgende dag al in huis.
Helemaal top!
Ook een glimlach van mij.

Barry 29-03-2021

Goeie snelle service,
Overzichtelijke website met duidelijke uitleg en specificatie overzicht van de aangeboden producten.