Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arno Sanders 18-08-2022

Betere beschikbaarheid dan officiële Apple Store. Zondagmiddag besteld, maandag ochtend 09.00 geleverd op een duurzame manier (fiets)

Derk van Dorsten 18-08-2022

Overzichtelijke shop en beloftes met betrekking tot levertijden worden ook nagekomen. Dat zie ik ook wel eens anders.

André Cardoso 18-08-2022

Coolblue is such a great shop! Competitive prices, absolutely amazing delivery times and conditions and excellent at keeping the customer informed of their delivery!
If you want a trustworthy online shop, choose Coolblue! 10/10

Harry 18-08-2022

Ruime keuze, goed product. Was nog beter geweest als het gereserveerde product klaar had gelegen on de winkel I.p.v. dat alles nog gezocht moet worden. We hadden namelijk wat haast.

RoDi 18-08-2022

Duidelijke, overzichtelijke site. Wat er staat en koopt, komt overeen met wat je binnen krijgt. Betalingsmogelijkheden goed. Prijs kwaliteit verhouding goed en voor 23 uur besteld volgende dag thuis klopt volledig. Dus in alle opzichten prima in orde. Werd netjes aangeleverd.

Leon 18-08-2022

Goede communicatie qua levering, goed overzichtelijk website & duidelijke product informatie.

Frits 17-08-2022

Ik kan mijn product op halen wanneer het mij uit komt. De site is goed en over duidelijk. De bediening in de winkel is vlot en klant vriendelijk.

Marjan 17-08-2022

Verschillende producten gekocht. Komen altijd binnen de afgesproken tijd en anders krijg je snel bericht dat de tijd of dag anders wordt. Als er iets mis is met een product dan zeer goede en klantvriendelijke service. Topwinkel!

Faber 17-08-2022

Duidelijke site, product word goed omschreven . Een vlotte afhandeling na bestelling

A. Zandbelt 17-08-2022

Mijn wasmachine zaterdagmiddag besteld, zondagmorgen al in huis. Van te voren een tijdsaanduiding van een uur en een kwartier van te voren een telefoontje. Je weet meteen waar je aan toe aan bent. Vriendelijke en zeer sterke jongemannen die hem goed geïnstalleerd hebben en meteen een proefwas aan hebben gezet ter controle. Duidelijke uitleg over het gebruik en op al mijn vragen een duidelijk antwoord gehad. Ik ben zeer tevreden over de service.

Maikel 17-08-2022

Coolblue beoordeel ik als 1 van de aller beste marktleiders in Nederland maar eigenlijk ook wel daar buiten.
De bezorging is zeer snel en de garantie zeer goed beter kun je niet wensen.
Soms heeft Coolblue de laagste prijs en soms ook niet maar specificaties bekijken als beste ook het verlijken van specificaties ook super uitgebreid
De tracking van de bezorging werk niet helemaal top van retourzendingen maar komt altijd goed

Thilly 17-08-2022

Makkelijke en duidelijke site om producten te zoeken, fijne filters en vergelijking opties. Goed advies al in de product categoriën (+ en - punten).

Margreet scheffers 17-08-2022

Mooie airfryer. En zo snel bezorgd. Jammer dat er geen handleiding bij zit. Echt moeten zoeken!
Hoop er veel plezier van te hebben en zo de kosten van de elektrische oven wat te verminder

Fmirzo 17-08-2022

Fijne en overzichtelijke website met veel keuze. Ik was opzoek naar een wasmachine onder €500, deze vond ik op coolblue. Overigens was de wasmachine die ik koos alleen met korting bij coolblue. Er was voldoende informatie over het product en ook fijn; recensies van kopers. Ik heb ook wasmachines kunnen vergelijken en uiteindelijk een keuze kunnen maken.
Ik kreeg op de dag van de bezorging een half u ervoor een sms en zoals beloofd belde de bezorger een kwartier van te voren. Erg vriendelijke bezorger die mijn wasmachine naar binnen gebracht heeft en informatie gegeven heeft over het Installeren. Kortom: super!

Ronald 17-08-2022

Correcte afhandeling en Snelle levering. Het niet berekenen van verzendkosten is ook mooi meegenomen

Pino 17-08-2022

Denken met je mee.
Doen niet moeilijk met omruilen.
Ook schade word snel afgehandeld.

C Ratering 17-08-2022

Coolblue geeft goede product informatie.
De bezorging is netjes op tijd, precies zoals beloofd.
De website is ook makkelijk en goed verzorgd en de prijzen zijn redelijk
Het was niet de eerste keer dat we gebruik maakten van Coolblue en zeker niet de laatste keer.

flowerlady 17-08-2022

cool bleu staat goed bekend om het bezorgen en de vriendelijkheid en hoe het verpakt is
je wordt al vrolijk van jullie reclame
en die glimlach heb je ook als je pakketje op tijd is en heel is geleverd...
en een glimlach maakt je dag goed
bedankt cool bleu
jullie zijn een betrouwbaar bedrijf

Sanne 17-08-2022

Super snelle service en goede aflevering van de materialen. Het is goed geplaatst en werkt allemaal goed. Er ging wat mis bij de levering qua tijd, maar daar is ontzettend fijn op gereageerd en ook heel netjes afgehandeld.

Fleur 17-08-2022

Snel, duidelijk, veel reviews beschikbaar om goed te kunnen vergelijken. Ook de info die Coolblue zelf verschaft over het product is handig en fijn. Ben ook erg enthousiast over de tweedekans functie, op het gebied van duurzaamheid en prijs. Daar zouden meer webshops een voorbeeld aan kunnen nemen!

Frank 17-08-2022

Goede prijs, levering conform afspraak incl. duidelijke communicatie over de levering.

Ruben 17-08-2022

In alle jaren dat ik bij Coolblue bestel nooit geen problemen gehad. Afwikkeling van garantie ook supernetjes verlopen. Zal in de toekomst blijven bestellen bij Coolblue.

Talia 17-08-2022

Heel behulpzaam en klantvriendelijk. Je krijgt het advies die je nodig hebt. Nooit spijt gehad van een aankoop bij Coolblue!

Robert Toussaint 17-08-2022

Cool Blue (de shop / website) is een uiterst vriendelijk en overzichtelijk totaalplaatje wat betreft informatie en documentatie van welk artikel op gebied van consumenten electronica dan ook !

Bert 17-08-2022

Snelle levering, met de fiets bezorgd, duidelijke communicatie vwb levering, direct tips mbt installeren van de artikelen!