Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jan 30-06-2022

Goede en snelle bezorging van de producten die je besteld, en vaak ook met de fiets bezorgd.

…. 30-06-2022

Duidelijke omschrijving van producten, in vergelijking met andere winkels ook goedkoper! Snelle levering!
Super blij met mijn aankoop

G.de jong 30-06-2022

Ik vind de internetwinkel overzichtelijk en je vind er gemakkelijk hetgeen je zoekt.
Op de internetpagina wordt aangegeven dat als je voor 23:59uur besteld, het bestelde de volgende dag bezorgd wordt. Alleen jammer dat dat voor mij kennelijk niet geldt. Ik kreeg het bestelde een dag later en toen was ik niet thuis en worden de buren ermee opgezadeld. Dat wilde ik eigenlijk voorkomen.
Als het niet altijd lukt om de volgende dag te bezorgen, geef dat dan ook op de internetpagina aan!

Ed van diemen 30-06-2022

Snelle levering, fietskoerier beleeft en netjes
Deze tekst is te kort. Deze moet uit minimaal 75 karakters bestaan

Marco Frosio 30-06-2022

Ik had de Trustmaster stoel gekocht ( via Amazon ) en dacht dat deze compleet met stuur en pendalen was, maar helaas was het alleen de stoel. Gelukkig had CoolBlue de Trustmaster T248 die stuur en pendalen heeft en met 2e keus was die nog iets goedkoper ook.

Astrid Eppink 30-06-2022

Fijne winkel, uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte service!

Henry van Halm 30-06-2022

Een zeer slecht bedrijf geworden
De klant moet de fouten die coolblue maakt zelf oplossen en word het gekochte product in gijzeling genomen
Men stuurt zelf het verkeerde product af
Als je het verschil al niet ziet tussen een lamineer set en een gas bbq is de betrokkenheid van de medewerkers ver te zoeken
Hvanhalm 01-07-2022

Beste Roger
Dit is gewoon het standaard antwoord geen enkele actie van uit Coolblue om de eigen gemaakte fout op te lossen
Service met een glimlach is ver te zoeken
Service houd in je eigen gemaakte fouten oplossen en de klant te ontlasten dan geeft je service met een glimlach

H van Halm

Beste Henry,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Met jouw medewerking kunnen we dit netjes voor je oplossen.

Nathalie 30-06-2022

Mooie app, goede prijs (goedkoper dan bij concurrenten) en snelle service. Kreegijn pakje op zondag geleverd!!

Coolblue, soms goed, vaak ook slecht. 30-06-2022

Slechte service bij het kapotgaan van roeimachine en fietsnavigatie. Werd doorverwezen naar de fabrikant, terwijl Coolblue de verkoper is.

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bent doorverwezen. Natuurlijk zijn wij jouw verkooppunt. Soms weten wij uit ervaring dat het sneller is om rechtstreeks de fabrikant te benaderen.

Excuus voor het ongemak.

Erik Hoogcarspel 30-06-2022

De bezorging is stipt, er is veel keus in het aanbod en er gelden gunstige prijzen.

Fem 30-06-2022

Zeer goed geholpen met mijn kapotte wasmachine. Alles liep op rolletjes. Top

Arnold 30-06-2022

Snelle correcte levering. Uitgebreide handleiding is digitaal te downloaden. Ik mis enkel een verkorte handleiding voor direct gebruik.

bossee 30-06-2022

snelle bezorging en perfect werkend product. Voor de rest heldere communicatie over tij van bezorging.

Rik 30-06-2022

Prima winkel. Duidelijke communicatie en netjes op tijd. Oude wasmachine is mee retour genomen.

Django 30-06-2022

Snelle levering en product is zoals omschreven. Goed geholpen door de klantservice

David 30-06-2022

Geweldig snelle levering, daarnaast een hele overzichtelijke website en fijne klantenservice!

N 30-06-2022

Pakket verdwenen en nu heb ik niks ondanks volledige betaling. Ik haal het voortaan wel in een fysieke winkel.

Beste N,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Wij zoeken dit ook graag voor je uit.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

J 30-06-2022

Via de website kon ik gemakkelijk de juiste producten zien. Door een overzicht met vergelijkbare producten en beoordelingen is het gemakkelijk om een goede keuze te maken. Na bestelling was de bezorging zeer snel en wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik ben tevreden, bedankt!

Maik 30-06-2022

Bij Coolblue vind je alles snel en gemakkelijk, mede op basis van de juiste filters. De site is lekker 'Jip en Janneke', ofwel begrijpelijk. Het proces van bestellen is duidelijk en laat geen vragen of onduidelijkheden bestaan. Het feit dat je je bestelde spullen altijd erg snel binnen hebt is afsluitend nog wel het fijnste van alles. Resumerend; Coolblue is voor mij een erg fijne club. Voor aanschaf van apparatuur en witgoed hoef ik dan ook altijd maar op 1 site te kijken.

Patti 9000 30-06-2022

2TB SSD besteld voor uitbreiding van interne geheugen van PS5. Artikel was op voorraad, direct verzonden en het goedkoopst ten opzichte van de concurrentie. Daarnaast duidelijk op de website bespreken hoe de extra opslag geïnstalleerd en geformatteerd dient te worden.

Linda 30-06-2022

Ik vind het een hele fijne winkel waar je gemakkelijk online kan bestellen, het is duidelijk en ook klantvriendelijk als je ze nodig hebt en helpen je heel goed tot er ook een oplossing is gevonden. Ze hebben alle geduld voor je als je ook iets niet begrijpt, en dat zorgt er voor dat ik deze winkel en ook online heel prettig vind en dat ik een vriend of vriendin of familie ook aanraad om te shoppen.

Henrie 30-06-2022

Bestellen gaat heel makkelijk, prijzen zijn heel scherp, en alles word netjes op tijd geleverd. Dus alles bij elkaar dus top

Marcel 30-06-2022

Prima website , concurrerende prijzen en een keurige bezorging volgens schema door eigen bezorgdienst. Reeds meerdere aankopen gedaan, ook in de winkels en daar altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Ingrid 30-06-2022

Coolblue had goede deals voor wasmachine en droger sets, en snelle levering. In verband met verhuizing koos ik voor levering op zondagochtend, een tijdvak van 4 uur. De nacht ervoor krijg je bericht in welk tijdvak van 1 uur ze er zullen zijn. Ik werd keurig 15 minuten voor aankomst gebeld dat ze onderweg waren. Al het verpakkingsmateriaal werd netjes weer meegenomen. Vriendelijke bezorgers die de wasser en droger op hun plek hebben gezet en aangesloten. Ik kreeg uitleg over onderhoud en tips voor gebruik.

Ellen 30-06-2022

Snelle levering en duidelijke uitleg over de diverse te kiezen online artikelen. Wordt zo online door de artikelen geloodst, welke het meest op jou van toepassing zijn.