Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hennie 05-08-2021

Het belangrijkste aan coolbleu vind ik de betrouwbaarheid ik weet gewoon dat ik betaal voor iets wat ik ook daadwerkelijk krijg.
Omdat er zoveel malafide bedrijfjes zijn is dit gewoon het belangrijkste punt.
Dat het ook nog eens super snel bezorgt wordt is natuurlijk ook mooi meegenomen.

john1950 05-08-2021

Ondanks een kleine hapering bij de betaling

taling en mijn daaropvolgend kontakt met de klantenservice toch tevreden. Snelle levering met een zeer vriendelijke bezorger.
Telefoon voldoet volledig aan verwachtingen al heb ik spijt van de aangeschafte en dure back cover heb nu een booklet versie elders gekocht.

Willem 05-08-2021

Goed en netjes geleverd een nadeel waarom even een kleine atentie zoals een tasje erom dat is toch niet teveel gevraagt voor z'on bedrijf zeker

Abdullah Shuhab 05-08-2021

Coolblue is een geweldige shop met een bizar snelle verzending. Ik heb hier afgelopen week een JBL koptelefoon gekocht en ben hier heel blij mee!

Steven 05-08-2021

Overzichtelijke website, goed vergelijk tussen producten, snelle levering, op het aangegeven tijdstip

Jesse 05-08-2021

Coolblue is een erg fijne shop voor electronica. De site is gebruiksvriendelijk en op ongeveer alles zijn antwoorden te vinden. Bij onderdelen die gevraagd worden wordt is ook altijd extra uitleg beschikbaar. In het verleden ook veel succes gehad met de klantenservice op momenten dat een van mijn bestelde producten niet meer werkte.

Petra 05-08-2021

Coolblue doet wat het beloofd. Super snelle service en ook vriendelijk en behulpzaam personeel als er telefonisch contact is. Ik ben nog van de generatie Overtoom. Coolblue is zelfs nog sneller als Overtoom 😀.

Marcel 05-08-2021

Nog even snel een cadeautje voor een jarige kopen. Bij Coolblue kun je er altijd van op aan dat dat op tijd komt. Ook dit keer weer.

Elisabeth 05-08-2021

Snelle en nette levering. Goede prijs voor de producten en goede omschrijving van de producten op de site.

Bart 05-08-2021

I order smartphone, cover and glass for screen and I have only phone. Now I have to wait to end of investigation what's happened with other two things

DePaul 05-08-2021

Tja, what can I say. Al jaren klant bij Coolblue, steeds verrast door de snelle levertijd (zaterdagavond om 22:45u besteld, zondagmorgen om 10:45u de fietskoerier op de stoep) en de snelle communicatie.

Paul Pelsma 04-08-2021

Supersnelle levering van alweer een mooi product. Dit keer per fietskoerier afgeleverd, helemaal top en CO2 proof!

Denzel 04-08-2021

Erg vlotte en hippe medewerkers die weten waar ze het over hebben en je helpen met een glimlach.
+ punt is dat je een nummertje trekt als je geholpen wilt worden. Zo word je niet lastiggevallen als je alleen wilt rondkijken. Min puntje hierdoor is dat je soms wat langer moet wachten om een medewerker te spreken.
Een erg fijne ervaring en ik kom hier zeker terug :)

Maartje 04-08-2021

Goede prijzen, een super snelle levering en een TOP persoonlijke service - ik ben fan!

Kyle 04-08-2021

Een onlineshop die altijd op tijd weet te leveren, het goedkoopst is en vriendelijke klantenservice heeft online zowel als in de winkel,

Ana 04-08-2021

Onze combimagnetron gaat op vrijdagavond kapot, op zaterdagavond bestel ik via de site een nieuwe combimagnetron en zondagmorgen om half 10 werd deze gratis geleverd! Echte service noem ik dat!

Marco 04-08-2021

Het artikel (draadloze muis van Logitech) was makkelijk te bestellen en de volgende dag al bezorgd. Prima dus, zoals het hoort. Ook de bezorginformatie was prima, met track n trace en keurig binnen de tijd. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Victor Willems 04-08-2021

Ik ben een fan van Coolblue. Goede site, juiste informatie, goede artikelen en een perfecte service.

Harmen 04-08-2021

Snel geholpen na een miskoop elders. Super service en goed geholpen door de desbetreffende meneer in de winkel. Top gedaan en tot de volgende keer!

Marcel Goldhoorn 04-08-2021

Overzichtelijke webshop met veel keuze. Goede wasdroger gekocht die ook nog boven werd gebracht, ondanks dat ik dat verkeerd had aangeklikt bij de bestelling. Daarna keurig de factuur voor de meerkosten ontvangen.

bennie 04-08-2021

veel keuze in alle prijsklasse,goede producten en eeen vlotte en nette levering

Ronnie 04-08-2021

Veel keuze in goede kwaliteit artikelen en goede, vriendelijke klantenservice (die ik bij een andere aankoop nodig had)

Frank 04-08-2021

Gewoon een top bedrijf perfecte en snelle levering en alles goed verpakt, site ook makkelijk om iets te bestellen.
Ook de betalings
mogelijk heden zijn zeer uitgebreid.
Ook retour zenden gaat perfect maar dit slechts een keer nodig gehad.

Ineke 04-08-2021

snelle bezorging en geen verzendkosten,alhoewel die waarschijnlijk wel in de prijs zijn inbegrepen

Nathalie 04-08-2021

Snelle levering echter werd het pakketje gewoon voor mijn deur geplaatst
Slechte zaak . Zo een apparaat zet je niet voor de deur